Τα σχέδια ενός τρένου βγαλμένου κυριολεκτικά από ταινία επιστημονικής φαντασίας παρουσίασε ο Τιερί Γκογκέν που είναι διάσημος για τα σούπεργιοτ που έχει σχεδιάσει. Μεγιστάνες όπως ο συνιδρυτής της Apple Στιβ Τζομπς έχουν (είχαν) ζητήσει από τον Γκογκέν να τους σχεδιάσει τα σκάφη τους.
Ο Γκογκέν που έχει συνεργαστεί στενά σε πολλά πρότζεκτ με τον κορυφαίο βιομηχανικό σχεδιαστή Φίλιπ Σταρκ δηλώνει λάτρης των τρένων από την παιδική του ηλικία και αποτυπώνει τις ιδέες του για αυτά στο τρένο που σχεδίασε το οποίο ονόμασε G-Train. Το σχεδίασε στην λογική του σούπεργιοτ, δηλαδή θα είναι ένα τρένο που θα ανήκει σε έναν μόνο ιδιοκτήτη ο οποίος θα απολαμβάνει πολυτέλεια και προηγμένες τεχνολογικές υπηρεσίες στο μέγιστο δυνατό επίπεδο.
Το G-Train αποτελείται από 14 γυάλινα βαγόνια και έχει μήκος 396 μέτρων. Το γυαλί θα είναι «έξυπνο» και θα μπορεί αναλόγως των διαθέσεων του κατόχου και των επιβατών να μεταβάλλεται από διάφανο σε θαμπό ως και φιμέ για τον εξωτερικό παρατηρητή. Ομως στο εσωτερικό του τρένου θα προβάλλονται διαφόρων ειδών εικόνες. Την επιλογή των εικόνων που θα βλέπει καθώς ταξιδεύει θα την έχει ο ιδιοκτήτης του ή οι επιβάτες πατώντας τα σχετικά κουμπιά που θα υπάρχουν για αυτόν τον σκοπό στα βαγόνια.
Ταξίδι με χρυσή λάμψη
Το G-Train θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες 160 χλμ./ώρα και το βράδυ θα φωτίζεται με τρόπο τέτοιο που θα αποκτά μια χρυσή απόχρωση δημιουργώντας ένας εντυπωσιακό θέαμα σε όποιον το κοιτάζει καθώς θα τρέχει πάνω στις ράγες.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα τoυ το Robb Report που ασχολείται με τα προϊόντα υψηλής πολυτελείας σε διαφόρους τομείς αν τελικά προχωρήσει η κατασκευή του G-Train το κόστος του θα ανέλθει στα 350 εκατ. δολάρια.
Για τον σχεδιασμό του τρένου ο Γκογκέν συνεργάστηκε με στελέχη εταιρειών από όλο το φάσμα της βιομηχανίας, από κατασκευαστές τρένων και μηχανικούς μέχρι ειδικούς στον τομέα των γυάλινων επιφανειών.
«Συνήθως σκεφτόμαστε το ταξίδι με το τρένο μόνο με όρους ταχύτητας και πόσο γρήγορα θα μεταφέρει τους επιβάτες στον προορισμό τους. Αλλά αυτό το τρένο θα ανήκει σε έναν μόνο άνθρωπο. Θα αποτελεί έναν υψηλής άνεσης τρόπο να βλέπει κάποιος τον κόσμο, έναν τρόπο εναλλακτικό στα γιοτ και τα λιαρ τζετ.
Εξω από το τρένο μπορεί να έχει χειμώνα αλλά αν θέλει ο ιδιοκτήτης του μπορεί να επιλέξει να ταξιδέψει βλέποντας καλοκαιρινές εικόνες που θα προβάλλουν οι γυάλινες επιφάνειες» αναφέρει ο Γκογκέν που ξεκίνησε την καριέρα του ως σχεδιαστής σε οίκους μόδας όπως η Louis Vuitton συνέχισε με τον σχεδιασμό εσωτερικών χώρων ξενοδοχείων, πέρασε στον σχεδιασμό μοτοσυκλετών για να καταλήξει στα γιοτ όπου και απέκτησε φήμη.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News