Αριθμεί περισσότερους από 400 εκατ. χρήστες παγκοσμίως, όταν όμως αγοράστηκε από το Facebook, το 2012, δεν απασχολούσε περισσότερους από 13 υπαλλήλους. Οσοι πόνταραν στην επιτυχία της πλατφόρμας επιβεβαιώνονται πανηγυρικά χρόνο με τον χρόνο, μέρα με τη μέρα.
Η ομάδα που εργάζεται πίσω από την εφαρμογή απέκτησε πριν λίγες ημέρες το δικό της κτήριο, αρκετά κοντά στα κεντρικά γραφεία του Facebook, στο Μένλο Παρκ της Καλιφόρνια.
Σκοπός του σχεδιασμού του χώρου, σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, ήταν να δημιουργείται η αίσθηση μιας «τρισδιάστατης έκδοσης της εφαρμογής», οι εργαζόμενοι να νιώθουν πως δουλεύουν και κινούνται στον όμορφο και πάντα καλαίσθητο κόσμο του Instagram.
Instagram’s New Offices Are Ready For Their Close-Up https://t.co/WyJkjYde9m pic.twitter.com/Bn8OYGt8vG
— Evan Kirstel (@evankirstel) October 6, 2016
Η έκταση των γραφείων ξεπερνά τα 6.000 τ.μ., και προορίζεται για περίπου 350 εργαζόμενους. Κουζίνα, βιβλιοθήκη, δωμάτια χαλάρωσης, καφέ και αίθουσες συνεδριάσεων βρίσκονται σχεδόν σε κάθε όροφο.
.@Instagram‘s new offices are here, and they’re ready for their close-up https://t.co/qhZT9nGriO pic.twitter.com/XDYzjqdLw6
— Co.Design (@FastCoDesign) October 6, 2016
Στον χώρο της υποδοχής μεγάλες οθόνες προβάλλουν διαρκώς φωτογραφίες χρηστών, ενώ τα χρώματα που κυριαρχούν είναι τα γνώριμα της εφαρμογής.
Κανείς δεν τους υποχρεώνει να μένουν στο γραφείο. Ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες, που μοιάζουν περισσότερο με μίνιμαλ καφέ παρά με χώρους εργασίας, είναι εξοπλισμένες με πάγκους, στους οποίους όσοι το επιθυμούν μπορούν να δουλεύουν χωρίς να κάθονται – τάση που όλο και περισσότερες εταιρείες υιοθετούν.
Παντού μεγάλα παράθυρα για φυσικό φως. Ολοι οι χώροι μοιάζουν φτιαγμένοι για -τι άλλο;- την «τέλεια φωτογραφία».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News