Αυτές τις μέρες η 45χρονη Νταϊάν Κρούγκερ, που έκανε το ντεμπούτο της ως Ωραία Ελένη στο πλευρό του Ορλάντο Μπλουμ και του Μπαντ Πιτ βεβαίως-βεβαίως, στην «Τροία» του Βόλφγκανγκ Πέτερσεν, αφού πρώτα είχε κάνει για μερικά χρόνια το μοντέλο σε παρισινά ντεφιλέ μεγάλων οίκων μόδας, βρίσκεται στην Ιρλανδία για τα γυρίσματα του «Μάρλοου».
Η ταινία είναι κινηματογραφική μεταφορά της «Ξανθιάς με τα μαύρα μάτια», μιας περιπέτειας του Φίλιπ Μάρλοου, του πιο διάσημου ντετέκτιβ όλων των εποχών, που ξαναζωντάνεψε 45 χρόνια μετά τον θάνατο του δημιουργού του Ρέιμοντ Τσάντλερ, από τον Μπέντζαμιν Μπλακ, noir alter ego του Τζον Μπάνβιλ (κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καστανιώτης). Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Νιλ Τζόρνταν και μαζί με την Κρούγκερ παίζουν ο Λίαμ Νίσον και η Τζέσικα Λανγκ (τους οποίους θαυμάζει). «Νιώθω σαν να βρίσκομαι σε διακοπές», λέει μέσω Zoom στην Σάρα Μπέιλι της Telegraph, σε συνέντευξή της με αφορμή την πρεμιέρα του θρίλερ «Πράκτορες 355».
Το προηγούμενο βράδυ ήταν το πρώτο, που η Νταϊάν πέρασε εντελώς μόνη από το 2018 που απέκτησε το κοριτσάκι της, με τον εδώ και πέντε χρόνια σύντροφό της, επίσης μοντέλο και ηθοποιό Νόρμαν Ρίντους. «Δεν το καταλαβαίνεις πραγματικά μέχρι να συμβεί. Νιώθω ότι τώρα μόλις βγαίνω για να πάρω αέρα», λέει στην κριτικό κινηματογράφου της βρετανικής εφημερίδας. Και παραδέχεται ότι δεν ήταν σίγουρη ότι θα γινόταν ποτέ μητέρα. «Ηταν σίγουρα μια έκπληξη. Είχα κάπως εγκαταλείψει την ιδέα να συμβεί αυτό. Αλλά μετά ξέρετε, συμβαίνουν πράγματα», λέει.
Το μότο της Κρούγκερ θα μπορούσε να είναι «Περιμένετε υπομονετικά μέχρι να σας δοθεί η ευκαιρία να αποκτήσετε αυτό που πραγματικά θέλετε». Γιατί μετά το ντεμπούτο της το 2004 στην «Τροία», θριάμβευσε στην ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο «Αδωξοι Μπάσταρδη» στον ρόλο της γερμανίδας ηθοποιού και διπλής κατασκόπου Μπρίτζετ φον Χάμερσμαρκ (αναφορά στη Μάρλεν Ντίτριχ), πρωταγωνίστησε στην αμερικανική σειρά του FOX «The Bridge» (2013, ριμέικ της δανέζικης/σουηδικής παραγωγής «Broen») και το 2017 κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας στις Κάννες για την ερμηνεία της στο γερμανόφωνο δράμα «Μαζί ή Τίποτα», του Φατίχ Ακίν.
Ωστόσο, ο πιο εκπληκτικός ρόλος της μέχρι σήμερα, γράφει η Σάρα Μπέιλι στην Telegraph είναι ο τελευταίος της: στο θρίλερ κατασκοπείας «Πράκτορες 355», η Κρούγκερ υποδύεται την Μαρί Σμιτ, κατάσκοπο της γερμανικής μυστικής υπηρεσίας BND. Ο τίτλος της πολλά υποσχόμενης ταινίας, την οποία έχει σκηνοθετήσει ο Σάιμον Κίνμπεργκ αναφέρεται στην πράκτορα 355 μια από τις πρώτες γυναίκες κατασκόπους στην ιστορία των ΗΠΑ, της οποίας το αληθινό όνομα ή η καταγωγή της δεν έγιναν ποτέ γνωστά. Το ψευδώνυμό της, ωστόσο, έχει επιζήσει μέχρι σήμερα και στην αργκό των πρακτόρων της CIA παραπέμπει σε όλες τις γυναίκες κατασκόπους της υπηρεσίας.
Η ταινία ήταν μια ιδέα της Τζέσικα Τσαστέιν η οποία πρωταγωνιστεί μαζί με ένα φοβερό καστ: Πενέλοπε Κρουζ, Λουπίτα Νιόνγκο, Νταϊάν Κρούγκερ και Φαν Μπινγκμπίνγκ, «φοβερά κορίτσια», λέει η Νταϊάν για τις συμπρωταγωνίστριές της. Η Τσαστέιν κάλεσε την Κρούγκερ να συμμετάσχει στο project: «Μου την παρουσίασε σαν ταινία κατασκοπείας επικεντρωμένη στις γυναίκες, η οποία είναι περισσότερο στον τύπο του Τζέισον Μπερν (Ματ Ντέιμον) παρά στους “Αγγελους του Τσάρλι”», λέει.
Πράγματι, είναι μια πολύ εύστοχη περιγραφή για ένα φιλμ με εκρήξεις, γροθιές και ταραχές, ενώ απαλλάσσει τις πρωταγωνίστριές του από την υποχρέωση να είναι ανόητες ή αδικαιολόγητα διακοσμητικές. Και η Νταϊάν είναι μια αποκάλυψη, καθώς τρέχει οργισμένη με τη μοτοσικλέτα της, σαν θηλυκός Μπρους Γουίλις, αλλά πιο κομψή και με πιο στενό παντελόνι, γράφει η Μπέιλι.
«Ξέρεις, είναι διασκεδαστικό να είσαι κακιά», λέει γελώντας η Κρούγκερ για τον ρόλο της. Ηταν ο πρώτος μετά τη γέννα της, έντονα σωματικός και το να φτάσει στο απαιτούμενο επίπεδο φυσικής κατάστασης ήταν ένα σημαντικό μέλημα: «Παίρνοντας ξανά τον έλεγχο του σώματός μου μετά τη γέννα, την εγκυμοσύνη και όλα αυτά», λέει, «μερικές φορές ένιωθα σαν να έκανα στρατιωτική προπόνηση. Ξεκινούσαμε με πυγμαχία και τακτικές προπονήσεις και όλοι είχαμε τον προσωπικό μας εκπαιδευτή για να μάθουμε τη χορογραφία της μάχης, να εκπαιδευτούμε στα όπλα, και όλα αυτά.» Και χρειάστηκαν μερικές εβδομάδες μέχρι να φτάσουν όλοι οι ηθοποιοί στο ίδιο επίπεδο αλλά και να μην …σκοτώσουν ο ένας τον άλλο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με τον σύντροφό της Νόρμαν Ρίντους
Πέρα από την στρατιωτικού τύπου προπόνηση, η Νταϊάν Κρούγκερ λέει ότι δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο φιλόξενη ή ενδυναμωτική παραγωγή για μια νέα μαμά, που ξαναμπαίνει στη μάχη του Χόλιγουντ. Η Τσαστέιν είχε οργανώσει οικογενειακά γυρίσματα και φρόντισε για τη δίκαιη κατανομή των πάντων μεταξύ τους: «Ολες είχαμε τον ίδιο μισθό, τα ίδια τρέιλερ και μπορούσαμε να φέρουμε τα παιδιά μας στο πλατό. Νιώθω ότι ήταν μια από τις καλύτερες εμπειρίες που είχα ποτέ», λέει. Απόλαυσε επίσης τη συνεργατική προσέγγιση της Τσαστέιν και το να ακούγονται οι ιδέες και οι απόψεις της.
«Δείχνει πραγματικά τι είναι οι γυναίκες, ξέρετε, είμαστε άγριες, φοβόμαστε, είμαστε δυνατές, είμαστε μαμάδες, είμαστε έξυπνες, είμαστε όλα εκείνα τα πράγματα που δεν προλαβαίνεις να δεις ποτέ στις ταινίες αυτού του είδους». Και με χαρά αναφέρει στην Telegraph ότι οι πέντε σταρ παρέμειναν στενές φίλες από τότε που ολοκλήρωσαν την ταινία και παραμένουν συνδεδεμένες μέσω WhatsApp.
Η Ντιάνε Χαϊντκρούγκερ, όπως είναι το όνομά της, γεννήθηκε στο χωριό Αλγκερμίσεν της Δυτικής Γερμανίας το 1976, όπου και μεγάλωσε με τον μικρότερο αδερφό της Στέφαν. Ωστόσο, τα πρώτα χρόνια της ζωής της δεν ήταν ευχάριστα. «Δεν ταίριαζα στο μέρος που μεγάλωνα. Ενιωθα διαφορετικά. Ηθελα να δω τον κόσμο. Δεν ήξερα τι ήθελα να κάνω, αλλά ήξερα ότι δεν ήθελα να μείνω στο χωριό», λέει στην Telegraph. Αν και περίεργο παιδί, δεν τα πήγαινε καλά με το σχολείο. «Μεγάλωσα με ένα πολύ αυστηρό είδος Καθολικής ανατροφής, το οποίο μισούσα», λέει.
Η δυστυχία της επιδεινώθηκε από τον αλκοολισμό του πατέρα της (οι γονείς της χώρισαν όταν ήταν έφηβη) και δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς γιατί οι περιστάσεις την ώθησαν να φύγει από το σπίτι όσο νωρίτερα μπορούσε. Ηταν μια ταλαντούχα μπαλαρίνα, και τα καλοκαίρια σπούδαζε στη Βασιλική Σχολή Μπαλέτου του Λονδίνου, μέχρι που ένας τραυματισμός στα 13 της την ανάγκασε να ξεχάσει τη φιλοδοξία της να γίνει επαγγελματίας χορεύτρια.
Τελικά, ο δρόμος διαφυγής άνοιξε στα 15 της, όταν η Νταϊάν κέρδισε σε έναν διαγωνισμό μόντελινγκ και μετακόμισε στο Παρίσι, όπου ακολούθησε γρήγορα η είσοδός της στη βιομηχανία της μόδας: «Ηταν απλώς η καλύτερη στιγμή της ζωής μου. Δεν μιλούσα ούτε λέξη γαλλικά, και ζούσα σε ένα σπίτι με άλλα κορίτσια. Ξέρεις, καμία επίβλεψη. Οταν το σκέφτομαι τώρα, βρίσκω τρελή τη σκέψη ότι η κόρη μου θα πάει μόνη της στο Παρίσι στα 15 της!» παραδέχεται, «Αλλά δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά τη μητέρα μου που μου έδωσε το μεγαλύτερο δώρο στη ζωή, την εμπιστοσύνη».
Αυτό που την παρακινούσε ήταν πάντα το πνεύμα της ελευθερίας και όχι τα πάρτι («δεν έπινα καν μέχρι τα 19 μου») ούτε καν η σκηνή του μόντελινγκ αυτή καθ’ εαυτή. Ωστόσο, ξεκίνησε τη νέα της ζωή με αποφασιστικότητα. «Ηταν κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ. Μία φορά την εβδομάδα ήμουν στη Νέα Υόρκη, μία φορά την εβδομάδα στο Μιλάνο και ένιωθα ότι ο κόσμος ήταν το στρείδι μου. Στα 16 σου, έχοντας οικονομική ελευθερία, μπορείς να πληρώνεις μόνη σου το ενοίκιο, να αγοράζεις τα δικά σου ρούχα, ξέρεις, να βοηθάς τους γονείς σου, ήταν απλώς “ουάου”». Hταν μια συναρπαστική βόλτα που κράτησε περίπου πέντε χρόνια, «Και μετά έγινε λίγο μοναχικό για μένα, λίγο περιττό όλο αυτό», θυμάται.
Οταν αποφάσισε να ασχοληθεί με την υποκριτική, η καριέρα της στο μόντελινγκ ήταν άραγε βάρος, έπρεπε άραγε να παλέψει σκληρά για να την πάρουν στα σοβαρά; «Δεν ένιωσα ποτέ έτσι», απαντάει, « Ισως πίσω από την πλάτη μου οι άνθρωποι να έλεγαν κάτι τέτοιο», ανασηκώνει τους ώμους της, «Αλλά μου πήρε πολλά χρόνια για να τα καταφέρω με σκληρή δουλειά, να μάθω την τέχνη και να προσπαθώ να είμαι καλύτερη κάθε φορά.»
«Ζωή, μια πόρτα κλείνει και ένα άλλο παράθυρο ανοίγει»
Αν το μόντελινγκ ήταν το εφαλτήριο και η πρώτη πράξη της περιπέτειας στη ζωή της Νταϊάν, η δεύτερη ήταν η επιστροφή της στην πατρίδα της, για το «Μαζί ή Τίποτα», όταν ήταν ήδη μια καθιερωμένη σταρ του Χόλιγουντ. (Δείτε παρακάτω το trailer)
Λαχταρούσε να κάνει μια γερμανόφωνη ταινία και ζήτησε από τον σκηνοθέτη Φατίχ Ακίν, να τη σκεφτεί. «Με έναν τρόπο άλλαξε τη ζωή μου. Προφανώς την καριέρα μου, αλλά και εμένα ως άνθρωπο», λέει. Η Κρούγκερ προετοιμάστηκε για τον ρόλο συναντώντας ανθρώπους, που είχαν χάσει αγαπημένα πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένων παιδιών, από φόνο. «Ηταν η πρώτη φορά που είδα πραγματικά τη θλίψη της πραγματικής ζωής. Και έγινε μια ταινία όπου συνειδητοποίησα ότι δεν αφορούσε εμένα και την ερμηνεία μου, αλλά ήταν φόρος τιμής και σεβασμού σε ανθρώπους, που περνούν κάτι τέτοιο», λέει.
Ηταν επίσης μια περίοδος μεγάλων απωλειών για την ίδια. Η Νταϊάν έχασε τη γιαγιά της και τον επί 25 χρόνια πατριό της, ενώ περίπου την ίδια περίοδο έληξε και η δεκαετής σχέση της με τον ηθοποιό Τζόσουα Τζάκσον. Για έξι μήνες δεν δούλεψε καθώς προτεραιότητά της ήταν πλέον να στηρίξει τη μητέρα της, που είχε βυθιστεί στη θλίψη: «Ηταν κάτι σαν επαναφορά στη ζωή μου. Νιώθω ότι με έφερε πιο κοντά στην οικογένειά μου… και μετά συνάντησα κάποιον που τελικά θα γινόταν ο πατέρας του παιδιού μου», λέει. «Ζωή, μια πόρτα κλείνει και ένα άλλο παράθυρο ανοίγει».
Αυτός ο άντρας είναι ο ηθοποιός Νόρμαν Ρίντους, με τον οποίο γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της ταινίας «Sky» το 2015. Κατά κάποιο τρόπο, η καριέρα του Ρίντους εξελίχθηκε επίσης αργά. Στα 52 του, είναι ο πρωταγωνιστής της εξαιρετικά δημοφιλούς σειράς τρόμου «The Walking Dead» (υποδύεται τον Ντάριλ Ντίξον), ενώ κάποτε ήταν ίσως περισσότερο γνωστός ως σύντροφος του supermodel Ελένα Κρίστενσεν και πατέρας του γιου τους Μίνγκους, 21 ετών.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Με τη μαμά της λίγο πριν της αποκαλύψει ότι θα γίνει και αυτή μητέρα
Θα ήθελε άραγε να είχε κάνει ένα μωρό μια δεκαετία νωρίτερα; «Είμαι πολύ χαρούμενη που δεν έκανα παιδί στα 30. Νομίζω ότι θα είχα αγανακτήσει για όλα αυτά που έπρεπε να εγκαταλείψω, ενώ σήμερα το κάνω με χαρά. Έχω πάει σε κάθε πάρτι, έχω πάει σε κάθε χώρα, που ήθελα να επισκεφτώ. Επομένως, είμαι 100% έτοιμη και πρόθυμη να δώσω στο παιδί μου αυτή την προσοχή. Αλλά στα 30, ξέρω ότι δεν θα ήμουν έτοιμη να το κάνω σωστά», απαντάει η Κρούγκερ.
Πώς αισθάνεται για τον Μίνγκους; «Ηταν 16 όταν τον γνώρισα. Δεν μένει με τον μπαμπά του, οπότε τον έβλεπα μόνο σποραδικά», λέει. «Δεν είμαι η θετή του μαμά… είμαστε φίλοι.» Η Νταϊάν επισημαίνει, ακόμη, ότι στην πραγματικότητα γνωρίζει την Κρίστενσεν πολύ περισσότερα χρόνια από ό,τι τον Ρίντους. «Και ξέρετε, είναι χωρισμένοι εδώ και 16 χρόνια ή κάτι τέτοιο. Οπότε δεν υπάρχει κάτι το παράξενο. Φέτος, περνάμε όλοι μαζί τα Χριστούγεννα».
Το ζευγάρι, που ζει στη Νέα Υόρκη αυτό τον καιρό, αρραβωνιάστηκε πρόσφατα, κάτι που η Κρούγκερ είχε δηλώσει ότι δεν επρόκειτο να ξανακάνει (το 2001 είχε παντρευτεί τον γάλλο ηθοποιό και σκηνοθέτη Γκιγιόμ Κανέ). Τι την έκανε να αλλάξει γνώμη; Η μητρότητα, η πανδημία ή μήπως απλά τη ζήτησε σε γάμο ο Ρίντους; «Ολα τα παραπάνω», απαντά γελώντας. «Δεν μπορώ καν να αγγίξω αυτό που έχει αλλάξει, γιατί σίγουρα έχω πει, ότι “Δεν θα παντρευτώ ποτέ ξανά”», λέει. «Και ποιος ξέρει πότε θα παντρευτούμε. Αρκεί και μόνο ο συμβολισμός αυτού του δαχτυλιδιού. Είναι σαν ένα οικογενειακό κειμήλιο, ξέρετε, γιατί μια μέρα θα είναι δικό της. Εξακολουθώ να κοιτάζω το δαχτυλίδι μου και σκέφτομαι: “Ουάου, αυτό είναι τρελό!”».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η άφιξη της κορούλας της είναι ένα νέο κεφάλαιο στη ζωή της Νταϊάν Κρούγκερ
Νιώθει ενθουσιασμένη για το επόμενο κεφάλαιο στην οικογενειακή τους ιστορία. «Το 2022 θα είναι σίγουρα μια μεγάλη αλλαγή για εμάς. Είναι μια χρονιά επαναπροσδιορισμού του τι θέλουμε να είμαστε και πού θέλουμε να είμαστε ως οικογένεια». Και αποκαλύπτει ότι έχει γράψει την κορούλα της σε ένα σχολείο Μοντεσόρι στη Νέα Υόρκη, ενώ η μητέρα της ασχολείται με την ανατροφή της, ειδικά όταν η Νταϊάν χρειάζεται να λείπει.
Και ένα τελευταίο θέμα προς συζήτηση: μόδα. Έχει αλλάξει το στυλ της η μητρότητα; «Σίγουρα. Περνάω τον περισσότερο καιρό μου στην παιδική χαρά ή λερωμένη κάνοντας χειροτεχνίες. Είμαι κυριολεκτικά με τις πιτζάμες μου», απαντάει.
Και όταν βγαίνει έξω; «Πρέπει να πω ότι οι ετικέτες δεν έχουν αλλάξει. Λατρεύω την Prada, αγαπώ τη Chanel και τον Jason Wu», λέει. Πρόσφατα άφησε το διαμέρισμά της στο Παρίσι, και όταν τα πράγματά της έφτασαν στις ΗΠΑ και άρχισε να ξεπακετάρει τα φανταχτερά ρούχα της από τα πάρτι του παρελθόντος, «δάκρυσα στην ανάμνηση της ντουλάπας μου με τα όμορφα πράγματα που φορούσα κάθε μέρα», παραδέχεται, και συμπληρώνει «Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από την επόμενη χρονιά, θα κάνω περισσότερη προσπάθεια και θα ντύνομαι κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, ή τουλάχιστον θα ντύνομαι πιο όμορφα», λέει γελώντας.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News