Το βιβλίο των Τζιμ Χάιμαν και Στίβεν Χέλερ «20th Century Alcohol & Tobacco Ads» (Οι Διαφημίσεις για Aλκoόλ και Καπνό του 20ου Αιώνα») αποκαλύπτει πώς 100 χρόνια εμπνευσμένης διαφήμισης κατάφεραν να «σπρώξουν» τους καταναλωτές στο ποτό και στα τσιγάρα. Ορισμένες φορές και με τη βοήθεια γιατρών, οι οποίοι συμμετείχαν σε μία διαστρεβλωτική προπαγάνδα, υποστηρίζοντας ότι το κάπνισμα μαλακώνει το λαιμό και ηρεμεί τα νεύρα και το αλκοόλ φέρνει κοινωνική καταξίωση. Από τις πετυχημένες εικαστικές διαφημίσεις της Absolut μέχρι τον εμβληματικό άνδρα της Marlboro, μια ματιά σε ένα δημιουργικό αλλά επίμαχο κεφάλαιο στην ιστορία της διαφήμισης
Γράψτε σχόλιο στο: Πώς η διαφήμιση έκανε ελκυστικά τα ποτά και τα τσιγάρα
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.