Την Ελλάδα και την Ιταλία τις ενώνει ή μήπως τις χωρίζει το Ιόνιο; Τη Φινλανδία και τη Ρωσία τις μαγεύει ή τις τρελαίνει το Σέλας; Ποιο μήνυμα έστειλε η αργεντίνικη πάμπα στο Κίεβο; Πώς και ξεθάφτηκαν στη Γερμανία καριοφίλια, προβολείς και άρματα; Γιατί ο πιλότος του αμερικανικού F-35 χαζεύει τα πολωνικά χωράφια; Η μόδα, οι λέαινες και οι κινέζοι πυροσβέστες τι ζόρι τραβάνε; Αλήθεια είναι ότι οι Βραζιλιάνοι δεν κλαίνε πια για το μουντιάλ; Πού βρήκαμε κέφι για Τσικνοπέμπτη; Ποιοι πουλάνε τον ρεβιθοκεφτέ σαν φαλάφελ; Οι απαντήσεις στις φωτογραφίες της εβδομάδας
Ο πόνος για την πατρίδα που ματώνει κάνει τα δάκρυα να ξεχειλίζουν. Φόβος και απελπισία σκοτεινιάζουν τα γαλανά της μάτια. Μετανάστρια στην Τουρκία η συγκεκριμένη Ουκρανή, αλλά δεν πονά λιγότερο...
REUTERS/Cagla Gurdogan
«Σπασμένο καράβι» ποιητικότερο του Σκαρίμπα δεν υπάρχει στον κόσμο, όμως το καρέ από τη Χερσόνησο Κόλα του ρωσικού Μουρμάνσκ, βορειοανατολικά της Φινλανδίας, αναδεικνύει παραστατικά τη μελαγχολία: το «γυρτό κουφάρι», την «άψυχη θάλασσα», τα «κατάπληκτα βράχια» και τα «μακρινά αστέρια» – στην επικράτεια του Σέλαος, έστω
Elena Ermolina/Anadolu Agency via Getty Images
Συνέχεια στη φωτογραφική αφήγηση της πικρής ιστορίας των ρημαγμένων μεταφορικών μέσων δίνει το καρέ από το ντεκ του ιταλικού οχηματαγωγού «Euroferry Olympia»: η καταστροφή εδώ ήταν μεγάλη, αφού το πλοίο κάηκε μεσοπέλαγα, κοντά στην Κέρκυρα, μαζί με τα φορτηγά που κουβαλούσε – και οι σκοτωμένοι του, «σκελετοί» στα αμπάρια
Πυροσβεστικό Σώμα/INTIMENEWS
Και αυτό το ατελείωτο φίδι από λαμαρίνες, μηχανές, ελαστικά, λάμπες, καύσιμα και λάδια κάνει πικρό το καρέ, αφού τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα περικλείουν, σαν κονσέρβες, ανθρώπινη αγωνία: να η πρωινή εικόνα από αυτοκινητόδρομο του Κιέβου την ημέρα που εκδηλώθηκε η ρωσική επίθεση – το μποτιλιάρισμα αφορά το ρεύμα εξόδου, εξυπακούεται
Pierre Crom/Getty Images
Η Πύλη του Βραδεμβούργου, το «σήμα κατατεθέν» του Βερολίνου, την εσπέρα της 23ης Φεβρουαρίου και με τη βοήθεια ειδικής φωτοχυσίας ντύθηκε στα χρώματα της ουκρανικής σημαίας, όμως δεν ξόρκισε για λογαριασμό του Ζελένσκι «το κακό» – τα ξημερώματα της επομένης οι Ρώσοι άρχισαν την επίθεσή τους
REUTERS/Michele Tantussi
Ακροβατικές επιδείξεις από κινέζους πυροσβέστες στην περιοχή Τονγκρέν κατά τη διάρκεια άσκησης: αν δεν ήταν εκπαιδευτικός, ο τοίχος μπορεί να αποτελούσε και σκηνικό κινεζικής όπερας, σύγχρονης, με θέμα επαναστατικό – ας πούμε, πώς επιτυγχάνεται η κατάσβεση των ταξικών παθών διά της αναρριχήσεως στην πολυκατοικία της νομενκλατούρας
Qu Honglun/China News Service via Getty Images
Το ωραίο με το… προκεχωρημένο φυλάκιο του εμπορίου που λέγεται μόδα είναι το overdose αισιοδοξίας: αυτό το συνολάκι ανήκει στη Συλλογή Βερσάτσε που αφορά το εφετινό φθινόπωρο και τον επόμενο χειμώνα – παρουσιάστηκε στο Μιλάνο και είναι ελαφρύ, φοριέται υπό την προϋπόθεση της ενεργειακής επάρκειας (και εφ’ όσον δεν έχουν σκάσει τα «μανιτάρια»)
REUTERS/Alessandro Garofalo
Ενα μαχητικό αεροσκάφος F-35 Lightning II της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, της 34ης Μοίρας, τροφοδοτείται εν πτήσει με καύσιμα από ένα ιπτάμενο δεξαμενόπλοιο KC-10 Extender – κάτω από τα δύο αμερικανικά πολεμικά αεροπλάνα διακρίνονται χωράφια της Πολωνίας, και η ημέρα είναι σημαδιακή: 24 Φεβρουαρίου 2022, τότε που οι Ρώσοι επιτέθηκαν στην Ουκρανία
U.S. Air Force/Senior Airman Joseph Barron/Handout via REUTERS
Σκληρό το μεροκάματο των μανεκέν: το καρέ είναι από τα παρασκήνια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, λίγο προτού τα κορίτσια χιμήξουν στην πασαρέλα με σκοπό να την κατακτήσουν – τα άβολα ρούχα, εντάξει, αφαιρούνται μετά το πέρας της παρουσίασης, και το σώμα αερίζεται, όμως με τα μαλλιά αυτά τι γίνεται (α, βγαίνουν και αυτά, ε…)
REUTERS/Henry Nicholls
Το ψωμί διαίτης βγαίνει με πολλή κούραση για τα δίποδα του θεάματος και της μόδας, όμως τι να πει και αυτή η κατηφής λέαινα του τσίρκου της Βαγδάτης, η οποία υπομένει το χειροκρότημα (και την προπόνηση πριν από αυτό) μήπως και ροκανίσει κάποιο κόκαλο με λίγο κρέας – η καψαλισμένη γούνα δεν είναι ντροπή, ντροπή είναι το σκυμμένο κεφάλι
REUTERS/Ahmed Saad
Υπαίθρια κουζίνα έχει το νοικοκυριό στο φελαχοχώρι Ελ Αγιάτ (Ο Κλαίων), δίπλα στον Νείλο: τα πλυμένα πιάτα που στεγνώνουν στον ήλιο είχαν λερωθεί από το καθημερινό φαγητό του φτωχού, τα φούλια, δηλαδή από τα αιγυπτιακά κουκιά από τα οποία παρασκευάζονται τα αυθεντικά φαλάφελ – δύσκολη ζωή, και έχει ο Θεός
REUTERS/Mohamed Abd El Ghany
Την αποφράδα 24η Φεβρουαρίου, λοιπόν, οι Γερμανοί ξέθαψαν από τα σεντούκια τα τουφέκια τους, στην Κολωνία τουλάχιστον: από εκεί πάνω, ασφαλώς, πολύ μακριά πέφτουν το Ντονμπάς, η Οδησσός, ακόμη και το Κίεβο, όμως τα περιστατικά δεν συνδέονται – ετούτοι εδώ οι πεζικάριοι είναι καρναβαλιστές
REUTERS/Thilo Schmuelgen
Μοντέρνα αραβουργήματα, υπερμεγέθη, σε ελλειψοειδή σχήματα, με γραφές περίτεχνες που κάτι λένε αλλά ένας Θεός ξέρει τι, στολίζουν το «Μουσείο του Μέλλοντος» που λειτουργεί στο Ντουμπάι: η οπή που βλέπουμε αφορά την προοπτική και το ευάερον του πράγματος – «γενική άποψη», μας διαφώτισε η λεζάντα του πρακτορείου
Dubai Future Foundation/Handout via REUTERS
Εξαιτίας της κορονοϊκής μετάλλαξης «Ομικρον» αναβλήθηκαν τα καρναβαλικά πανηγύρια στο Ρίο, έτσι οι ξυλοπόδαροι και οι ξυλοπόδαρες του ενσταντανέ απάγκιασαν στον τοίχο φορώντας τις υγειονομικές μάσκες τους: είναι η δεύτερη κατά σειράν φορά που παθαίνουν τέτοιο κάζο οι Βραζιλιάνοι – κάλλιο να διασύρονται στο Μουντιάλ (που λέει ο λόγος)
REUTERS/Pilar Olivares
Αυτήν την καρναβαλική κούκλα αφιέρωσαν οι Γερμανοί στον Πούτιν στις 22 του μήνα: την έστησαν σε άρμα (όχι δρεπανηφόρο), με σκοπό να την περιφέρουν στο γήπεδο της Κολωνίας: πέτυχαν το αυστηρό ύφος και την αινιγματική έκφραση, αλλά μπερδεύτηκαν με τα διπλά σφυριά και το μονό δρεπάνι – δεν πειράζει, έτσι έδωσαν δουλειά σε «γεωπολιτικούς αναλυτές»
REUTERS/Thilo Schmuelgen
Αθηναϊκή Τσικνοπέμπτη σε εμπορική στοά: στη φωτογραφία βλέπουμε τη θεία ιλαρότητα (που αντιστέκεται σθεναρώς και μας σώζει με κάθε ευκαιρία) όχι όμως την κάπνα, αφού στη θράκα σιγοκαίει μόνο η χόβολη – ούτε την τσίκνα από τα χωριάτικα λουκάνικα μυρίζουμε, όμως δεν απογοητευόμαστε καθώς η τεχνολογία, όπως λένε, καλπάζει
Dimitris Kapantais/SOOC
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21