Η αγάπη της μάνας δεν πνίγηκε στο βραζιλιάνικο ποτάμι λάσπης, ούτε ο πόθος των εραστών πάγωσε στον καναδέζικο βοριά. Οψεις του Ουκρανικού, επιχειρησιακές, γραφικές και προβοκατόρικες. Ατρόμητα ζώα της Ινδίας και της Μαδαγασκάρης, κορεατικός πολιτικαντισμός, διαπόμπευση Μπάκιγχαμ. Επικίνδυνα μεροκάματα, ακόμη και στη μόδα. Η καταιγίδα μάς βρήκε και διασκεδάζει. Και η πανσέληνος που είναι ίδια παντού, εκτός από την Αθήνα. Τα κλικ της εβδομάδας
Η πανσέληνος του Φεβρουαρίου πρόβαλε μέσα από τους κίονες του Παρθενώνα, θαύμασε τα αθάνατα μάρμαρα, και η Αθήνα ανταπέδωσε από κάθε γωνιά της – αισθαντικό καρέ, μνεία στον ποιητικό συγχρονισμό
Andrea Bonetti / SOOC
Στο Δυτικό Μανχάταν της Νέας Υόρκης δεν υπάρχει αρχαία δόξα να την προσκυνήσει το φεγγάρι, όμως στο προεξέχον παρατηρητήριο του ουρανοξύστη 30 Hudson Yards ή North Tower, το οποίο ονομάζεται «Η Ακρη», μαζεύτηκε πάλι κόσμος να το δει ολόγιομο
Tayfun Coskun/Anadolu Agency via Getty Images
Καθηλωτικό χιονισμένο τοπίο της Ισλανδίας (πρωινό ή βραδινό, άραγε;), με ένα ερημικό σπίτι βαμμένο κόκκινο να λάμπει σαν φάρος μέσα στη γαλάζια σκοτεινιά: όποιος νιώθει μόνος στην Αθήνα, χαμένος στην ανθρωπόμαζα του μετρό, του τραμ, κ.λπ., αν μπορεί, ας πεταχτεί μέχρις εκεί πάνω, να πάρει τον αέρα του – θα είναι κρύος όμως, ας ντυθεί γερά
REUTERS/Nacho Doce
Το βλέμμα λέει στον φωτογράφο: «Αλλη δουλειά δεν έχεις να κάνεις, φίλε; Εγώ σε ενοχλώ όταν τρως;» Οι λεμούριοι της Μαδαγασκάρης κατά βάθος επιθυμούν την προβολή πια, αφού έχουν μάθει για την επιτυχία των φιλμ με τα κινούμενα σχέδια, ωστόσο η μαμά τους τους έχει διδάξει ότι κάθε αξιοπρεπές ζώο πρέπει να κρατά τα προσχήματα
REUTERS/Alkis Konstantinidis
Μπορεί να ήταν κραυγαλέα η επιγραφή που διαλαλούσε την αγάπη τους (χωρίς καν να γράφει το ορθό: EROS), μπορεί τα λευκά πουά στο κόκκινο φόντο να θύμιζαν κάλτσες του Τριντό και ας μη μύριζαν, μπορεί στο Βανκούβερ του Καναδά να έκανε ψοφόκρυο, όμως το φιλί τους ήταν αληθινό, ζεστό και υγρό, και αυτοί οι νέοι ήταν ερωτευμένοι, με πάθη ανήμερα – του «Αγίου Βαλεντίνου» ανήμερα
Andrew Chin/Getty Images
Η Αγία Σοφία (δεξιά, και αριστερά το «Μπλέ τζαμί»), η οποία στο διάβα του απροσμάχητου χρόνου έχει δει τα πάντα, είδε και το ρωσικό υποβρύχιο «Ροστόφ» να πλέει μπροστά στα πόδια της με κατεύθυνση τον Εύξεινο Πόντο – ήταν μία διέλευση στο πλαίσιο της κινητοποίησης του ρωσικού Στόλου λόγω του Ουκρανικού
EPA/ERDEM SAHIN
Ο εικονιζόμενος κλέβει τις εντυπώσεις στην προεκλογική περίοδο της Νότιας Κορέας: εδώ τον θαυμάζουμε σε χορευτική φιγούρα πίστας, επί κομματικής εξέδρας όμως, ενώ έχει κυκλοφορήσει και βίντεο στα οποία ομιλεί στον λαό το… άβατάρ του – δεν θα το πιστέψετε, αλλά είναι ο συντηρητικός υποψήφιος (Γουν Σουκ-γεόλ ονόματι)
EPA/YONHAP SOUTH KOREA OUT
Τα νερά είναι οφθαλμοφανώς μολυσμένα, όμως αυτά τα βοοειδή είναι θαρραλέα και κολυμπούν: καρέ από το πέρασμα του ποταμού Σαμπαρμάτι στα περίχωρα της ινδικής μεγαλούπολης Αχμενταμπάντ – εκεί δηλαδή όπου οι αγελάδες είναι ζώα ιερά, μάλιστα για λόγους που δεν αφορούν την κτηνοτροφία
REUTERS/Amit Dave
Τα βρετανικά έντυπα παραμέρισαν για λίγο το Ουκρανικό και αφιέρωσαν φωτογραφίες, μελάνια και λοιδορίες στον πρίγκιπα Ανδρέα που τον έσωσε από την ετυμηγορία των αμερικανικών δικαστηρίων η μαμά του, η βασίλισσα – η υπόθεση κακοποίησης της κοπέλας που τώρα είναι κυρία έκλεισε εξωδικαστικώς με deal 12 εκατ. λιρών
ΕΡΑ
Οταν οι Αμερικανοί εκκένωσαν την πρεσβεία τους στο Κίεβο, αυτή η κυρία ανέλαβε δράση για λογαριασμό τους: στήθηκε στην πύλη της και ύψωσε το (αποκριάτικο;) πιστόλι της – είναι μέλος του ουκρανικού γκρουπ φεμινιστριών FEMEN, το οποίο διοργανώνει ακτιβισμούς κατά της πατριαρχίας, της θρησκείας, κ.λπ.
REUTERS/Umit Bektas
Να και δεύτερο πολεμικό σκάφος της Ρωσίας, σε καρέ τραβηγμένο στα ανοιχτά της Σεβαστούπολης – η εικόνα δεν είναι απολύτως ειρηνική, και αυτό εξαιτίας των γλάρων που είναι ίδιοι παντού: ο δικός τους πόλεμος δεν κάνει διακρίσεις, δεν διαλέγει τα πλεούμενα των διπόδων, είναι ορμητικός εκεί όπου τα ράμφη τους νομίζουν ότι υπάρχει φαΐ
REUTERS/Alexey Pavlishak
Δύσκολη και επικίνδυνη δουλειά στο κέντρο του Τόκιο: εξωτερικός καθαρισμός υαλοπινάκων σε ξενοδοχείο – το κτίριο είναι κουτί χωρίς μπαλκόνια και ο εργάτης ακροβάτης χωρίς τσίρκο και κασκαντέρ χωρίς Χόλιγουντ, έτσι το μόνο «χειροκρότημα» που θέλει είναι το μεροκάματο για το επιούσιο ρύζι
REUTERS/Kim Kyung-Hoon
Εποπτική χαμηλή πτήση πελεκάνου πάνω από τα νερά της Δοϊράνης – από την πλευρά των Σκοπιανών. Αυτό είναι 100% ειρηνικό στιγμιότυπο λόγω των ζεστών, γήινων χρωμάτων που χάρισε η λιακάδα στις καλαμιές και στην όχθη, και όχι λόγω της «Συμφωνίας των Πρεσπών» βέβαια (εξάλλου οι Πρέσπες πέφτουν πολύ δυτικότερα)
REUTERS/Ognen Teofilovski
Αθυρμα του ανέμου έγινε η οροφή της λονδρέζικης «αρένας» ποικίλων χρήσεων Ο2, αφού δεν άντεξε στις καταιγιστικές ριπές – εκτεθειμένοι έμειναν οι χώροι μαζικής διασκέδασης του συγκροτήματος, υπακούοντας στις παλιές σημασίες του διασκεδάζω, που αφορούν τον διασκορπισμό και τη σπατάλη
REUTERS/May James
Το μανεκέν πληρώθηκε, ελπίζουμε, επειδή το έβαλε, όμως δεν φοριέται από κανονικό άνθρωπο αυτό το «ρούχο»: ο σχεδιαστής του, Τζακ Ιρβινγκ ονόματι, το επέδειξε μεν στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, όμως το προορίζει για το θέατρο και άλλες παραστάσεις – «δημιουργία» που παρασταίνει το ένδυμα
REUTERS/Henry Nicholls
Αντάρα και κακό στις γαλλικές ακτές της Μάγχης: τα ατλαντικά κύματα πέφτουν με ορμή πάνω στις ανεμογεννήτριες, οι τεράστιοι έλικες των οποίων μέσα στην καταιγίδα φαίνονται ακίνητοι σαν βαλσαμωμένοι και ελάχιστοι – από ενεργειακής απόψεως δεν τίθεται ζήτημα: η Γαλλία κινείται κυρίως με πυρηνική ενέργεια
REUTERS/Pascal Rossignol
Στην Πετρούπολη (Petropolis) της Βραζιλίας η πλημμύρα έθαψε στη λάσπη ανθρώπους, ζώα και σπίτια – για την κυρία της φωτογραφίας, το ερώτημα τι πράγματα αξίας μπορείς να σώσεις ύστερα από τέτοια συμφορά που σε βρήκε, απαντήθηκε: την παλιά, καδραρισμένη φωτογραφία του μωρού, που, σίγουρα, μωρό πλέον δεν είναι…
REUTERS/Ricardo Moraes
Το πολεμικό ελικόπτερο είναι ρωσικό, όπως βοά το κόκκινο αστέρι του, και τα πουλιά μαυροθαλασσίτικα: το καρέ δεν είναι fake όμως ξεγελά, αφού στην πραγματικότητα οι δύο πορείες, του σμήνους, και του ιπταμένου μηχανήματος, είναι παράλληλες – α, και ο φωτογράφος είναι ανοιχτομάτης
REUTERS/Alexey Pavlishak
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23