Ενας από τους τιτάνες του κινηματογράφου έφτασε τα 80 του –ο Φράνσις Κόπολα γεννήθηκε στις 7 Απριλίου του 1939 και είχε πάρει το δεύτερό όνομά του, Φορντ, επειδή γεννήθηκε στο Νοσοκομείο «Χένρι Φορντ» του Ντιτρόιτ. Ο Κόπολα δημιούργησε το σύμπαν του αμερικανικού σινεμά τα τελευταία 50 χρόνια. Σκηνοθέτησε αριστουργήματα, ανέδειξε τους μεγαλύτερους αστέρες και σάρωσε κάθε βραβείο. Ηταν όμως ο καλύτερος; Μια ματιά στη φιλμογραφία του μπορεί να δώσει μια απάντηση
Ο Κόπολα με τη Σίρλεϊ Νάιτ στα γυρίσματα του «The Rain People» (1969) - στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο «Δεν θα γυρίσω το βράδυ»
American Zoetrope
Ο Κόπολα με τον Μάρλον Μπράντο -τον Βίτο Κορλεόνε- καθοδηγεί τους κομπάρσους στη σκηνή του γάμου στην αρχή του αριστουργηματικού «Νονού» (1972)
Paramount Pictures
Ο Κόπολα με τον Τζιν Χάκμαν στα γυρίσματα του «The Conversation» (1974). Το φιλμ ήταν υποψήφιο για Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας αλλά το έχασε από τον «Νονό ΙΙ», επίσης του Κόπολα
Paramount Pictures
Στη Μικρή Ιταλία του Μανχάταν, ο Κόπολα με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο στα γυρίσματα του «Νονού ΙΙ». Και οι δύο κέρδισαν το Οσκαρ – σκηνοθεσίας και β' ανδρικού ρόλου. Το φιλμ τιμήθηκε και με Οσκαρ Καλύτερης Ταινίας
Paramount
Με τον Σι Τόμας Χάουελ στο «The Outsiders» (1983), το οποίο στην Ελλάδα προβλήθηκε με τον τίτλο «Επαναστάτες χωρίς αύριο»
Warner Bros
Ο Κόπολα συζητά με την Νταϊάν Λέιν τον ρόλο της στα γυρίσματα του «Αταίριαστου» (1983)
Zoetrope Studios
Ο Κόπολα καθοδηγώντας τον (ανιψιό του) Νίκολας Κέιτζ, υπό το βλέμμα της Καθλίν Τέρνερ στο «Η Πέγκυ Σου παντρεύτηκε» (1986)
TriStar Pictures
Με τον Τζεφ Μπρίτζες στο «Τάκερ: ο άνθρωπος και το όνειρό του» (1988). H ταινία για τον πρωτοπόρο της αυτοκινητοβιομηχανίας Πρέστον Τάκερ αδικήθηκε εμπορικά και σήμανε το τέλος του ονείρου του Κόπολα για ένα δικό του στούντιο
Lucasfilm
Με τον Αλ Πατσίνο στα γυρίσματα του «Νονού ΙΙΙ» (1990). Το τέλος της τριλογίας ήταν και το πιο αδιάφορο
Paramount Pictures
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20