271
Tο AirFish 8 με ταχύτητα περίπου 200 χλμ./ώρα θα μεταφέρει τους τουρίστες γρήγορα στα ιταλικά νησιά κοντά στη Νάπολη, όπως η Πόντσα (ένθετη φωτογραφία) | Wigetworks/Wikipedia

Σκάφος… transformer για τα ιταλικά νησιά

Protagon Team Protagon Team 29 Ιουλίου 2019, 13:32
Tο AirFish 8 με ταχύτητα περίπου 200 χλμ./ώρα θα μεταφέρει τους τουρίστες γρήγορα στα ιταλικά νησιά κοντά στη Νάπολη, όπως η Πόντσα (ένθετη φωτογραφία)
|Wigetworks/Wikipedia

Σκάφος… transformer για τα ιταλικά νησιά

Protagon Team Protagon Team 29 Ιουλίου 2019, 13:32

Τα νησιά Ισκια, Κάπρι, Πόντσα και Βεντοτένε που βρίσκονται κοντά στην Νάπολη, αποτελούν δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και τα επισκέπτονται διάσημοι σταρ και επώνυμοι του διεθνούς τζετ σετ. Στο πλαίσιο της καλύτερης και κυρίως ταχύτερης προσέγγισης αυτών των νησιών οι τοπικές Αρχές αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν ένα νέο επαναστατικό όχημα. Πρόκειται για το AirFish 8 που συνδυάζει τις δυνατότητες ενός θαλάσσιου σκάφους, ενός αεροσκάφους και ενός χόβερκραφτ.

Οπως αναφέρουν σε δημοσίευμα τους οι λονδρέζικοι Times, το όχημα αυτό μπορεί να μεταφέρει οκτώ επιβάτες και μπορεί να απογειώνεται μέσα από το νερό και να πετά σε ύψος 1-2 μέτρων πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας με ταχύτητες περίπου 200 χλμ./ώρα. «Το πρόβλημα μας είναι τα φέρι μποτ που κινούνται με αργό ρυθμό. Για να μεταφέρουν τους επιβάτες από την Πόντσα στην στεριά χρειάζονται 80 λεπτά ενώ το AirFish θα καλύπτει την απόσταση αυτή σε μόλις 12 λεπτά» δηλώνει ο Τζιουζέπε Σκιμπόνι, δήμαρχος του San Felice Circeo, μια μικρής πόλης από όπου ξεκινούν και επιστρέφουν στην συνέχεια τα πλοία που ταξιδεύουν στα γύρω νησιά.

Το AirFish 8 κατασκευάστηκε από την εταιρεία Wigetworks της Σιγκαπούρης. Εχει μήκος 17,2 μέτρα και το άνοιγμα των πτερυγίων του, σε μορφή δέλτα, είναι 15 μέτρα. Είναι πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα για να μειωθεί το βάρος. Χρησιμοποιεί έναν κινητήρα V8 των 500 που τρέχει με κανονική αμόλυβδη βενζίνη. Αξιοποιεί το φαινόμενο wing-in-ground: όταν ένα αεροσκάφος βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος, λειτουργεί πολύ πιο αποτελεσματικά από ό,τι ψηλότερα. Η πρόσθετη πίεση του αέρα κάτω από το αεροσκάφος προσδίδει πρόσθετη ανύψωση, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται αντίστοιχη μείωση της οπισθέλκουσας που προκαλείται από την ανύψωση. Επίσης με αυτό τον τρόπο υπάρχει αξιοσημείωτα μικρότερη κατανάλωση καυσίμων.

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...