657
Η 58χρονη κόρη του θρυλικού Άλμπερτ Μπρόκολι συνεχίζει την μακρά οικογενειακή παράδοση πίσω από τον «007» | ΕΡΑ/ΑΠΕ

Μπάρμπαρα Μπρόκολι: Η ζωή μου με τον «θείο μου», Τζέιμς Μποντ

Protagon Team Protagon Team 6 Μαΐου 2019, 07:25
Η 58χρονη κόρη του θρυλικού Άλμπερτ Μπρόκολι συνεχίζει την μακρά οικογενειακή παράδοση πίσω από τον «007»
|ΕΡΑ/ΑΠΕ

Μπάρμπαρα Μπρόκολι: Η ζωή μου με τον «θείο μου», Τζέιμς Μποντ

Protagon Team Protagon Team 6 Μαΐου 2019, 07:25

Όταν ήταν μικρή, η Μπάρμπαρα Μπρόκολι πίστευε πως ο Τζέιμς Μποντ ήταν… αληθινό πρόσωπο και όχι ένα αποκύημα της λογοτεχνικής φαντασίας του συγγραφέα Ιαν Φλέμινγκ.

«Είναι αλήθεια. Πίστευα πως ο Μποντ ήταν ένας θείος που ερχόταν να μας επισκεφτεί κατά καιρούς. Μάλιστα τον είχα συνδέσει, όπως ήταν φυσικό, με τον Σον Κόνερι. Φαντάζεστε την έκπληξη μου όταν, μεγαλώνοντας, ανακάλυψα πως επρόκειτο για έναν ήρωα βιβλίου», λέει η ίδια η κινηματογραφική παραγωγός, μιλώντας στην ιταλική Repubblica.

Η 58χρονη κόρη του Άλμπερτ Μπρόκολι, του θρυλικού πρώτου παραγωγού των ταινιών του πράκτορα 007, συνεχίζει την οικογενειακή παράδοση που θέλει κάποιον… Μπρόκολι να βρίσκεται πίσω από όλες τις ταινίες του βρετανού πράκτορα, από το 1960 μέχρι σήμερα.

Πριν μερικές ημέρες η κινηματογραφική παραγωγός μίλησε στους δημοσιογράφους, ανακοινώνοντας τους ταυτόχρονα την έναρξη των γυρισμάτων της 25ης ταινίας της σειράς, με τον λακωνικό τίτλο «Bond 25».

Η παρουσίαση έγινε από την περίφημη βίλα «Goldeneye» του Φλέμινγκ στην Τζαμάικα, το μέρος όπου ο Ίαν Φλέμινγκ εμπνεύστηκε πριν 67 χρόνια τον πράκτορα 007 και γυρίστηκε η πρώτη ταινία της σειράς «Τζέιμς Μποντ, πράκτωρ 007 εναντίον δόκτορος Νο» (1962) αλλά και το «Ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν» (1973).

Η Μπρόκολι επιβεβαίωσε τα ονόματα του καστ: ο Ντάνιελ Κρεγκ επιστρέφει για πέμπτη – και τελευταία – φορά στον ρόλο του 007, ενώ στο πλευρό του έχει ξανά τις Ναόμι Χάρις και Λέα Σεϊντού, τα νέα και όμορφα κορίτσια Αννα Ντε Αρμάς και Λασάνα Λιντς ενώ ο φρεσκο-βραβευμένος με Όσκαρ Ράμι Μάλεκ θα έχει τον ρόλο του «κακού».

«Όταν γράψαμε το σενάριο, ο πρώτος που σκεφτήκαμε για τον ρόλο αυτό ήταν ο Ράμι», υποστηρίζει η Μπρόκολι.

Η Μπρόκολι αγκαζέ με τον Ντάνιελ Κρεγκ, στην πρεμιέρα του «Spectre», στο Βερολίνο, τον Οκτώβριο του 2015

Η ίδια, μιλώντας στην ιταλική εφημερίδα, επιμένει πως με την έλευση του Κρεγκ, εδώ και περίπου μια δεκαετία, ο «”007″ έχει εξελιχθεί σε έναν εξαιρετικά περίπλοκο χαρακτήρα. Ακόμη και οι σχέσεις του είναι πολύ πιο περίπλοκες – αντίστοιχα και οι γυναίκες έχουν εξελιχθεί», προσθέτοντας πως οι ταινίες του πράκτορα θα συνεχίσουν να «αφουγκράζονται» την εποχή τους, φέρνοντας ως παράδειγμα το γυναικείο κίνημα #MeToo.

«Το #MeToo έχει επηρεάσει την κουλτούρα μας – κάτι που είναι σπουδαίο – και φυσικά θα επηρεάσει και τις ταινίες μας», δήλωσε η Μπρόκολι.

«Με τα χρόνια, οι κοινωνικές συμπεριφορές έχουν αλλάξει – και οι ταινίες με τον Μποντ το ίδιο. Οι ταινίες μας είναι αντιπροσωπευτικές της εποχής τους», σημείωσε, επιβεβαιώνοντας ταυτόχρονα πως αυτή θα είναι η τελευταία ταινία με τον Κρεγκ στον πρωταγωνιστικό ρόλο.

«Δυστυχώς, αυτό είναι που θέλει ο ίδιος», τονίζει.

Η, τότε 27χρονη, Μπρόκολι (τρίτη από αριστερά) ανάμεσα από τον πατέρα της, Αλμπερτ, και τον Τίμοθι Ντάλτον, πρωταγωνιστή του «Με το δάχτυλο στη σκανδάλη», το 1987

Όσον αφορά στην αναζήτηση του νέου Μποντ, η 58χρονη παραγωγός βάζει τέλος στις φήμες πως ο χαρακτήρας θα μπορούσε να ενσαρκωθεί από μια γυναίκα, λέγοντας πως «ο χαρακτήρας του βασίστηκε εξαρχής σε άντρα».

«Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να δημιουργούμε ενδιαφέρουσες ιστορίες για τις γυναίκες και όχι απλά να μετατρέπουμε τους άνδρες σε γυναίκες ή τις γυναίκες σε άνδρες. Ενδιαφέρομαι πολύ να κάνω ταινίες για γυναίκες από γυναίκες δημιουργούς. Δεν ενδιαφέρομαι όμως να κάνω ένα φθηνό μαρκετινίστικο κόλπο, μετατρέποντας τον Μποντ σε γυναίκα κατάσκοπο», υπερθεματίζει.

Φυσικά δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ο νέος Μποντ να είναι έγχρωμος, το σίγουρο πάντως είναι, σύμφωνα με την ίδια, πως «οι γυναίκες που περιστοιχίζουν τον πράκτορα δεν είναι απλά… μπιμπελό, αλλά πολύ ενδιαφέρουσες και ανταγωνιστικές γυναίκες».

Μιλώντας για τον εκλιπόντα πατέρα της, είπε πως επρόκειτο για «τον σπουδαιότερο δάσκαλο σε όλο τον κόσμο. Ήταν ένας άνθρωπος που πίστευε πως πρέπει να δίνουμε πάντα στους θεατές το καλύτερο δυνατό, επενδύοντας όσα χρήματα χρειάζονταν για αυτόν τον σκοπό».

Και τέλος θυμάται ένα από τα αποφθέγματά του, εν είδει… αξιωματικών ρήσεων: «Πρέπει να παίρνουμε ρίσκα και να κάνουμε συνεχείς αλλαγές. Αλλά ταυτόχρονα να μην επιτρέψουμε σε κανέναν να επέμβει στο όραμά μας και να τα καταστρέψει όλα».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...