Ολα άρχισαν τον περασμένο Μάιο στο Met Gala, στον μεγάλο χορό που διοργάνωσε η αμερικανική Vogue, όπως κάθε χρόνο, στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης. Εκεί η Τέιλορ Σουίφτ χόρεψε με τον Τομ Χίντλστον, τον βρετανό ηθοποιό που θα είναι πιθανότατα ο νέος Τζέιμς Μποντ. Στο βίντεο από αυτόν το χορό, Σουίφτ και Χίντλστον, φαίνονται σαν δύο άσχετοι άνθρωποι που χορεύουν κοντά ο ένας στον άλλο, όπως έρχεται του καθενός. Κανένας συγχρονισμός, κανένα βλέμμα, τίποτα χαριτωμένο. Μάλλον αμήχανα δείχνουν όλα.
Περί τα μέσα Ιουνίου, έγινε η δεύτερη κρούση. Φωτογραφίες στην παραλία. Στις ΗΠΑ. Στο Ρόουντ Αϊλαντ με τα πόδια σχεδόν βουτηγμένα στον Ατλαντικό.
Η Τέιλορ Σουίφτ με μαλλιά που δεν θέλεις να βλέπεις, καφέ ζακέτα, μίνι φόρεμα και loafers. Ο Τομ Χίντλστον με μαλλιά ανδρικού κομμωτηρίου και κομψότατο ντύσιμο.
Στο δημοσίευμα της SUN «αυτόπτης μάρτυς» που ήθελε να κρατήσει την ανωνυμία του δήλωσε πως το ζευγάρι ήταν απολύτως αφοσιωμένο. Δεν τους ένοιαζαν οι περαστικοί, δεν τους ένοιαζαν οι φωτογράφοι, κοιτούσαν μόνο ο ένας τον άλλο και τέλος.
Στο ίδιο δημοσίευμα «φίλος του ζευγαριού» δήλωσε πως αμέσως μετά το Met Gala, ο ηθοποιός φλέρταρε με περίσσιο ρομαντισμό την τραγουδίστρια. Της έστελνε λουλούδια, δώρα, της τηλεφωνούσε και τελικά εκείνη καταγοητευμένη ενέδωσε.
Αμέσως μετά την «αποκάλυψη» της σκανδαλοθηρικής Sun δημοσιεύθηκε σχετικό θέμα και στον σοβαρό Guardian. «Δεν είναι το τέλειο ζευγάρι αλλά είναι το ζευγάρι που χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή» ήταν ο τίτλος του δημοσιεύματος στις 17 Ιουνίου. ΗΠΑ – Βρετανία, συμμαχία. Γκέι μακελειό στο Ορλάντο (12 Ιουνίου) και δολοφονία της Τζόαν Κοξ (16 Ιουνίου) εν όψει του Brexit– δύο τραγωδίες. Και τότε έσκασαν οι φωτογραφίες στην παραλία και ο δημοσιογράφος του Guardian έγραφε: «επιτέλους ένα ευχάριστο νέο, κάτι ανάλαφρο και όμορφο και ίσως ελπιδοφόρο».
Και μετά διάφοροι ερασιτέχνες ντετέκτιβ των βρετανικών και αμερικανικών ταμπλόιντ άρχισαν να παρακολουθούν το ζευγάρι σε κάθε βήμα. Αυτό που είδαν τους μπέρδεψε. «Πολύ τέλειο, πολύ τακτοποιημένο για να είναι αληθινό», είπαν. «Καμία διακριτικότητα, καθόλου κρύψιμο αλλά και περιορισμένο πάθος», διέγνωσαν. Πάντα, εν τω μεταξύ, όλοι αυτοί οι κρίνοντες κρατούν την ανωνυμία τους.
https://www.youtube.com/watch?v=0N1iMk3qDX4
Να λοιπόν τώρα νέες αναλύσεις στις βρετανικές εφημερίδες: «Αν η Τέιλορ Σουίφτ και ο Τομ Χίντλστον κοροϊδεύουν δεν θα τους βγει σε καλό».
Τα δημοσιογραφικά σενάρια στην περίπτωση που «κοροϊδεύουν» είναι δύο σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ:
- Η Τέιλορ Σουίφτ κάνει τα γλυκά μάτια στον Τομ Χίντλστον για να πει αυτή το τραγούδι της νέας ταινίας. Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα αυτό που φαίνεται γελοίο. Η Τέιλορ Σουίφτ είναι η Νο1 σούπερ σταρ της ποπ. Δεν έχει ανάγκη να φλερτάρει κανέναν υποψήφιο Τζέιμς Μποντ για να πάρει τη δουλειά.
- Η Τέιλορ Σουίφτ μετά από δύο χρόνια αδράνειας πρέπει να βγάλει καινούργιο βιντεοκλίπ. Οι ειδήμονες λένε πως όλη αυτή η ιστορία με το δήθεν ειδύλλιο, τα media και το κοινό, θα μπορούσε να είναι σκηνοθετημένη, κάτι σαν καλλιτεχνικό πρότζεκτ, λίγο φάρσα, λίγο τέχνη, λίγο PR.
Αυτό το τελευταίο τους Βρετανούς τους τσάκισε. Τους εκνεύρισε, τους έκανε άνω κάτω. Γιατί όμως;
Δεν παραβιάζει κανείς σ΄αυτή την ιστορία τους κανόνες του παιχνιδιού. Στο κάτω κάτω δεν υπάρχουν πια κανόνες στο κυνήγι του σταρ. Είναι δηλαδή κανόνας, ντετέκτιβ και παπαράτσι να παρακολουθούν ασταμάτητα ανθρώπους (που κρύβονται σαν κυνηγημένοι) και να βγάζουν τα άπλυτά τους στη φόρα, μόνο και μόνο επειδή είναι διασημότητες;
Κι αν οι διασημότητες για μια φορά αντιστρέψουν τους όρους; Αν εκείνοι χρησιμοποιήσουν τους «κυνηγούς» για δικό τους συμφέρον; Ποιος έχει δικαίωμα να τους κατηγορήσει; Κι αν αυτή την «κοροϊδία» οι καλλιτέχνες την καλύψουν και με έναν μανδύα τέχνης, ποιος και γιατί μπορεί να τους κάνει ντα;
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News