386
Από αριστερά προς τα δεξιά: Ηρακλής Δούμας: Digital division director, Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics, Κωνσταντίνα Μαριά: Head of PR, Τζίνα Γιαγκιτζή: PR specialist, Κωνσταντίνος Τυλιπάκης: Digital development specialist, Χάρης Χαρίτογλου: Head of digital development | ΟΠΑΠ

Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ

Protagon Team Protagon Team 7 Ιουλίου 2016, 11:54
Από αριστερά προς τα δεξιά: Ηρακλής Δούμας: Digital division director, Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics, Κωνσταντίνα Μαριά: Head of PR, Τζίνα Γιαγκιτζή: PR specialist, Κωνσταντίνος Τυλιπάκης: Digital development specialist, Χάρης Χαρίτογλου: Head of digital development
|ΟΠΑΠ

Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ

Protagon Team Protagon Team 7 Ιουλίου 2016, 11:54

Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και  2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Τα βραβεία
Ολα τα βραβεία που απονεμήθηκαν στον ΟΠΑΠ

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:

  • GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς – digital activation για το Μαραθώνιο 2015
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)
  • SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ – Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη
Β.Κατσικάδης, Χ. Φωτεινοπούλου, Π.Μπάσιος,Σ.Μαργαριτόπουλος. Digital team ΟΠΑΠ
Από αριστερά: Βασίλης Κατσικάδης: SEM specialist – Χριστίνα Φωτεινοπούλου: Head of digital communications – Πάνος Μπάσιος: Head of performance marketing, digital media buying and digital analytics – Στέλιος Μαργαριτόπουλος: Digital marketing specialist

Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:

  • Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015
  • Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP
  • Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015
  • Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP
  • Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη
  • Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP
  • Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...