Λίγο πριν κλείσει η τροχιά η Renault κάνει το δικό της ντεμαράζ με την τεχνολογία E-TECH. Για να ξέρετε τα βασικά, σύμφωνα με την εταιρεία, η υβριδική της τεχνολογία επιτυγχάνει έως και 80% ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη και έως 40% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης. Όπως επίσης, έως και 65 χλμ. αυτονομίας, αμιγώς ηλεκτροκίνητα, σε αστικό περιβάλλον, με μέγιστη ταχύτητα έως και 135 χλμ./ώρα, με τον υβριδικό κινητήρα E-TECH Plug-in.
Μιλώντας για αμαξώματα, ενδιαφέρον έχει το νέο κόνσεπτ με το όνομα ‘’Arkana’’. Συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV, αυτών δηλαδή που ο κόσμος αγοράζει όλο και περισσότερο, με την κουπέ σχεδίαση – ειδικά του «τόξου» οροφής.
Το Arkana διαθέτει εξελιγμένο εσωτερικό καθώς και κορυφαίες δυνατότητες διαμόρφωσης, που το καθιστούν ιδανικό για τη μεταφορά μιας οικογένειας με όλες τις αποσκευές της. Διατίθεται σε μία νέα υβριδική έκδοση με τον κινητήρα E-TECH των 140 ίππων και μπαταρία 1.2 kWh. Τη γκάμα συμπληρώνει και μία ακόμα έκδοση με μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe των 140 και 160 ίππων.
Νέο Renault Capture E-tech plug-in Hybrid
Το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του, όσον αφορά στην τεχνολογία και τις δυνατότητες δικτύωσης, το μοντέλο που φιγουράρει στην 1η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στα compact crossovers (Β-SUV), προσφέρεται, πλέον, και σε έκδοση με κινητήρα E-TECH Hybrid, που έρχεται να συμπληρώσει την έκδοση E-TECH Plug-In Hybrid.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει εξαιρετικό βαθμό απόκρισης, χάρη στην μπαταρία των 1.2 kWh, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων. Το νέο μοντέλο εξασφαλίζει μια ενδιαφέρουσα οδηγική εμπειρία, σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Παράλληλα, το μικρο-υβριδικό (12V) σύστημα κίνησης, συνδυάζεται με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe, καθιστώντας τη γκάμα του Captur ως την πιο πλήρη και εξηλεκτρισμένη της κατηγορίας.
Το Renault Captur προσφέρεται πλέον και στη σπορ έκδοση R.S. Line. Η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει ειδική λογοτύπηση, ανασχεδιασμένους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, σποϊλερ τύπου F1 και ζάντες αλουμινίου ειδικής σχεδίασης. Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν η μαύρη οροφή, οι ειδικές ταπετσαρίες, η επένδυση του τιμονιού με τις κόκκινες ραφές, τα διακοσμητικά μοτίβα σε carbon look και οι χειρολαβές αλουμινίου. Το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης, εξασφαλίζει ένα μοναδικό σπορ περιβάλλον στο εσωτερικό του μοντέλου, ανεξαρτήτως κινητήρα.
Νεο Megane hatch E-tech plug-in Hybrid
Το Renault Megane στην ανανεωμένη του εκδοχή προσφέρει ανασχεδιασμένο, πιο εργονομικό εσωτερικό, καθώς και τις πιο επίκαιρες τεχνολογίες σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες δικτύωσης, πολυμέσων και βοηθημάτων οδήγησης.
Μετά την έκδοση Sports Tourer, είναι η σειρά του Megane hatchback να εφοδιαστεί με τον κινητήρα E-TECH Plug-in Hybrid. Με απόδοση 160 ίππων, διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 9.8 kWh και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα για οδήγηση σε μικτό κύκλο και πάνω από 65 χιλιόμετρα για οδήγηση στον αστικό κύκλο.
Τα νέα Renault Arkana E-TECH Hybrid, Captur E-TECH Hybrid και Megane E-TECH Plug-In Hybrid θα είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο 6μηνο του 2021.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News