Με το «άνοιγμα» του τουρισμού, «ανοίγει» και πάλι τα επενδυτικά «φτερά» του ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia.
O μεγαλύτερος ελληνικός εργοδότης στον χώρο της εστίασης, με 5.000 εργαζομένους, 560 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και με περισσότερους από 300.000 πελάτες καθημερινά, ενισχύει ακόμη περισσότερο την παρουσία του στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, όπου παραδοσιακά είναι ιδιαίτερα ισχυρός. Υλοποιεί ήδη ένα σημαντικό πρόγραμμα επενδύσεων, που ξεπερνάει τα €3,5 εκατ., και δημιουργεί νέα σημεία σε τρία ανακαινισμένα αεροδρόμια της Fraport (Θεσσαλονίκη, Μύκονος, Σαντορίνη), καθώς και στους δύο ανανεωμένους Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών της περιοχής του Σχηματαρίου.
Εκτός από τα γνωστά σήματα του Ομίλου Εστίασης της Vivartia (Goody’s Burger House, everest, Flocafé Espresso Room La Pasteria), ο προγραμματισμός περιλαμβάνει την τοποθέτηση αρκετών νέων concepts, που σχεδιάζονται από τους ειδικούς του Ομίλου σύμφωνα με το προφίλ των επισκεπτών του κάθε χώρου. Oι νέες αυτές προσεγγίσεις (από mainstream καφέ και trendy snacking, μέχρι πολυτελή εστιατόρια και ατμοσφαιρικά μπαρ) διαθέτουν μεγάλη ποικιλία και εύρος προϊοντικών κατηγοριών ώστε να καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις και όλες τις ώρες της ημέρας.
Με την ολοκλήρωση των έργων, ο Όμιλος θα λειτουργεί συνολικά 24 διαφορετικά concepts στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, ενώ θα διαθέτει 48 σημεία σε Αεροδρόμια, 76 σημεία σε Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών και 126 σημεία σε επιβατικά πλοία.
Θεσσαλονίκη, Μύκονος, Σαντορίνη, Σχηματάρι
Έως τα μέσα Ιουνίου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή των νέων σημείων του Ομίλου στα αεροδρόμια. Στο νέο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης ο Όμιλος θα λειτουργήσει -επιπλέον των υφιστάμενων- 5 διαφορετικά concepts. Εκτός από το γνωστό Flocafé Espresso Room, παρουσιάζει το νέο Pasteria del Mondo, μια διαφορετική εκδοχή αυθεντικής ιταλικής κουζίνας, η οποία εκτός από τις κλασικές προτάσεις περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες συνταγές με βάση το κρέας, καθώς και μια πλήρη λίστα κρασιών με ελληνικές και διεθνείς ετικέτες.
Επιπλέον, στο νέο αεροδρόμιο «Μακεδονία» φτάνει το ιταλικό Bistro dei Cavalieri μετά από μια επιτυχημένη πορεία στα αεροδρόμια της Ρόδου και της Μυκόνου. Η γκάμα των σημείων συμπληρώνεται από τα νέα concepts Fabrica και Seed & Nuts, τα οποία προσφέρουν αγαπημένες bakery συνταγές και υγιεινά snacks αντίστοιχα.
Για το αεροδρόμιο της Μυκόνου, ο Όμιλος έχει σχεδιάσει το νέο luxury resto-bar El Pelicano, του οποίου ο κατάλογος θα περιλαμβάνει από trendy snacks με τοπικά υλικά μέχρι ιδιαίτερες γεύσεις sushi, πρωτότυπα cocktails, καθώς και μια αξιόλογη λίστα ελληνικών κρασιών. Το concept είναι πλήρως εναρμονισμένο με το ιδιαίτερο σχεδιαστικό ύφος του εξωτερικού χώρου του αεροδρομίου, το οποίο θυμίζει περιστερώνα.
Στο αεροδρόμιο της Σαντορίνης «έρχονται» δύο νέα concepts: το μοντέρνο resto – bar Bonheur και το ατμοσφαιρικό και πολυτελές cocktail restaurant Caldera, το οποίο μεταφέρει στους θαμώνες τη «μαγική» αίσθηση του ηφαιστείου.
Κατά το διάστημα της καραντίνας ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia προχώρησε σε ριζική ανακαίνιση δύο Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών της Νέας Οδού στην περιοχή του Σχηματαρίου. Στο ρεύμα προς Λαμία, ο σταθμός φιλοξενεί ένα πλήρως ανακαινισμένο everest, το concept ελληνικής κουζίνας Herbs & Olives και το ιταλικό concept snacking & καφέ Forno Luca το οποίο ο Όμιλος έχει ήδη τοποθετήσει σε κάποια αεροδρόμια με μεγάλη επιτυχία. Στο ρεύμα προς Αθήνα, στον σταθμό που αναμένεται να λειτουργήσει ξανά εντός του Ιουνίου, θα μπορεί κανείς να βρει ένα εντελώς καινούριο Goody’s Burger House και τη νέα πρόταση του Ομίλου στην κατηγορία boulangerie, το Grain de Blé.
Εμπιστοσύνη στο προϊόν
Η εστίαση, μαζί με τον τουρισμό, είναι οι κλάδοι που έχουν υποστεί τα μεγαλύτερα πλήγματα από την πανδημία. Ωστόσο, ο Ομιλος Εστίασης της Vivartia, παρά το μέγεθός του, προσαρμόστηκε, εξελίχθηκε, άντεξε και βρήκε τη δύναμη όχι μόνο να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες, αλλά και να αντεπιτεθεί.
«Το 2020 αποτέλεσε μια χρονιά-ορόσημο σε παγκόσμιο επίπεδο, με συνέπειες οι οποίες θα μας απασχολούν τα επόμενα χρόνια. Η δική μας προσπάθεια εστιάστηκε στη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζόμενων και των πελατών μας, και φυσικά στη διατήρηση των θέσεων εργασίας σε μια αγορά η οποία βρέθηκε στο επίκεντρο της κρίσης», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ανδρέας Τσουκάλης. Και προσθέτει: «Αντιμετωπίσαμε τις προκλήσεις και καταφέραμε να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση, επενδύοντας σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες με τη χρήση νέων τεχνολογιών. Αν και εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε καθημερινά αρκετές δυσκολίες, δεν έχουμε σταματήσει στιγμή να οραματιζόμαστε το μέλλον και να σχεδιάζουμε την επόμενη μέρα του Ομίλου μας με αισιοδοξία. Είμαστε βέβαιοι ότι ο τουρισμός θα συνεισφέρει σημαντικά στη συνολική πορεία ανάκαμψης της χώρας μας και, ως αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής εμπειρίας, δηλώνουμε το παρών σε αυτή την εθνική προσπάθεια. Η δική μας συμβολή είναι να προσφέρουμε προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, που έχουν πάντα στο επίκεντρο την ικανοποίηση και την ασφάλεια των πελατών μας».
Ποια στοιχεία κάνουν τον Όμιλο Εστίασης της Vivartia να βλέπει με βεβαιότητα ανάκαμψη του τουρισμού, και μάλιστα σε επίπεδα που θα κάνει αποδοτικές τις νέες επενδύσεις του; Ο κ. Τσουκάλης απαντάει: «Παρόλο που οι βεβαιότητες στις ημέρες μας έχουν καταρριφθεί, δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει τις προβλέψεις, οι οποίες δείχνουν ότι ο τουρισμός στη χώρα μας θα ανακάμψει σχετικά γρήγορα. Φυσικά αυτό συνδέεται άμεσα και με τη συνολική προσπάθεια για περαιτέρω ισχυροποίηση του brand name της Ελλάδας σε αυτή την -όλο και πιο απαιτητική- αγορά. Ως αναπόσπαστο κομμάτι του τουριστικού πακέτου, η εστίαση οφείλει να συνεισφέρει σε αυτή την προσπάθεια, μέσω της διαρκούς αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει. Ο Όμιλός μας διαθέτει μακρά παράδοση ισχυρής παρουσίας στον τομέα των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ικανότητα και τη διαχρονική δέσμευσή μας να ανανεωνόμαστε και να δημιουργούμε νέα, πρωτοποριακά concepts».
Η ελληνική κουζίνα
Η ελληνική γαστρονομία γνωρίζει σημαντική άνθηση και αναγνώριση τα τελευταία χρόνια χάρη και στην άνοδο του τουρισμού. Πώς αντιμετωπίζει και πώς εντάσσει αυτή την πραγματικότητα στα σχέδια του ο μεγαλύτερος Όμιλος εστίασης στην Ελλάδα; «Πράγματι η γαστρονομία αποτελεί πλέον ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Εστίασης της Vivartia. «Για εμάς αποτελούσε πάντα προτεραιότητα, αφού οι αρχές της ελληνικής γαστρονομίας είναι ενσωματωμένες στην κουλτούρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το εμβληματικό εστιατόριο του Ομίλου μας, το Kuzina, το οποίο από το 2007 προτείνεται από τον οδηγό Michelin, περιλαμβάνεται στον οδηγό Gogobot, ενώ το BBC το έχει συμπεριλάβει στα top 10 εστιατόρια με θέα στο κόσμο. Το Kuzina αποτελεί τουριστικό προορισμό γιατί συνδυάζει την υπέροχη θέα στην Ακρόπολη, με τις δημιουργικές συνταγές της σύγχρονης ελληνικής κουζίνας που παρουσιάζει ο γνωστός chef Άρης Τσανακλίδης και η ομάδα του. Αντίστοιχα, στα νέα concepts που ετοιμάζουμε στα ιδιαίτερα τουριστικά αεροδρόμια της Μυκόνου και της Σαντορίνης, φροντίζουμε να εντάσσουμε συνταγές εμπνευσμένες από τη σύγχρονη ελληνική κουζίνα που αναδεικνύουν τα τοπικά υλικά», καταλήγει ο κ. Τσουκάλης.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News