Για όσους χρειάζονται συστάσεις, ο Μάικλ Φασμπέντερ έγινε περισσότερο γνωστός στην ταινία «Aδωξοι Μπάσταρδη» του Ταραντίνο, στο «Shame» του Στιβ ΜακΚουίν και ως νεαρός Μαγκνέτο στην κινηματογραφική σειρά των «X-Men». Ομως, η πιο πρόσφατη είδηση είναι πως ο γερμανοϊρλανδός ηθοποιός θέλει να αγωνιστεί στο Λε Μαν. Δεν υπάρχει πιο μυθικός αγώνας αντοχής από τις 24 Ωρες. Είναι ένα όνειρο που το ‘χουν πολλοί, αλλά έχουν υλοποιήσει τόσοι λίγοι. Το να γίνεις από θεατής οδηγός αγώνων είναι μια κουβέντα. Το παρακάτω είναι το ζητούμενο.
Ο Φασμπέντερ θέλει να μεταφέρει το πάθος του για μηχανοκίνητο αθλητισμό στο ανώτατο επίπεδο αγώνων. Το πρώτο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ της Porsche, με την ομάδα της οποίας συμμετέχει, έκανε πρεμιέρα πριν μερικές εβδομάδες και τα βίντεο προβάλλονται σε εβδομαδιαία βάση.
Μία θέση στη συγκεκριμένη αγωνιστική ομάδα για το Le Mans δεν είναι και τόσο εύκολο να επιτευχθεί. Ανεξάρτητα από το ποιος είσαι. Χρειάζονται μεγάλες ικανότητες και άφθονη αποφασιστικότητα για να αντιπροσωπεύσεις μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες οδηγώντας μια αγωνιστική 911.
Σύμφωνοι, σε επίπεδο επικοινωνίας και γενικότερων δημοσίων σχέσεων είναι υποβοηθητικό το να είσαι ένας διεθνής σταρ του Χόλιγουντ. Σε ξέρουν όλοι. Και η προσπάθειά σου δεν θα γινόταν τόσο εύκολα ένα προσεγμένο βίντεο. Αλλά μέχρι εκεί. Η θέση στο αγωνιστικό μπάκετ της δεν δίνεται χαριστικά. Ούτε μπορεί να «εκτεθεί» μία εταιρεία λόγω επωνυμίας του όποιου οδηγού. Ουσιαστικά, αυτή η σειρά από βίντεο-ντοκιμαντέρ σκοπό έχει να να καταδείξει πόσο δύσκολο είναι να κατακτηθεί η αγωνιστική δόξα στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο.
Η εμπειρία που χτίζεται
Επί του παρόντος, ο Φασμπέντερ αγωνίζεται στο Porsche Super Sports Cup της Γερμανίας όπου οδηγεί μία 911 GT3 Cup για την ομάδα Manthey Racing Team. Πριν από την αγωνιστική του εμπλοκή με την Porsche, ο ηθοποιός συμμετείχε στη σειρά αγώνων Ferrari Challenge. Αντίθετα μ’ αυτό που θα περίμεναν κάποιοι, είχε μεγάλη επιτυχία: απέσπασε 5 βαθμούς και 1 νίκη, παρακαλώ, στους 11 συνολικά αγώνες στους οποίους συμμετείχε. Όχι και άσχημα για έναν θεατή των αγώνων χωρίς προηγούμενη αγωνιστική εμπειρία.
Ωστόσο, η μετάβαση από το Ferrari Challenge προς την πρόκληση του Λε Μαν δεν θα ‘ναι μια ήρεμη βόλτα στο πάρκο για τον 42χρονο ηθοποιό. Μέρες δοκιμών, κίνδυνος, μεγάλη επιμονή και αρκετή τύχη είναι συστατικά απαραίτητα.
Αλλά μάλλον κι ο ίδιος πρέπει να γνωρίζει πως δεν υπάρχει άλλος δρόμος για έναν άνθρωπο στην προσπάθεια να κατακτήσει το όνειρό του. Αυτό που πολλοί έχουν αλλά λίγοι υλοποίησαν. Αντέχει;
- Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News