Το Mini που βλέπετε δεν βγαίνει σε μαζική παραγωγή αλλά σε μόλις 60 αντίτυπα παγκοσμίως. Και μετά, λέει η εταιρεία, το καλούπι τέλος. Επίσης κουβαλάει πάνω του 1.400 ώρες εργασίας – όχι ρομποτοποιημένης, κανονικής, ανθρώπινης και με μεράκι χειρώνακτα.
Η αλήθεια είναι ότι για τους ρομαντικούς φίλους του άλλοτε βρετανικού Mini (πλέον, από το 2000, υπό το γερμανικό έλεγχο της BMW), το Remastered Edition μοιάζει με το απόλυτο, το πιο γκα-γκάν κλασικό Mini των ονείρων τους. Το πιο ψαγμένο ρεστομόντ στην κλασική φόρμα του Σερ Αλεκ Ισιγόνις; Με στοίχημα. Αλλωστε αυτή είναι η νέα συνταγή των ρεστομόντς: κοστίζουν πανάκριβα, συνδυάζουν την εμφάνιση ενός θρυλικού μοντέλου με σύγχρονα σωθικά και, εν μέσω μιας ομογενοποίησης της αυτοκίνησης, προσφέρουν την πολυπόθητη εξατομίκευση. Μαζί, φυσικά, με τις αρετές πιο παρθένων σε αίσθηση αυτοκινήτων. Ε, αυτό εδώ φαίνεται να είναι μία τέτοια περίπτωση που απευθύνεται, κυρίως, στο βρετανικό θυμικό και του ξυπνά μνήμες.
Με την ευκαιρία, δηλώνει και τις προθέσεις ενός μικρού αυτοκινήτου που, ταυτόχρονα, είναι έτοιμο για πίστα και καθημερινή χρήση με ένα σωρό αναβαθμίσεις που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνουν μπάκετ καθίσματα, μπλοκέ διαφορικό, πιο σφιχτές ρυθμίσεις και τα σχετικά βενζινοαίματα. Στο σύνολο προστίθενται και το αισθητικό πακέτο: όμορφες λεπτομέρειες, στρώσεις αλκαντάρα αλλά και οθόνη ινφοτέινμεντ – στοιχεία που κάνουν μπαμ από μακριά πως αυτό εδώ το Mini είναι κάτι διαφορετικό. Για την ιστορία, στην πιο ισχυρή του έκδοση αυτό το μοναδικό Mini αποδίδει 125 ίππους από έναν 4-κύλινδρο κινητήρα και κάνει τα 0-100 χλμ./ώ. σε 7,8 δευτερόλεπτα.
Σκρολάροντας, ωστόσο, σχόλια βρετανών φίλων των Mini, φαίνεται πως ακόμα και οι συμπατριώτες του Remastered Oselli Edition δυσκολεύονται να χωνέψουν το τιμολόγιο. Με τα ίδια χρήματα, στη Βρετανία, αγοράζεις από BMW M3 μέχρι Porsche Cayman. Πάντως οι αμετανόητοι ερωτευμένοι μπορούν να κάνουν το δικό τους ρεζερβέ, είτε σε δεξιοτίμονο είτε σε αριστεροτίμονο, από τη Brown Automotive είτε σε διθέσια είτε σε τετραθέσια εκδοχή. Η οποία είναι ακόμα ακριβότερη.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News