Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου είναι νέα, ωραία, έχει class quality και ο περισσότερος κόσμος τη γνώρισε από το Greece’s Next Top Model. Σειρά έχει να μάθει και τη νέα Σειρά 1. Έρχεται στο σωστό τάιμινγκ με την τάση επικοινωνίας της BMW Hellas που στρέφεται τελευταία προς επώνυμα πρόσωπα. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Ο όρος «ινφλουένσερ» είναι το νέο της υπόθεσης. Ανέκαθεν ένα ωραίο, λαμπερό κορίτσι βοηθούσε τις πωλήσεις.
Και η Ηλιάνα έχει τα αναγκαία συστατικά. Ο πολύς κόσμος μπορεί να μη τη θυμάται από το στέμμα της Σταρ Ελλάς ή και απ’ αυτό ακόμα της Μις Γιούνιβερς, αλλά είναι η τηλεόραση που φαίνεται να έκανε το κλικ της αναγνωρισιμότητας. Το γνωστό GNTM. Μετά, λοιπόν, το διαφημιστικό σποτ του πρωταθλητή του kick boxing Μιχάλη Ζαμπίδη και της BMW Σειράς 3, ήρθε το κορίτσι το ωραίο για να επικοινωνήσει τα ζητήματα.
Η αλήθεια είναι πως συχνά υπάρχει ένα κλισέ σε τέτοιου είδους συνεργασίες. Εννοείται πως το κοινό ξέρει πως είναι πληρωμένες. Αλλά, κατά κάποιο μαζικό τρόπο, ταυτίζεται με αυτόν ή αυτήν που θαυμάζει. Έστω κι αν απέχει μερικά έτη φωτός από τη διεθνών προδιαγραφών λάμψη της Ηλιάνας.
Ο «ινφλουένσερ» ο σωστός
Επίσης, να προσθέσω πως, κατά την ταπεινή μου άποψη, ο εξαιρετικός και συμπαθέστατος Ζαμπίδης ήταν μία άστοχη επιλογή για το προφίλ των εν δυνάμει αγοραστών της 3άρας. Καμία σχέση με τα «ύφασμα» της κατηγορίας που στοχεύει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Σε Jeep, ναι, θα ήταν μια χαρά. Θα τον έβλεπα και σε κάτι πιο νεανικά δυναμικό, τύπου Hyundai i30 N, ως δυνατό χτύπημα στο υπογάστριο της κατηγορίας.
Όμως, όμως, όμως. Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, ναι, «δένει» μια χαρά με τη Σειρά 1. Ένα νέο χάτσπμπακ, με την αίγλη της μπράντας, τις διασυνδέσεις, πλέον και με μεγαλύτερους χώρους. Νέο αυτοκίνητο, νέο κορίτσι. Μέχρι του σημείου που κοιτάζεις περισσότερο την ινφλουένσερ και λιγότερο το αυτοκίνητο. Να προσθέσω επίσης πως το σκούρο γκρι δεν «λέει» για shooting. Δείχνει «βαρύ».
Τέλος, για να εστιάσουμε και στα αμιγώς αυτοκινητικά, ως γνωστόν, η νέα Σειρά 1 δεν είναι πλέον πισωκίνητη. Όπως γράφαμε, πέρυσι το Δεκέμβριο, «βάζαμε στοίχημα πως όταν παρουσιαστεί η επόμενη εμπροσθιοκίνητη BMW 1 Series, η πλειοψηφία του κοινού της δεν θα ήξερε καν να ξεχωρίσει το πού μεταδίδεται η κίνηση».
Το πιθανότερο, λοιπόν, είναι πως η μετάδοση της κίνησης δεν θα απασχολεί και την Ηλιάνα. Και να σου πω κάτι; Λογικό είναι. Τα πράγματα, ειδικά στα μαζικά αυτοκίνητα, τείνουν σε μια παγκοσμιοποίηση προσέγγισης. Logistics rules.
Τώρα δείτε και το video για να ξέρετε προς τι η πολυλογία τόση ώρα.
- Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News