Μια γερμανίδα σπρίντερ, η πιο ωραία και σέξι αθλήτρια του κόσμου, κάνει καριέρα μοντέλου ξεκινώντας με ένα συμβόλαιο που την έφερε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ως ένα από τα πρόσωπα του οίκου μόδας Hugo Boss.
Η 22χρονη Αλίκα Σμιτ ήταν απλά περιφερειακή φιγούρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο αφού έμεινε εκτός της ομάδας σκυταλοδρομίας των γυναικών 4×400μ. Μπορεί να απογοητεύτηκε στον αθλητικό χώρο όχι όμως και στα social media. Ανεβάζοντας μια σειρά από καλλιτεχνικές φωτογραφίες στο Instagram πολύ γρήγορα η ξανθιά γερμανίδα καλλονή συγκέντρωσε σχεδόν 2,5 εκατ. θαυμαστές.
Και τώρα κάνει το ντεμπούτο της στον χώρο του μόντελινγκ εμφανιζόμενη στο ντεφιλέ του οίκου μόδας Hugo Boss στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου. «Δεν έχω καμία απολύτως εμπειρία στην πασαρέλα, οπότε είμαι πολύ ενθουσιασμένη με το πώς θα το αντιμετωπίσω», δήλωσε και τόνισε με αυτοπεποίθηση: «Χάρη στην αθλητική εκπαίδευσή μου έχω τις [απαιτούμενες] δυνατότητες».
Η Σμιτ, η οποία μεγάλωσε στη βαυαρική πόλη Ινγκολστατ, άρχισε να ασχολείται εντατικά με τον αθλητισμό από την παιδική της ηλικία. Κέρδισε μετάλλια σε αρκετά γερμανικά τουρνουά νέων και αναδείχθηκε στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στίβου εφήβων 2017, όπου κέρδισε ένα ασημένιο μετάλλιο με τη γερμανική ομάδα σκυταλοδρομίας 4Χ400μ.
Λίγο αργότερα, ένα αμερικανικό αθλητικό blog την χαρακτήρισε την «πιο καυτή αθλήτρια στον κόσμο», αφήνοντας υπαινιγμούς για τα look της. Πράγματι η Αλίκα ανεβάζει συνεχώς στο Instagram φωτογραφίες με μίνι φούστες, εφαρμοστά μπλουζάκια και γόβες στιλέτο σε σέξι πόζες. Ακολούθησαν παρόμοιες αναφορές σε πολλά ταμπλόιντ, ακόμη και οι New York Times έγραψαν ότι είναι «η πιο σέξι αθλήτρια του κόσμου», ενώ η Sun της απένειμε τον τίτλο της «πιο ωραίας αθλήτριας του κόσμου» και η Puma έγινε χορηγός της.
Παρόλο που το προφίλ της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της έφερε μεγαλύτερη αναγνώριση από ό,τι τα αθλητικά της επιτεύγματα, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι ο στίβος παραμένει η κύρια αποστολή της, γράφει στους Times, ο Ολιβερ Μούντι, ανταποκριτής της βρετανικής εφημερίδας στο Βερολίνο.
«Το Instagram έχει σαφώς κάνει πολύ περισσότερα για μένα με το πέρασμα του χρόνου», δήλωσε η Σμιτ στην γερμανική εφημερίδα Die Welt. «Είναι ένα χόμπι που θα μπορούσα να μετατρέψω σε δουλειά. Αλλά δεν βλέπω τον εαυτό μου ως κλασική influencer. Η προσοχή μου είναι στον αθλητισμό, θα είναι πάντα πρώτος για μένα», είπε.
Ωστόσο, εκτός από τον οίκο Hugo Boss, έχει συνάψει διαφημιστικές συμφωνίες με πολλές άλλες γερμανικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Zalando, που πουλάει ρούχα online, και της Foodspring, η οποία παράγει πρωτεϊνικά ροφήματα και άλλα προϊόντα αθλητικής διατροφής.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News