Οταν ο Κρις Χάρβεϊ συνάντησε την Εμα Κόριν για μια συνέντευξη για την βρετανική εφημερίδα Telegraph, η νεαρή ηθοποιός, που έγινε διάσημη μετά την εμφάνισή της στο «Στέμμα» ως πριγκίπισσα Νταϊανα, είχε μόλις ολοκληρώσει τα γυρίσματα της ταινίας «My Policeman». Πρόκειται για μια queer ερωτική ιστορία, η οποία εκτυλίσσεται το 1950 στο Μπράιτον, ανάμεσα σε έναν κρυφό γκέι αστυνομικό (τον υποδύεται ο ποπ σταρ Χάρι Στάιλς), την γυναίκα (Εμα Κόριν), που παντρεύεται, και τον άντρα, που αγαπάει πραγματικά (Ντέιβιντ Ντόουσον και Ρούπερτ Εβερετ σε μεγαλύτερη ηλικία).
Και λίγο μετά τη συνέντευξη, που δόθηκε στα στούντιο Eat Work Art του Ανατολικού Λονδίνου, όπου η Κόριν και ο συμπρωταγωνιστής της Ναμπάν Ριζγουάν έκαναν πρόβες για το νέο τους έργο «Anna X.», θεατρικό αυτή τη φορά, η 25χρονη ηθοποιός δημοσίευσε στο Instagram μερικές φωτογραφίες που έκαναν τους πάντες να μιλούν γι ‘αυτήν.
Πρόκειται για καλλιτεχνικές ασπρόμαυρες λήψεις της Κόριν με δεμένο το στήθος, έτσι ώστε να εξαφανίζεται το περίγραμμά του -πράγμα που κάνουν οι λεχώνες για να διακόψουν τον θηλασμό- συνήθεια η οποία σχετίζεται με τρανσέξουαλ και άτομα που πιστεύουν ότι το φύλο τους δεν ταιριάζει με το παραδοσιακό δίπολο αρσενικό / θηλυκό. Η Κόριν, η οποία τον Ιούνιο πρόσθεσε στο προφίλ της τις αντωνυμίες she/they (αντί για she/her), κάνει επίσης ένα νεύμα στους κατασκευαστές τρανς ενδυμάτων gc2b γράφοντας: «Ολα είναι ταξίδι. Πολλές στροφές και ανατροπές και αλλαγές και είναι εντάξει! Αποδέξου το».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μια από τις φωτογραφίες της Εμα Κορίν στο Instagram με δεμένο το στήθος
Ο Χάρβεϊ ρωτάει τη γνώμη της για τις συζητήσεις σχετικά με τους τρανσέξουαλ και για το αν θα αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο τους αντιμετωπίζουν, όπως έγινε και με την ομοφυλοφιλία, που κάποτε ήταν παράνομη στο Ηνωμένο Βασίλειο: «Το ελπίζω», απαντάει η Εμα Κόριν. «Νομίζω ότι έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε, που πρέπει να γίνει πολύ πιο γρήγορα. Αλλά νομίζω ότι όσο περισσότερο οι άνθρωποι μιλούν για αυτά τα πράγματα τόσο το καλύτερο. Πιστεύω απλώς ότι η προβολή στην οθόνη, στη λογοτεχνία και την τέχνη είναι πραγματικά σημαντική».
Τα γυρίσματα με τον Στάιλς δεν της προκάλεσαν ταραχή: «Τον είχα γνωρίσει πριν από λίγο καιρό, και είμαστε φίλοι», λέει. Ωστόσο η θεατρική συνεργασία με τον Ριζγουάν (έπαιζε πέρσι στη σειρά «Industry» του BBC) ήταν έκπληξη. Με το έργο αυτό η Κόριν κάνει το ντεμπούτο της στο θέατρο, όχι όμως και ο Ριζγουάν που είχε ξαναπαίξει σε μια παράσταση στα 17 του.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ο 24χρονος Ναμπάν Ριζγουάν πηγαινοερχόταν ανάμεσα στο Σικάγο και το Τορόντο για τα γυρίσματα του «Station Eleven», δραματική σειρά για μια θανατηφόρα πανδημία γρίπης των χοίρων. Και οι δύο, όμως, εστιάζουν τώρα στο έργο του Τζόζεφ Τσάρλτον «Anna X.». Η Κορίν επιμένει, μάλιστα, ότι, έχει τελειώσει με τον ρόλο της Νταϊάνα.
Και παρά το γεγονός ότι ορισμένα δημοσιεύματα μιλούν για το αντίθετο, υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται να επιστρέψει στο στούντιο για να γυρίσει κάποιες σκηνές flash back για την πέμπτη σεζόν του «Στέμματος», στην οποία την Νταϊάνα υποδύεται πλέον η Ελίζαμπεθ Ντέμπικι. Ωστόσο, προσθέτει: «Νομίζω ότι πιθανώς θα έχω πάντα κάποια σχέση μαζί της λόγω της σειράς. Οι άνθρωποι λατρεύουν να μου λένε ιστορίες για εκείνη, κάτι που είναι πραγματικά πολύ ωραίο».
Χάρη στον ρόλο της Νταϊάνα (για τον οποίο μόλις έλαβε και υποψηφιότητα για το βραβείο Emmy), από άγνωστη ηθοποιός η Κόριν έγινε αμέσως σταρ. «Το πράγμα ήταν κάπως τρελό όταν προβλήθηκε η σειρά», λέει και αποκαλύπτει ότι ένιωσε την ανάγκη να μείνει συγκεντρωμένη στη δουλειά της: «Κάνεις τη δουλειά σου, γυρνάς στο σπίτι, και αφήνεις απέξω τα υπόλοιπα. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να έχουμε αυτή τη νοοτροπία ειδικά αν τα πράγματα ξεκινούν γρήγορα και είσαι νέος. Επειδή το υπόλοιπο είναι τρομακτικό», λέει.
Η «Αννα Χ.» είναι ένα θεατρικό έργο με δύο ρόλους βασισμένο χαλαρά στην ιστορία της ρωσίδας Aνα Σορόκιν, κόρης ρώσου φορτηγατζή, η οποία παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη ως εξαιρετικά πλούσια γερμανίδα κληρονόμος για να ζήσει τη μεγάλη ζωή, εξαπατώντας μια σειρά από τράπεζες, ξενοδοχεία και ιδιώτες. Η Κόριν υποδύεται την Ανα και ο Ριζγουάν τον Αριελ, τον προγραμματιστή μιας exclusive εφαρμογής γνωριμιών, που ξαφνικά πλουτίζει.
Μπορεί άραγε η Κόριν (που είναι ένα είδος γκουρού της μόδας) να καταλάβει την επιθυμία της Ανα να γίνει κομμάτι του υπερμοντέρνου κόσμου της Νέας Υόρκης; «Ναι», απαντάει η αγγλίδα ηθοποιός, «αλλά το πάει στο επόμενο επίπεδο… παρατηρούσε τους ανθρώπους και έπαιρνε πληροφορίες για εκείνους, τις οποίες στη συνέχεια χρησιμοποιούσε προς όφελός της».
Ο Ριζγουάν, αποδεικνύεται ότι ασχολείται, επίσης, σοβαρά με τη μόδα. Εκτός από ηθοποιός και ράπερ με το όνομα El Huxley, παράλληλα σχεδιάζει ρούχα και γυαλιά ηλίου, τα οποία πρόκειται να λανσάρει με τη δική του ετικέτα: «Φέρνω τα σχέδιά μου στην Εμα και εκείνη τα εγκρίνει ή τα απορρίπτει», λέει. «Προσπαθώ να την βάλω στο κόλπο». Η Κόριν ανταποκρίνεται: «Θα μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό, ναι, σίγουρα. Εγινε», λέει με ενθουσιασμό. (Οπότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε μια συλλογή των σχεδιαστών Rizwan / Corrin και μάλιστα σύντομα…)
Οι δύο νεαροί ηθοποιοί απέκτησαν φήμη μέσω διαφορετικών διαδρομών. Ο Ριζγουάν μεγάλωσε σε μια καλλιτεχνική οικογένεια στο Ιλφορντ του Εσεξ. Ο πατέρας του έχει γράψει θεατρικά έργα, η μητέρα του ως παιδί ήταν ηθοποιός στο Πακιστάν, και ο μεγαλύτερος αδελφός του Μαγουάν ξεκίνησε ως κωμικός στο YouTube πριν γίνει ηθοποιός και σεναριογράφος σε σειρές, όπως η «Σεξουαλική Αγωγή» του Netflix.
Η Κόριν μεγάλωσε στο Κεντ, πήγε στο ίδιο οικοτροφείο (Woldingham στο Surrey) με την Κάρεϊ Μάλιγκαν και στη συνέχεια στο Κέιμπριτζ για να σπουδάσει Παιδαγωγικά. Κανένας από τους δύο δεν έχει πάει σε δραματική σχολή. Ωστόσο και οι δύο είναι προικισμένοι ηθοποιοί. Βέβαια τους δόθηκαν ευκαιρίες που άλλοι άνθρωποι δεν είχαν. Ο Ριζγουάν το αναγνωρίζει: «Είμαι βέβαιος ότι και οι δύο γνωρίζουμε ανθρώπους που είναι απίστευτα ταλαντούχοι, που όμως δεν γύρισαν ποτέ ούτε μια σκηνή», λέει.
Φεύγοντας από την αίθουσα της πρόβας ο Κρις Χάρβεϊ συνάντησε τον σκηνοθέτη της παράστασης. «Και οι δύο έχουν συνειδητοποιήσει», του λέει ο Ντάνιελ Ράγκετ ότι «εδώ και ενάμιση χρόνο οι άνθρωποι παρακολουθούν τηλεόραση» και ότι «το θέατρο πρέπει τώρα να αγωνιστεί για τη θέση του μετά τον κορονοϊό». Δούλεψαν, λοιπόν, μια παραγωγή, που εξελίσσεται γρήγορα, είναι επηρεασμένη από την τηλεόραση, και «απόλυτα δεσμευμένη με την ιδέα ότι το να κάθεσαι σε μια αίθουσα μαζί με άλλους ανθρώπους και να παρακολουθείς μια ζωντανή παράσταση μπορεί άνετα να ανταγωνιστεί το γεγονός ότι με 13,99 ευρώ* μπορείς να δεις 2.000 ταινίες».
*Η συνδρομή του Netflix
Info
Το έργο «Anna X.» παίζεται στο Harold Pinter Theatre του Λονδίνου μέχρι τις 4 Αυγούστου
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News