672
H AB Plus εξελίσσεται στην πιο «προσωπική» κάρτα και δημιουργεί προσφορές ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη |

Η ΑΒ Plus αλλάζει ό,τι ξέραμε μέχρι σήμερα στις προσφορές

Avatar Advertorial 18 Δεκεμβρίου 2019, 16:33
H AB Plus εξελίσσεται στην πιο «προσωπική» κάρτα και δημιουργεί προσφορές ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη
|

Η ΑΒ Plus αλλάζει ό,τι ξέραμε μέχρι σήμερα στις προσφορές

Avatar Advertorial 18 Δεκεμβρίου 2019, 16:33

Προσφορές στο σούπερ μάρκετ; Τις λατρεύω. Τις περιμένω. Η αλήθεια είναι ότι κάποιες φορές δεν αγοράζω κάτι αν δεν είναι σε προσφορά. Όταν όμως έχει την «τιμητική» της, τότε… φορτώνω καρότσι!

Αν είναι ο καφές που πίνω, κοιτάζω την ημερομηνία λήξης και πράττω ανάλογα. Γεμίζω στοκ ένα ολόκληρο ντουλάπι. Αν είναι απορρυπαντικό, παίρνω όσα λίτρα μπορώ να μεταφέρω και τα «ξεφορτώνω» ακόμη και στο πατάρι.

Κάθε Πέμπτη πρωί, κάνω καφέ, ανοίγω υπολογιστή και μπαίνω στο site της ΑΒ Βασιλόπουλος. Είναι η μέρα που βγαίνει το καινούργιο έντυπο με τις προσφορές.

Το ξεφυλλίζω σαν κυριακάτικη εφημερίδα. Σχεδόν ευλαβικά. Η ηλεκτρονική του έκδοση είναι εκπληκτική. Βλέπω τις προσφορές στις τιμές και τις προσφορές στους πόντους της ΑΒ Plus.

Σημειώνω στο κινητό ό,τι με ενδιαφέρει και είμαι έτοιμος για να αδειάσω ράφια!

Προσφορές AB Plus μόνο για εμένα;

Αυτό γινόταν και θα συνεχίσει να γίνεται για αρκετό καιρό ακόμη, αφού δεν είναι μόνο χρήσιμο, αλλά είναι και πραγματικά ευχάριστο. Όμως χθες, «ερανίζοντας» στις σελίδες του Διαδικτύου, έπεσα πάνω στον… Χάρη. Και χάρις στον Χάρη, έμαθα ότι καλές είναι οι «κλασικές αξίες», αλλά καλό είναι να εξελισσόμαστε.

Πώς μπορεί να εξελιχθεί μία κάρτα πιστότητας, όπως είναι η ΑΒ Plus;  Ούτε κι εγώ μπορούσα να φανταστώ, αλλά μου το είπε και αυτό ο Χάρης… «Οι προσφορές πλέον δεν είναι μόνο γενικές. Η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει φροντίσει να δημιουργεί αυτές που θα ήθελες να δεις, μόνο για εσένα». Πώς; Και πώς θα γίνει αυτό;

H ίδια κάρτα που χρησιμοποιούμε και σήμερα, γίνεται «ψηφιακή» και μας κάνει «προσωπικές» προσφορές

Γι’ αυτό είναι η τεχνολογία. Αλλά έπρεπε να βρεθεί και κάποιος που νοιάζεται για εμένα και να την εφαρμόσει! Με πολύ απλά λόγια, κάθε φορά που ψωνίζω και δίνω την κάρτα AB Plus στο ταμείο, αναπτύσσεται μια «προσωπική σχέση» με την ΑΒ και το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus που «μεταφράζεται» σε insights για την αγοραστική  μου συμπεριφορά. Αν πάρω για παράδειγμα σαλάτες, φρούτα και λαχανικά και ακολουθώ για μία περίοδο της ζωή μου ειδική διατροφή, η ΑΒ θα με «καταλάβει» και θα μου δίνει προσφορές ανάλογα με τις προτιμήσεις μου. Άρα σαλάτες και λαχανικά με περισσότερους πόντους και εξοικονόμηση χρημάτων!

Μάλιστα, όπως συνειδητοποίησα, οι προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα που έλαβα ήταν κοντά στις ανάγκες μου. Υπήρχαν, όμως, και κάποια προϊόντα που δεν αγόραζα αλλά ήταν κοντά στις προτιμήσεις και τις συνήθειες μου. Μια ακόμη πρόταση της ΑΒ Plus, αποκλειστικά για εμένα. Και έτσι, οι προσφορές της AB Plus έγιναν απόλυτα εξατομικευμένες. Τόσο απλά, τόσο «προσωπικά»!

Μάλιστα, τα έξι προϊόντα που επιλέγει η AB Plus για τις προσωπικές μου προσφορές, πολλές φορές πλησιάζουν τους 200 πόντους. Δηλαδή, αγοράζω τα έξι απαραίτητα και αγαπημένα προϊόντα για το σπίτι και έτσι παίρνω πολύ πιο γρήγορα επιταγή των έξι ευρώ! Έξι στα έξι!

Λογαριασμός συνδεδεμένος με την κάρτα ΑΒ Plus

Πώς γίνεται τώρα αυτό; Όχι ότι είναι δύσκολο, αλλά πάλι, με έσωσε ο Χάρης. Απροπό, ο Χάρης είναι ο ψηφιακός χαρακτήρας που έχει δημιουργήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος για να μας εξηγεί τα τι και τα πώς με κάθε λεπτομέρεια. Εμφανίζεται σε σύντομα βίντεο που βρίσκεις στο YouTube ή στην ιστοσελίδα της AB Βασιλόπουλος με συνοπτικές οδηγίες.

Για όσους από εμάς έχουμε ήδη κάρτα ΑΒ Plus, σύμφωνα με τον Χάρη, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε λογαριασμό δίνοντας κάποια στοιχεία επικοινωνίας και τον αριθμό που αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας. Και τικάροντας και τη σχετική επιλογή στις προτιμήσεις επικοινωνίας, η ενεργοποίηση των προσωπικών προσφορών έχει ολοκληρωθεί.

Για όσους δεν έχουν κάρτα, μπορούν να τα κάνουν όλα μία και έξω και να τους έρθει η κάρτα στο σπίτι (ή να την έχουν σε ψηφιακή μορφή), έτοιμη και συνδεδεμένη με το νέο σύστημα «προσωπικής φροντίδας»!

Από εκεί και πέρα, μία φορά το δεκαπενθήμερο θα έρχεται το email με τις «προσωπικές» προσφορές. Και πραγματικά κάθε φορά αυτό το πολύαναμενόμενο email γίνεται και καλύτερο!

Η εγγραφή γίνεται είτε μέσω του site (https://www.ab.gr/registration), είτε μέσω της εφαρμογής AB app για τα κινητά, είτε από την ενότητα “Εγγραφή AB Plus” στα κιόσκια AB touchpoint των καταστημάτων AB. Και κάπως έτσι, οι προσφορές γίνονται τόσο προσωπικές και συμφέρουσες, όσο ποτέ άλλοτε…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...