Η ζυθοποιία σύστησε στο πλαίσιο της HORECA στο ελληνικό κοινό την αντισυμβατική Lagunitas, την craft IPA από την Καλιφόρνια που παρασκευάζεται με καραμελωμένη βύνη κριθαριού και τρεις μοναδικούς λυκίσκους, αλλά και την Brand, μία αυθεντική Pilsener που ξεχωρίζει για τη μεστή γεύση της χάρη στον απολαυστικό συνδυασμό των αρωματικών λυκίσκων. Το «παρών» έδωσε και η Amstel KARGO IPA, η αρωματική Session IPA πρόταση της Άμστελ που πρωτοκυκλοφόρησε πέρσι, με τη θολή όψη, το πλούσιο και γεμάτο σώμα και τη γοητευτική πικράδα στην επίγευση.
Οι επισκέπτες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δοκίμασαν τον νέο μηλίτη Strongbow Cucumber & Mint, έναν μοναδικό συνδυασμό μήλων με δροσιστικές νότες από αγγούρι και μέντα.
Δίπλα στις νέες προτάσεις της εταιρείας, οι επισκέπτες έζησαν από κοντά τις ιστορίες επιτυχίας που γράφουν η πατρινή ΜΑΜΟΣ, που κυκλοφορεί ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την οικογένεια Μάμου, και η Θεσσαλονικιά ΝΥΜΦΗ, αλλά και τις πολλές “Zero Zone” επιλογές της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που διευρύνουν σταθερά τη low-no alcohol κατηγορία στη χώρα μας.
Τέλος, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο για το Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας της εταιρείας, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν πώς η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύεται 100% ελληνικό κριθάρι για τα προϊόντα που παράγει, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα «καλύτερο αύριο» για τους 2.500 Ελληνες παραγωγούς που συμμετέχουν σε αυτό.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News