Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο αγωνίζεται αυτές τις ημέρες στα ημιτελικά των πλέι-οφ, στην έκτη σεζόν του στο ΝΒΑ, που πληρώνει και αυτό τα σπασμένα της COVID-19. Υπό “κανονικές” συνθήκες ο Γιάννης θα ετοιμαζόταν τώρα για να ξεκινήσει την 7η χρονιά του εκεί. Αν αυτό σας κάνει να αναρωτιέστε “πόσο γρήγορα περνούν τα χρόνια”, προσπαθήστε να θυμηθείτε την πρώτη φορά που τον είδατε σε τηλεοπτική διαφήμιση. Ήταν το 2014; Ή μήπως το 2017; Ήταν ένα χαμηλού αγοραστικού κόστους αγορίστικο άρωμα ή ένα δημοφιλές “παιδοεφηβικό” (sic) σοκολατούχο γάλα;
Όπως και να ‘χει, από τότε που το ελληνικό μάρκετινγκ είχε τη διορατικότητα να επενδύσει στον MVP του ΝΒΑ για το 2019 (και φαβορί για repeat το 2020) έως σήμερα, ο Γιάννης, παράλληλα με την αγωνιστική εκτόξευσή του, έχει αναδειχθεί σε πρόσωπο/πρεσβευτή κορυφαίων brands του πλανήτη.
H NIKE (τον “έδεσε” παράλληλα με το αξίας $100 εκατ. συμβόλαιό του με τους Μπακς) έριξε στα πόδια του και στην αγορά το πιο ακριβό λανσάρισμα μπασκετικού παπουτσιού στην ιστορία της – ναι, η ΝΙΚΕ του “Air” Jordan, του μακαρίτη Κobe, του κορυφαίου LeBron.
To Hulu, το συνδρομητικό κανάλι της Walt Disney, έχει μαζί του συμβόλαιο και θα γυρίσει και την ταινία/ντοκιμαντέρ “της ζωής του”. Χορηγός του Γιάννη και η 2Κ Sports, η μεγαλύτερη εταιρεία video games στον κόσμο, όπως και o γίγαντας των τηλεπικοινωνικών T-Mobile.
H με διαφορά μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, η Κίνα, βλέπει ΝΒΑ (και τούμπαλιν) και είδε πριν από δύο χρόνια το Νο 34 των Μπακς να διαφημίζει τις ηλεκτρονικές συσκευές της μεγάλης εταιρείας TCL. Πίσω στις ΗΠΑ ο Γιάννης “χορεύει” στο γήπεδο και στο γυμναστήριο ακούγοντας rap από τα ασύρματα ακουστικά ηχεία της JBL.
Ο Γιάννης “γράφει” στους καταναλωτές – ίσως περισσότερο από κάθε άλλον σήμερα. Στον κόσμο αρέσει να ακούει την ιστορία του (μια σπάνια, αληθινή, συγκινητική ιστορία επιτυχίας), στους διαφημιστές αρέσει να τη λένε και να τη συνδέουν με τα brands και, κάπως έτσι, ο μαύρος έλληνας με καταγωγή από τη Νιγηρία, είναι και ένας εμπορικός MVP. Ισως και γιατί, παρά τη ζήτησή του, παραμένει εκλεκτικός και επιλεκτικός: τα “όχι” του σε προτάσεις συνεργασίας είναι πολλά περισσότερα από τα “ναι” και μέσα σε αυτά βάλτε και την απόρριψη εκείνης από το Χόλιγουντ, που τον ήθελε να πρωταγωνιστεί στο Space Jam 2 (“Διαστημικά Καλάθια” ελληνιστί), δίπλα στον Λε Μπρον Τζέιμς – στο πρώτο φιλμ “έπαιζαν” οι θρύλοι Μάικλ Τζόρνταν, Τσαρλς Μπάρκλεϊ κ.ά.
Η συνεργασία με την Protergia
Ο Γιάννης έχει ρεύμα. Πλέον και κατά κυριολεξία. Γιατί στις εμπορικές συνεργασίες του προστέθηκε μόλις πρόσφατα η Protergia. Η Protergia είναι ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας της MYTILINEOS και είναι σήμερα η κορυφαία ιδιωτική εταιρεία ενέργειας (Ηλεκτρική Ενέργεια και Φυσικό Αέριο) στην Ελλάδα. Με 1.200 MW θερμικών έργων στην Ελλάδα με καύσιμο φυσικό αέριο και ένα χαρτοφυλάκιο έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (αιολικά πάρκα, φωτοβολταϊκοί σταθμοί και μικρά υδροηλεκτρικά έργα), που ξεπερνά το 14% του ενεργού και αδειοδοτημένου εγκατεστημένου θερμικού παραγωγικού δυναμικού της χώρας, η Protergia είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας. Είναι και ο μεγαλύτερος ιδιώτης πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, με μερίδιο που ξεπερνά το 6,5% και αγγίζει τους 250.000 πελάτες.
Είναι η πρώτη φορά που η Protergia προχωρά σε μια τέτοια συνεργασία. Γιατί; “Ο Γιάννης είναι ένας μαχητής, που με όπλο το ταλέντο του, κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή του παγκόσμιου μπάσκετ, διατηρώντας την ποιότητα του χαρακτήρα του και τις αξίες του. Ήδη, έχει κατακτήσει κορυφαίους τίτλους σε προσωπικό επίπεδο, έχει γίνει ο ηγέτης της ομάδας του και οδηγεί τους Bucks προς την κατάκτηση του κορυφαίου πρωταθλήματος μπάσκετ του κόσμου”, μας λέει εκπρόσωπος της εταιρείας. Και καταλήγει: “Είναι ένα άνθρωπος που μπορεί να κάνει αυτό που φαίνεται αδύνατο, να συμβεί”.
Από την Ελλάδα στον Κόσμο
“Κάνε το αδύνατο να συμβεί” είναι και το μήνυμα της συνεργασίας Protergia – Αντετοκούνμπο. Και αν την ιστορία του Γιάννη τη γνωρίζουν πλέον και τα μικρά παιδιά (ειδικά, μάλλον, αυτά!), η πορεία της ελληνικής εταιρείας (σε μια περίοδο, μάλιστα, που ο κλάδος υπόκειται σε μεγάλες αλλαγές) είναι επίσης μια ιστορία επιτυχίας, από αυτές που δύσκολα θα βρεις κανείς στα χρόνια της μεγάλης οικονομικής κρίσης.
Η MYTILINEOS ιδρύθηκε το 1990, ξεκίνησε ως μετεξέλιξη της παλαιάς μεταλλουργικής οικογενειακής επιχείρησης και σήμερα είναι μια κορυφαία ελληνική πολυεθνική με δραστηριότητα σε περισσότερες από 30 χώρες και στις πέντε ηπείρους, με περισσότερους από 3.600 εργαζόμενους και τέσσερις τομείς δραστηριότητας: Μεταλλουργία, Υποδομές & Ολοκληρωμένα Έργα Βιώσιμης Ανάπτυξης, Ηλεκτρική Ενέργεια & Εμπορία Φυσικού Αερίου, Ανάπτυξη Ανανεώσιμων Πηγών & Αποθήκευσης Ενέργειας.
“Η συνεργασία της Protergia με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο συνδέεται άρρηκτα με το DNA της εταιρείας MYTILINEOS, που επιδιώκει να βρίσκεται πάντα στην κορυφή, με πυξίδα πάντα το όραμα, την αποστολή και τις αξίες μας”, συμπληρώνει η εταιρεία. “Το όραμά μας: Με έμπνευση και κίνητρα από την ελληνική κληρονομιά μας, οδηγούμε την επιχείρησή μας στην παγκόσμια επιτυχία. Η αποστολή μας: Επιχειρούμε σε απαιτητικές τοπικές και διεθνείς αγορές, με ευρηματικότητα, αποτελεσματικότητα και σεβασμό για το περιβάλλον και την κοινωνία. Στηριζόμαστε στο δυναμικό των ανθρώπων μας και δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας, τους μετόχους, τους εργαζομένους μας και την Ελληνική Οικονομία”.
Με τη συνεργασία της αυτή η Protergia δείχνει τον δρόμο (της) προς την κορυφή. Ο Γιάννης, άλλωστε, έχει την καλή ενέργεια που όλοι, σε όλο τον κόσμο, αγαπούν.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News