Εμφύτευση τσιπ σε εργαζόμενους αντί για κάρτα εισόδου!
Η αμερικανική εταιρεία Three Square Market που δραστηριοποιείται στον τομέα των μηχανημάτων αυτόματης πώλησης τροφίμων (αναψυκτικά, σνακς κλπ) ανακοίνωσε ότι θα εμφυτεύσει στους υπαλλήλους της ένα τσιπάκι που θα λειτουργεί σαν ένα είδος κάρτας εισόδου/password. Οπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η Daily Mail κάθε τσιπάκι κοστίζει 300 ευρώ και η εμφύτευση θα γίνει σε εθελοντική βάση την 1 Αυγούστου.
Οι εργαζόμενοι που θα έχουν το τσιπάκι θα μπορούν να κινούνται ελεύθερα στους χώρους εργασίας χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν κάρτα εισόδου όπου αυτή είναι απαραίτητη. Θα μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν υπολογιστές, εκτυπωτές και άλλες συσκευές και ηλεκτρονικά συστήματα της εταιρείας που απαιτούν κωδικό χωρίς να χρειάζεται να τον θυμούνται και να τον πληκτρολογούν κάθε φορά. Θα μπορούν ακόμα και να ψωνίζουν από την καντίνα της εταιρείας χωρίς να έχουν μαζί τους χρήματα.
Είναι η πρώτη εταιρεία στις ΗΠΑ που προχωρά σε αυτή την κίνηση αλλά έχουν προηγηθεί κάποιες εταιρείες στην Ευρώπη όπως η σουηδική startup «Epicenter» που έχουν ήδη τοποθετήσει τέτοια τσιπάκια στους εργαζομένους τους. Μάλιστα οι εργαζόμενοι στην Epicenter δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από την χρήση αυτών των τσιπ και προτρέπουν τους εργαζόμενους που προσλαμβάνονται εκεί να δεχτούν να το βάλουν. Στις αντιδράσεις που υπήρξαν στην ανακοίνωση της Three Square Market η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα τσιπάκια θα λειτουργούν αποκλειστικά ως βοηθητικό εργαλείο των ιδίων των εργαζομένων και δεν θα έχουν λειτουργία GPS ώστε να παρακολουθούνται γενικά οι κινήσεις τους από την εταιρεία.
«Τελικά αυτή η τεχνολογία θα γίνει αποδεκτή για ευρύτερη χρήση και θα μπορεί να χρησιμοποιείται αντί για κάρτα απεριορίστων διαδρομών σε μέσα μαζικής μεταφοράς, αντί για διαβατήριο και γενικά για χρήση σε οποιαδήποτε συναλλαγή έχει κάποιος» υποστηρίζει ο Τοντ Γουέστμπαι, διευθύνων σύμβουλος της Three Market Square. Η εταιρεία πιστεύει ότι περίπου 50 εργαζόμενοι της θα δεχτούν την εμφύτευση του τσιπ.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News