Το ότι οι κατηγορίες εναντίον του αποσύρθηκαν δεν σημαίνει ότι ο Κέβιν Σπέισι θα επιστρέψει στην μεγάλη και την μικρή οθόνη. Οι εισαγγελείς της Μασαχουσέτης έβαλαν στο αρχείο την υπόθεση της σεξουαλικής παρενόχλησης 18χρονου από τον διάσημο αμερικανό ηθοποιό, σε μπαρ του νησιού Νάντακετ το 2016, καθώς το υποτιθέμενο θύμα της επίθεσης αρνήθηκε να καταθέσει σχετικά με ένα χαμένο κινητό τηλέφωνο, το οποίο, σύμφωνα με τους δικηγόρους υπεράσπισης του διάσημου ηθοποιού διαθέτει στοιχεία που θα μπορούσαν να αποδείξουν την αθωότητά του. Το τι αποφάνθηκε, ωστόσο, η Δικαιοσύνη ελάχιστα απασχολεί την κοινωνία, ειδικά στην εποχή του #MeToo.
Γιατί η καριέρα του Κέβιν Σπέισι δεν καταστράφηκε εξαιτίας της παραπάνω καταγγελίας και της παρουσίας του στο δικαστήριο. Η δημόσια εικόνα του καταξιωμένου ηθοποιού άρχισε να αμαυρώνεται τον Οκτώβριο του 2017, όταν ένας επίσης ηθοποιός ονόματι Αντονι Ραπ, ισχυρίστηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξής του, ότι πριν από περισσότερα από 30 χρόνια, το 1986, ο 26χρονος, τότε, Κέβιν Σπέισι αποπειράθηκε να τον αποπλανήσει, παρότι εκείνος ήταν μόλις 14 χρονών.
Και λαμβάνοντας υπόψη – υποστηρίζει σε κείμενό της στην ιταλική La Repubblica η αρθρογράφος Γκούια Σοντσίνι – πως η βασική αρχή του σαρωτικού, όπως αποδείχτηκε, κινήματος #MeToo ορίζει ότι κάθε μαρτυρία είναι αδιαμφισβήτητα αληθής και πως η οποιαδήποτε κατηγορία αρκεί, δίχως να είναι απαραίτητο να αποδειχτεί, για να καταστραφεί ο εκάστοτε κατηγορούμενος, τότε γίνεται εύκολα αντιληπτό, γιατί κατά πάσα πιθανότητα ο Κέβιν Σπέισι δεν θα υποδυθεί ξανά τον Φρανκ Αντεργουντ.
Αυτόν τον «μεταμοντέρνο Ριχάρδο Γ’», αναφέρει χαρακτηριστικά η ιταλίδα δημοσιογράφος, ο οποίος με τους μονολόγους του κατάφερε να μετατρέψει το House of Cards από μια απλή, μέτρια, αν όχι αδιάφορη, σειρά σε παγκόσμιο φαινόμενο. Παρά την ικανοποίηση σημαντικής μερίδας τηλεθεατών για την απομάκρυνση του Κέβιν Σπέισι, στον τελευταίο κύκλο της σειράς η Ρόμπιν Ράιτ προσπάθησε φιλότιμα αλλά δεν κατάφερε να καλύψει το κενό.
Ο Ρίντλεϊ Σκοτ αναγκάστηκε να τον αντικαταστήσει την τελευταία στιγμή στην ταινία του «All the money in the world» με θέμα την απαγωγή του εγγονού του Τζον Πολ Γκέτι στην Ιταλία το 1973, γυρίζοντας, μάλιστα, από την αρχή κάποιες σκηνές. Αλλά η ταινία με θέμα τη ζωή του Γκορ Βιντάλ ήταν σχεδόν έτοιμη όταν έγινε η πρώτη καταγγελία κατά του Σπέισι, ο οποίος υποδυόταν τον αμερικανό διανοούμενο και συγγραφέα, με αποτέλεσμα να παραμείνει το έργο στο συρτάρι.
Ο Κέβιν Σπέισι απαλλάχτηκε από τη Δικαιοσύνη αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το φιλμ θα προβληθεί τελικά. Και το γιατί το εξήγησε ο αμερικανός κωμικός Louis C.K., ένας άλλος παρίας, πλέον, του κόσμου του θεάματος, ο οποίος είδε την καριέρα του να καταστρέφεται, αφότου κατηγορήθηκε και, στη συνέχεια, παραδέχτηκε και ο ίδιος, πως κατά το παρελθόν είχε αυνανιστεί, ζητώντας, μάλιστα, την άδειά τους, ενώπιον τεσσάρων γυναικών συναδέλφων του.
Πρόσφατα, ο διάσημος (και ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών) κωμικός βρέθηκε στην Αθήνα (για πρώτη φορά) για να δώσει μία παράσταση. Τελικά έδωσε τρεις παραστάσεις με τα εισιτήρια να εξαντλούνται μέσα σε λίγες ώρες και δίχως καμία διαφήμιση. Και το αθηναϊκό κοινό τον αποθέωσε, παρότι παραδέχτηκε ο ίδιος ότι βρέθηκε στην Αθήνα αποκλειστικά και μόνο εξαιτίας του σκανδάλου στο οποίο ενεπλάκη το όνομά του.
Και την περασμένη Τετάρτη ο Louis C.K. βρέθηκε στο Μιλάνο και έδωσε μια παράσταση σε ένα θέατρο 1.000 θέσεων. «Δεν ξέρω εάν γνωρίζετε πως εμφανιζόμουν σε γήπεδα», ανέφερε στο ιταλικό κοινό ο άνθρωπος που πριν από τέσσερα χρόνια γέμιζε το Madison Square Garden με 20.000 θαυμαστές ενώ σήμερα είναι αναγκασμένος να κάνει περιοδείες ακόμα και στην Πολωνία.
Οταν ένας από τους θεατές τον ρώτησε εάν υπάρχει περίπτωση να γυριστεί ένας νέος κύκλος της σειράς «Louie» με σεναριογράφο, σκηνοθέτη και πρωταγωνιστή τον ίδιο, εκείνος απάντησε «δεν το νομίζω, δεδομένου ότι δεν μπορώ να δουλέψω πια στην Αμερική. Θα χρειαζόμουν δύο εκατομμυριούχους που θα επέλεγαν να πετάξουν τα λεφτά τους, χρηματοδοτώντας την παραγωγή», απάντησε εκείνος. Ο Louis C.K. δείχνει να έχει αντιληφθεί (και αποδεχτεί) το γεγονός ότι εάν σε καταδικάσει το κοινό, ανεξάρτητα από τις όποιες αποφάσεις της Δικαιοσύνης, δεν υπάρχει επιστροφή. Τουλάχιστον στην Αμερική. Το ίδιο ισχύει και για τον Κέβιν Σπέισι.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News