Στροφή στους vegan κάνει η Unilever, με στόχο την πώληση προϊόντων αξίας ενός δισ. ευρώ ετησίως, έως το 2027.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αλλάζει τη στρατηγική της και θα επιχειρήσει να προσελκύσει όσους θέλουν να καταλανώνουν προϊόντα χωρίς ζωικές ή γαλακτοκομικές ουσίες -τρόφιμα, ρούχα, καλλυντικά κλπ.
Η Unilever, ολλανδο-βρετανική εταιρεία με προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, έχει ήδη λανσάρει vegan τρόφιμα, όπως γάλα αμυγδάλου και μαγιονέζα από αραβόσιτο χωρίς αυγά. Και πριν δύο χρόνια αγόρασε την Vegetarian Butcher, μία εταιρεία τροφίμων vegan, την οποία λάνσαρε σε 30 χώρες. Επίσης, έχει συνάψει συμφωνία με την Burger King για να παράγει μπέργκερ και «κοτομπουκιές» χωρίς κρέας.
Οπως αναφέρουν οι Times, η Χάνεκε Φάμπερ, πρόεδρος του κλάδου τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever, παραδέχθηκε ότι ο στόχος των πωλήσεων είναι υπερβολικός, αλλά τέθηκε για να υποχρεώσει τα τμήματα ανάπτυξης προϊόντων «να σκεφτούν διαφορετικά και να κατεβάσουν νέες ιδέες».
Εκτός από την εξαγορά εταιρειών με vegan προϊόντα, η Unilever πρέπει να παράγει νέα δικά της προϊόντα, με εναλλακτικά συστατικά, αλλά το ίδιο γευστικά όσο τα πρωτότυπα.
Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας το 2019, έφτασαν τα 52 δισ. ευρώ.
Εκτός από τους αποκλειστικά vegan καταναλωτές, η Φάμπερ δήλωσε ότι μία άλλη ομάδα στην οποία στοχεύει η νέα στρατηγική, είναι αυτοί που απλά μειώνουν το κρέας και τα γαλακτοκομικά στη διατροφή τους για ηθικούς λόγους, οι οποίοι είναι περισσότεροι. Στη Βρετανία, για παράδειγμα, υπολογίζεται ότι το 92% των φυτικών τροφίμων καταναλώνονται από 22 εκατομμύρια ανθρώπους που έχουν περιορίσει αλλά δεν έχουν κόψει εντελώς, το κρέας και τα γαλακτοκομικά.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News