Δεν έφτανε η κρίση του κορονοϊού, χτύπησαν και χάκερ την easyJet, προσθέτοντας έναν ακόμα πονοκέφαλο στα προβλήματα της αεροπορικής εταιρείας.
Προσωπικά δεδομένα εννέα εκατομμυρίων πελατών της έκλεψαν χάκερ, που απέκτησαν πρόσβαση στα email και σε πληροφορίες που αφορούσαν τα ταξίδια τους, αλλά και τις πιστωτικές κάρτες 2.000 επιβατών.
Φαίνεται μάλιστα, πως ήταν κινέζοι χάκερ, καθώς οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν, παραπέμπουν στις δικές τους γνωστές μεθόδους, που φέρεται ότι βρίσκονται πίσω από πολλές κυβερνοεπιθέσεις εις βάρος αεροπορικών εταιρειών τους τελευταίους μήνες.
Πάντως, προς το παρόν, «δεν υπάρχουν στοιχεία ότι έγινε κακή χρήση προσωπικών πληροφοριών οποιασδήποτε φύσης, ωστόσο επικοινωνούμε με τους σχεδόν εννέα εκατομμύρια πελάτες μας στις ταξιδιωτικές πληροφορίες των οποίων οι χάκερ είχαν πρόσβαση , ώστε να τους συμβουλεύσουμε να λάβουν μέτρα προστασίας για να μειωθεί ο κίνδυνος υποκλοπής», τόνισε η εταιρεία.
«Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας τα ζητήματα ασφαλείας και συνεχίζουμε να επενδύουμε ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω το περιβάλλον ασφαλείας μας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της προς το χρηματιστήριο.
Επιπλέον πρόσθεσε ότι έχει επιστρατεύσει κορυφαίους ειδικούς για να ερευνήσουν το ζήτημα, ενώ έχει ενημερώσει το γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών και το Εθνικό Κέντρο Κυβερνοασφάλειας της Βρετανίας.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News