«Αυτή η συναυλία δεν είχε κανένα πολιτικό χρώμα, καμία πολιτική χροιά, είχε το χρώμα της χαράς και της αισιοδοξίας», αυτό ήταν το μήνυμα της Αλκηστις Πρωτοψάλτη, η οποία όμως την Κυριακή βρέθηκε στην αμήχανη θέση να προσπαθεί να εξηγήσει τα «πώς» και τα «γιατί» της συναυλίας που έδωσε το μεσημέρι του Σαββάτου στους δρόμους της Αθήνας.
Ηταν μια θαυμάσια πρωτοβουλία της για να τονώσει το ηθικό των έγκλειστων, λόγω παρατεταμένης καραντίνας πολιτών, αλλά και να ευχαριστήσει τους νοσηλευτές και τους γιατρούς που δίνουν τον αγώνα στην πρώτη γραμμή απέναντι στον κορονοϊό, αλλά συζητήθηκε για άλλους λόγους.
«Ημουν 45 ημέρες στο σπίτι, σκέφθηκαν να κάνω αυτό σαν μια πολύ ελάχιστη προσφορά στους ανθρώπους που ήταν στην πρώτη γραμμή», είπε.
«Ηταν το δικό μου “ευχαριστώ” στους γιατρούς και όσους βοήθησαν την κοινωνία να σταθεί όρθια», προσέθεσε η δημοφιλής τραγουδίστρια, μιλώντας το βράδυ της Κυριακής στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 για την εν κινήσει συναυλία της, η οποία συντονίστηκε από τον Δήμο Αθηναίων και προσωπικά από τον δήμαρχο Κώστα Μπακογιάννη.
Η ίδια ωστόσο έσπευσε να μιλήσει και για την πολυσυζητημένη στάση της στο Μέγαρο Μαξίμου, απ’ όπου βγήκαν ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τους συνεργάτες του για να την χαιρετήσουν, με αποτέλεσμα το όλο event να πάρει αναπόφευκτα μια πολιτική χροιά.
«Η διαδρομή ήταν προκαθορισμένη, δεν έπρεπε να την δημοσιοποιήσουμε για να μην μαζευτεί κόσμος. Το φορτηγό δεν σταματούσε πουθενά, μόνο σε κάποια φανάρια. Οταν είμαστε στο Κολωνάκι, πήρε ο Πρωθυπουργός τον δήμαρχο Αθηναίων τηλέφωνο για να τον ρωτήσει πώς πάνε τα πράγματα και του είπε: “γιατί δεν περνάτε κι από εδώ, για να σας δω και να σας ευχαριστήσω κι εγώ;”. Καθίσαμε σχεδόν τρία λεπτά και φύγαμε και πήγαμε στο νοσοκομείο».
Οπως συμπλήρωσε, «ήταν μια στιγμή που με προβλημάτισε γιατί όλοι αυτοί που ήταν δίπλα στον Πρωθυπουργό δεν τηρούσαν τις αποστάσεις ασφαλείας, αλλά δεν θα μπορούσα εγώ εκείνη την στιγμή να τους βάλω σε τάξη».
Σε ό,τι αφορά την συναυλία, η κυρία Πρωτοψάλτη είπε ότι «ήταν μοναδική εμπειρία και το ξανακάνω και σήμερα. Είχαν ληφθεί όλα τα μέτρα προστασίας, γι’ αυτό ήταν και μόνο τρεις μουσικοί για να υπάρχει η απόσταση επάνω στην καρότσα».
Για τις επικρίσεις από συναδέλφους της, διότι δεν άδραξε την ευκαιρία να θέσει τα προβλήματα των καλλιτεχνών, σχολίασε «εγώ δεν έχω μάθει να μπερδεύω τα πράγματα. Όλα τα αιτήματα μας που είναι σοβαρά πρέπει να τίθενται σε ραντεβού και κανονισμένες συναντήσεις και όχι στο πόδι από την καρότσα ενός φορτηγού».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News