Την ώρα που τα βρετανικές εφημερίδες διερωτώνται στα πρωτοσέλιδα τους εάν όντως τελείωσε το πάρτι για τον βρετανό πρωθυπουργό και οι μέρες του στην Ντάουνινγκ Στριτ είναι πλέον μετρημένες, η Χέλεν Ράμπελοου, αρθρογράφος των λονδρέζικων Times, εστιάζει την προσοχή της στην προσωπική ζωή του Μπόρις Τζόνσον από τότε που πέρασε το κατώφλι του νούμερου 10 της Ντάουνινγκ Στριτ.
Υπενθυμίζοντας πως οι βιογραφίες των περισσότερων εθνικών ηγετών εμπεριέχονται σε πολυσέλιδους και ανιαρούς τόμους που ελάχιστοι διαβάζουν, υποστηρίζει πως για την εξιστόρηση της ζωής και της δράσης του Μπόρις Τζόνσον κατά τις 904 ημέρες από τότε που ανέλαβε την εξουσία, περισσότερο από ένα βιβλίο θα χρειαζόταν «το ευτελές μελόδραμα μιας μεξικανικής σαπουνόπερας, γεμάτης με σχεδόν απίστευτες ανατροπές πλοκής, προσωπικά δράματα και εξαπατήσεις: έναν μυστικό, τρίτο, γάμο, δύο μωρά, έναν παραλίγο θάνατο και μια κηδεία», αναφέρει η Ράμπελοου στο κείμενό της.
Και εικάζει πως το βράδυ της Τετάρτης, μετά την αμήχανη ομιλία του στο βρετανικό Κοινοβούλιο για την παρουσία του στο πάρτι της Ντάουνινγκ Στριτ εν μέσω καραντίνας, ο Μπόρις Τζόνσον επέστρεψε στο σπίτι του, έχοντας κατά νου τις πολλές ιστορίες στις οποίες πρωταγωνίστησε από τότε που πέρασε το κατώφλι της πρωθυπουργικής κατοικίας, τον Ιούλιο του 2019, συνοδευόμενος από την Κάρι Σίμοντς, η οποία τότε ήταν ακόμη απλά σύντροφός του.
Η αρθρογράφος των Times υποστηρίζει επίσης ότι η Ντάουνινγκ Στριτ δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να προβεί ο βρετανός πρωθυπουργός σε έναν νηφάλιο απολογισμό μιας καταστροφικής ημέρας κατά την οποία αποπειράθηκε να απολογηθεί στο έθνος, δίχως, ωστόσο, να καταφέρει να διασκεδάσει τη δυσαρέσκεια ούτε των πολιτών ούτε του κόμματός του.
Δεν είναι το κατάλληλο μέρος ούτε για να σκεφτεί πώς θα αντιδράσει στην περίπτωση που κληθεί στο προσεχές διάστημα να πακετάρει τα πράγματά του, να πάρει την οικογένειά του και να φύγει, γιατί τις τελευταίες 904 ημέρες η Ντάουνινγκ Στριτ «είναι μία κατοικία γεμάτη χαοτική ενέργεια, επειδή είναι κατάμεστη με Τζόνσονς», εξηγεί η Χέλεν Ράμπελοου.
Καταρχάς κυριαρχούν τα κλάματα της Ρόμι, της νεογέννητης κόρης του ζεύγους Τζόνσον, η οποία βγήκε από το νοσοκομείο μόλις πριν από έναν μήνα. Πριν από πολλούς μήνες, τον Απρίλιο του 2020, από την Ντάουνινγκ Στριτ χρειάστηκε να διακομιστεί στο νοσοκομείο εσπευσμένα, με ασθενοφόρο μάλιστα, ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Βρετανίας, έχοντας προσβληθεί από τον κορονοϊό και νοσήσει βαριά από Covid-19, λιγότερο από έναν μήνα πριν γεννηθεί ο Γουίλφρεντ, ο πρωτότοκος γιος του ζεύγους Τζόνσον.
Στην Ντάουνινγκ Στριτ υπάρχουν επίσης «τα δωμάτια όπου ένα μέλος του προσωπικού φέρεται να βρήκε την Κάρι να κλαίει για τον παραλίγο θάνατο του πατέρα του αγέννητου παιδιού της. Υπάρχουν οι σκάλες τις οποίες η Κάρι, όντας λεχώνα, κατέβαινε για σερβίρει στον ανήμπορο Μπόρις το φαγητό του, πριν επιστρέψει στον μικρό Γουίλφρεντ. Οι σκάλες στις οποίες η Κάρι, όντας εξουθενωμένη, έπρεπε να καθίσει, ούτως ώστε να ανακτήσει τις δυνάμεις της για το ανέβασμα», γράφει η Ράμπελοου με άκρως χλευαστική διάθεση.
Ακόμη και η σκυλίτσα του ζεύγους Τζόνσον, την οποία υιοθέτησε η Κάρι λίγους μήνες αφότου μετακόμισε στη Ντάουνινγκ Στριτ «είναι τρόπον τινά πνευματικό ζώο του αρσενικού αφεντικού του, ατημέλητη και φιλήδονη, ένα ημίαιμο Τζακ Ράσελ που γλίτωσε την ευθανασία, φορά συχνά ένα παλτό με τη σημαία της Ενωσης και φημίζεται για το ότι είτε ουρεί σε οτιδήποτε βρει στο δρόμο του, είτε προσπαθεί να ζευγαρώσει μαζί του», προσθέτει αμείλικτα η Ράμπελοου.
Τον βρετανό πρωθυπουργό ενδέχεται να τον πνίγει πλέον και η καινούργια και πανάκριβη (άνω των 1.000 ευρώ το ρολό) ταπετσαρία της Ντάουνινγκ Στριτ. Την διάλεξε, φυσικά, η Κάρι, στο πλαίσιο μίας άκρως δαπανηρής ανακαίνισης του πρωθυπουργικού διαμερίσματος, η οποία έπληξε βαριά τη δημόσια εικόνα του Μπόρις Τζόνσον.
Σε αυτούς τους πλουμιστούς τοίχους, δίπλα στα αποτυπώματα των χεριών του μικρού Γουίλφρεντ, κρέμονται έργα τέχνης κάποια από τα οποία τα φιλοτέχνησε η ζωγράφος-μητέρα του Μπόρις Τζόνσον, η Σαρλότ Γουάλ, η οποία εγκατέλειψε τα εγκόσμια τον Σεπτέμβριο του 2021, χρονιά κατά την οποία ο βρετανός πρωθυπουργός κλήθηκε να αντιμετωπίσει ακόμη ένα δυσάρεστο γεγονός, το ότι η σύζυγός του έπαθε αποβολή.
Χαζεύοντας τον σκοτεινό ορίζοντα του Λονδίνου από την πίσω μεριά του διαμερίσματός του, ο Μπόρις Τζόνσον θα μπορούσε να δει μέσα από τα παράθυρα και τον κήπο της Ντάουνινγκ Στριτ, όπου τον Μάιο του 2020, έλαβε χώρα το περιβόητο πάρτι για το προσωπικό, μόλις λίγες εβδομάδες μετά την έξοδο του από την Eντατική και τη γέννηση του έκτου (σύμφωνα με τις περισσότερες ανεπίσημες αναφορές) παιδιού του.
Θα μπορούσε επίσης να διαπιστώσει ότι «το προσωπικό του χάος σκορπίστηκε σε αυτά τα ήσυχα γρασίδια. Ποιος θα μπορούσε να προβλέψει ότι ο πίσω κήπος του Τζόνσον θα μετατρεπόταν σε τόπο εγκλήματος όπου ενδέχεται να παγιδευτεί τελικά;», σημειώνει η αρθρογράφος των Times.
Ωστόσο ήταν γνωστό εδώ και καιρό πως η κύρια αδυναμία του Μπόρις Τζόνσον είναι «η πίσω αυλή του», ήτοι η προσωπική του ζωή, καθώς στο μυαλό του «το προσωπικό είναι ιδιαίτερα πολιτικό, και υπό αυτή την έννοια ο χαρακτήρας του και, κατ’ επέκταση, η ιδιωτική ζωή του, έχουν υπερβολική σημασία για τη δημοτικότητά του ή για την απουσία αυτής».
Μπορεί οι βρετανοί ψηφοφόροι να ήταν ιδιαίτερα επιεικείς με τον πρωθυπουργό τους όσον αφορά το γεγονός πως φέρεται να έχει εξέλθει πολλές φορές κρυφά κι αθόρυβα από την πίσω πόρτα των σπιτιών των ερωμένων του. Ομως το ότι εξήλθε από την πίσω πόρτα της πρωθυπουργικής κατοικίας κρυφά κι αθόρυβα για να συμμετάσχει σε ένα παράνομο πάρτι εν μέσω λοκντάουν έχει εξοργίσει ιδιαίτερα πάρα πολλούς από τους πολίτες της Γηραιάς Αλβιόνας και ο χαοτικός Μπόρις Τζόνσον γνωρίζει πως δεν αποκλείεται να το πληρώσει ακριβά.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News