475
Ο Γιώργος Καμίνης και η Country Manager της Mastercard Ασπα Παλημέρη: συμμαχία για την Αθήνα | cityofathens.gr

Ο δήμος Αθηναίων συμμαχεί (και) με τη Mastercard για την προσέλκυση τουριστών

Protagon Team Protagon Team 14 Ιουνίου 2018, 19:26
Ο Γιώργος Καμίνης και η Country Manager της Mastercard Ασπα Παλημέρη: συμμαχία για την Αθήνα
|cityofathens.gr

Ο δήμος Αθηναίων συμμαχεί (και) με τη Mastercard για την προσέλκυση τουριστών

Protagon Team Protagon Team 14 Ιουνίου 2018, 19:26

Με στόχο την καθιέρωση της Αθήνας ως τον πλέον ανερχόμενο citybreak προορισμό στην Ευρώπη, ο δήμος Αθηναίων, μέσα από το Athens Tourism Partnership, ενώνει τις δυνάμεις του με τη Mastercard, μια από τις κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας στον χώρο των πληρωμών, παγκοσμίως.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας ξεκίνησε ήδη ψηφιακή καμπάνια, για την προβολή της Αθήνας στο εξωτερικό, η οποία παρουσιάζει βιωματικές εμπειρίες σχεδιασμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard. Την καμπάνια, που εστιάζει στη γαλλική αγορά, παρουσίασαν ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, η Country Manager για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα της Mastercard, Άσπα Παλημέρη, και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός.

Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων ανέλαβε πριν από δύο χρόνια την πρωτοβουλία να φέρει κοντά κορυφαίους φορείς του τουρισμού, όπως η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή σύμπραξη μεταξύ μιας δημόσιας αρχής και ιδιωτικών επιχειρήσεων, που με την υποστήριξη τηςMarketing Greece έθεσε ως στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή καθιέρωσή της ως κορυφαίου citybreak  προορισμού στη νότια Ευρώπη. Η συνεργασία με την Mastercard εγκαινιάζει το επόμενο μεγάλο βήμα για το Athens Tourism Partnership που προβλέπει τη διεύρυνσή του με τη συμμετοχή ισχυρών φορέων, ιδρυμάτων και εταιρειών που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο δήμαρχος Αθηναίων τόνισε: «Φιλοσοφία μας είναι να ενώνουμε τις υγιείς δυνάμεις της πόλης μας, να προχωρούμε σε συνέργειες και να πετυχαίνουμε το καλύτερο δυνατό για την Αθήνα. Η σύμπραξη με την AEGEAN και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μέσα από το Athens Tourism Partnership είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα επιτυχίας. Το 2017 η Αθήνα έσπασε κάθε ρεκόρ αφίξεων επισκεπτών, γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό, ενώ μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Πλέον κάνουμε ένα ακόμη βήμα μπροστά στην προσπάθειά μας να γίνει η πόλη μας ο κορυφαίος προορισμός στην ευρύτερη περιοχή. Στο πλαίσιο αυτό, καλωσορίζουμε τη συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία, όπως η Mastercard που έχει αποδείξει στην πράξη το  συστηματικό ενδιαφέρον της για την Αθήνα».

Η διαφημιστική αφίσα της συνεργασίας (city of athens)
Η διαφημιστική αφίσα της συνεργασίας (city of athens)

Η Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, υπογράμμισε: «Είμαστε περήφανοι για τη συνεργασία μας με τον δήμο Αθηναίων. Πρωτοβουλίες σαν και αυτή και συμπράξεις με δημόσιους φορείς είναι στο DNA της Mastercard, παγκοσμίως. Στόχος είναι να δημιουργούμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας για τους κατόχους καρτών μας και να τους φέρνουμε κοντά σε αυτά που αγαπούν. Με αυτή την καμπάνια θέτουμε την Αθήνα και την προβολή της στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος δημιουργώντας εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όσους επιλέξουν να τις ζήσουν».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...