362
O Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Κώστας Αχ. Καραμανλής μέσα στο αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram | George Vitsaras/ SOOC

Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Θα παραδώσουμε το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Protagon Team Protagon Team 11 Σεπτεμβρίου 2021, 15:08
O Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Κώστας Αχ. Καραμανλής μέσα στο αμιγώς ηλεκτρικό λεωφορείο Irizar ie tram
|George Vitsaras/ SOOC

Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Θα παραδώσουμε το Μετρό Θεσσαλονίκης στο τέλος του 2023

Protagon Team Protagon Team 11 Σεπτεμβρίου 2021, 15:08

Για τον χρόνο παράδοσης του μετρό της Θεσσαλονίκης μίλησε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την διάρκεια της επίσκεψής του στα περίπτερα της ΔΕΘ τοποθετώντας τον στα τέλη του 2023.

Όπως είπε ο Πρωθυπουργός στην επίσκεψη που πραγματοποίησε στο περίπτερο του Μετρό Θεσσαλονίκης η πόλη έχει ταλαιπωρηθεί πολύ και το μετρό θα έρθει να αλλάξει την καθημερινότητα. «Καλώς εχόντων των πραγμάτων στο τέλος του 2023 θα το παραδώσουμε στους πολίτες», είπε ο Πρωθυπουργός.

Αμέσως μετά βρέθηκε στο stand της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ίδιο να αναφέρει πως «τον ΟΣΕ τον αγαπάμε και τον προσέχουμε».

Ο κ. Μητσοτάκης είχε σταματήσει προηγουμένως στο περίπτερο της ηλεκτροκίνησης όπου είχε τα νέα ηλεκτρικά οχήματα και ποδήλατα. Στη συνέχεια επισκέφθηκε το περίπτερο του υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, όπου τον περίμενε εκεί ο υπουργός, Κωνσταντίνος Καραμανλής. Ο κ. Μητσοτάκης ανέβηκε σε ένα από τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Έπειτα, στην είσοδο του ίδιου περιπτέρου, στάθηκε μπροστά από τον ψηφιακό χάρτη με τα έργα υποδομών στην Ελλάδα. Αμέσως μετά συνάντησε τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό Νίκο Ταχιάο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Κώστα Αχ. Καραμανλή και τον Νίκο Ταχιάο

Νωρίτερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής στα εγκαίνια του περιπτέρου του υπουργείου ζήτησε για ακόμη μία φορά, «να αφήσουμε πίσω μας το διχασμό» ενώ επαίνεσε την διοίκηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. για την επανατοποθέτηση αρχαιοτήτων στο σταθμό «Αγία Σοφία» εργασίες που άρχισαν πριν μερικές μέρες.

Ο κ. Καραμανλής επανέλαβε ότι στη φιλοσοφία και πρακτική της ηγεσίας του ΥΠΟΜΕ, είναι, τα έργα με εξασφαλισμένους πόρους και σαφές χρονοδιάγραμμα κι όχι τα λόγια. Έτσι ωρίμασαν μεγάλα έργα προϋπολογισμού 13 δισ., έτσι επιτεύχθηκε η ανάταξη του ΟΑΣΘ και των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, με ένα μοντέλο που ακολουθήθηκε και στις συγκοινωνίες της Αθήνας, δηλαδή με την προμήθεια λεωφορείων με leasing.

Τέλος ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο πακέτο των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων που σύντομα θα δημοπρατηθούν, ύψους 3,3 δισ. Σε αυτά , στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, περιλαμβάνεται η σύνδεση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ με το δίκτυο του ΟΣΕ, η νέα χάραξη Θεσσαλονίκη – Τοξότες Ξάνθης και ο Δυτικός Προαστιακός Θεσσαλονίκης. Μαζί με τον υπουργό, ήταν οι υφυπουργοί Γιώργος Καραγιάννης και Μιχάλης Παπαδόπουλος όπως και ο γενικός γραμματέας Υποδομών, Γιάννης Ξιφαράς.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...