-
Η χαμογελαστή -αλλά και σκοτεινή- επέτειος του Βασίλη Κικίλια και του Σωτήρη Τσιόδρα
Η ανάρτηση του Βασίλη Κικίλια στο Instagram είχε κάτι το χαρούμενο –ο υπουργός Υγείας και ο Σωτήρης Τσιόδρας διακρίνονται να χαμογελούν πίσω από τις μάσκες, στη συνάντηση που είχαν στο υπουργείο.
Και όμως, είναι κάπως σκοτεινή. Διότι όπως ο ίδιος ο κ. Κικίλιας σημείωσε, πέρασε ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που ο κ. Τσιόδρας ανέλαβε εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον κορονοϊό –τότε που ελάχιστοι ασχολούνταν με έναν ιό κάπου στην Κίνα, τότε που κάποιοι έκαναν όνειρα για πατρινό καρναβάλι, τότε που ο υπουργός Οικονομικών έλεγε ότι το 2020 θα κλείσει με ανάπτυξη, τότε που κανείς δεν φορούσε μάσκα.
Μεσολάβησε ένας ολόκληρος χρόνος. Μόνο ένας χρόνος, που έμοιασε με αιώνα. Τι μας έλειψε; Πολλά. Αλλά και ο κ. Τσιόδρας ως εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας για τον κορονοϊό.
-
Η Ελληνική Λύση θέλει λοκατζήδες στα πανεπιστήμια
Δεν ήταν όλη η αντιπολίτευση αντίθετη με το νομοσχέδιο της Νίκης Κεραμέως για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, το οποίο κατατέθηκε προς συζήτηση στη Βουλή και μεταξύ άλλων εισάγει τον θεσμό της αστυνομίας στα ΑΕΙ.
Κατά την πρώτη ημέρα συζήτησης του σχεδίου νόμου στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η Ελληνική Λύση όχι μόνο τάχθηκε υπέρ της επίμαχης ρύθμισης αλλά έκανε και ρελάνς, θεωρώντας ότι η κυρία Κεραμέως και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και λίγα κάνουν.
Διότι η Ελληνική Λύση θέλει ειδικές δυνάμεις στα πανεπιστήμια. Και όχι απλές ειδικές δυνάμεις, θέλει νταβραντισμένους τύπους που να έχουν και στρατιωτική εκπαίδευση λοκατζή.
Η εισηγήτρια του κόμματος, Σοφία-Χάιδω Ασημακοπούλου, βουλευτής Β’ Πειραιώς, κατέθεσε και τη σχετική θέση ζητώντας τη σύσταση σώματος με εκπαίδευση ειδικών δυνάμεων που θα παρεμβαίνει δίχως ειδική άδεια.
Είπε συγκεκριμένα: «Ξεκάθαρη πρόταση της Ελληνικής Λύσης είναι η δημιουργία ειδικού σώματος προστασίας των πανεπιστημίων, με προσωπικό άρτια εκπαιδευμένο, με ολοκληρωμένη στρατιωτική θητεία στις ειδικές δυνάμεις, το οποίο θα εγγυάται για την ασφάλεια των σπουδαστών και των ακαδημαϊκών και του λοιπού προσωπικού και θα μπορεί να παρεμβαίνει άνευ ειδικής αδείας όταν διαπιστώνει την τέλεση εγκληματικών πράξεων ή έκνομων ενεργειών».
-
Η Μητρόπολη Θεσσαλονίκης πιστεύει ότι όλα με τον κορονοϊό έγιναν για να τα φορτώσουν στον Αγιο Δημήτριο !
Εκατό ημέρες. Τόσες έχουν περάσει από την 26η Οκτωβρίου, τη γιορτή του Αγίου Δημητρίου, η οποία θεωρείται κομβικό γεγονός στον μετέπειτα εφιάλτη που έζησε η Θεσσαλονίκη με τον κορονοϊό, μετρώντας η πόλη αλλά και οι γύρω περιοχές χιλιάδες νεκρούς.
Υστερα λοιπόν από 100 ημέρες, η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης πήρε επιτέλους θέση. Και με μακροσκελέστατη –πραγματικά!– ανακοίνωσή της όχι μόνο απέρριψε όσα της καταλογίζονται για τον συνωστισμό πιστών στον ναό του Αγίου Δημητρίου εκείνες τις μέρες, αλλά υπαινίχθηκε ότι όλα έγιναν επίτηδες για να τα φορτώσουν στον Αη Δημήτρη!
Δεν είναι, βέβαια, έκπληξη, αλλά προκαλεί μια αίσθηση: η Μητρόπολη δια της ανακοινώσεως του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου επιρρίπτει ευθύνες σε όλους εκτός από την ίδια.
Στην ανακοίνωσή της εξαπέλυσε πυρά κατά: α) της αστυνομίας για τον συνωστισμό στον ναό, β) κατά των δημοσιογράφων για μετάδοση «πειραγμένων» εικόνων με συνωστισμένους ιερείς και πιστούς, γ) κατά φοιτητών που διοργάνωναν πάρτι την ίδια περίοδο, δ) οπαδών (του ΠΑΟΚ και του Αρεως) και ε) διαδηλωτών που συγκεντρώνονταν στους δρόμους.
Επίσης επιτέθηκε ονομαστικά στον Κυριάκο Μητσοτάκη, τον Αδωνι Γεωργιάδη, τον Αλέξη Τσίπρα και τη Φώφη Γεννηματά, οι οποίοι «έδειξαν» με δηλώσεις τους τις συγκεκριμένες εορταστικές εκδηλώσεις ως υπεύθυνες για όσα ακολούθησαν.
Αλλά το ενδιαφέρον δεν είναι αυτά –δύσκολα θα περίμενε κανείς κάτι διαφορετικό από τον Ανθιμο. Το αληθινά απίστευτο είναι ότι η Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλονίκης προχώρησε σε έναν πρωτοφανή ισχυρισμό: ότι η τραγική εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη ήταν προδιαγεγραμμένη αλλά συνειδητά δεν επιβλήθηκαν μέτρα, με σκοπό να επιρριφθεί η ευθύνη στη γιορτή του Αγίου Δημητρίου, ως βολική λύση! To cunning plan της χρονιάς!
«Μήπως, τελικά, δεν ήταν η εορτή του Αγίου Δημητρίου η αιτία της διασποράς του ιού στην πόλη, αλλά συνέβη το αντίθετο; Μήπως δηλαδή ήταν γνωστή, αναμενόμενη και αναπόφευκτη η άσχημη εξέλιξη της εξάπλωσης της ασθένειας και δεν επιβλήθηκαν περιοριστικά μέτρα για να επιρριφθεί η ευθύνη στην εορτή του Αγίου; Μήπως τελικά, η εορτή του Αγίου Δημητρίου ήταν πολύ βολική λύση για να αποποιηθούν κάποιοι των ευθυνών τους και να δικαιολογηθούν λάθη και αστοχίες μηνών;» ανέφερε χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της.