Με την Κάμαλα Χάρις στη θέση της αντιπροέδρου –μια θέση που κατείχαν επί 230 χρόνια κοστουμαρισμένοι άνδρες– ίσως να αλλάξουν άρδην και πολλές ενδυματολογικές επιλογές των Αμερικανίδων.
«Ενώ μπορεί να είμαι η πρώτη γυναίκα σε αυτή τη θέση, δεν θα είμαι η τελευταία», είπε πρόσφατα η ίδια στα πλήθη του Ντέλαγουερ, αναγνωρίζοντας την ευκαιρία που έχει προκειμένου να αναδιαμορφώσει τον ρόλο με τη δική της εικόνα, δημιουργώντας ένα σημείο αναφοράς για τις πολλές γυναίκες που θα ακολουθήσουν τα χνάρια της.
Η 56χρονη Χάρις ήδη έβαλε το πρώτο, δικό της λιθαράκι προς αυτή την κατέυθυνση: έκανε ξανά μόδα τα αθλητικά κολλητά κολάν.
Ολα ξεκίνησαν από ένα βίντεο.
Στο πρώτο «ανεπίσημο» βίντεο που ανέβασε η ίδια στο Facebook, αμέσως μετά την ανακοίνωση της νίκης των Δημοκρατικών, μιλούσε στο κινητό με τον Τζο Μπάιντεν, χαλαρή και όμορφη, ενώ βρίσκόταν σε ένα εξοχικό τοπίο με τη φόρμα της, κάνοντας γυμναστική.
Το βίντεο αυτό, το οποίο είδαν 23 εκατ. Αμερικανοί και μη, ήταν αυτό που ξεκίνησε ξανά τη μόδα του κολάν, με πολλές Αμερικανίδες να βλέπουν τα οφέλη του άνετου παντελονιού και να σπεύδουν να το αγοράσουν.
Η Χάρις είναι γνωστό ότι προτιμάει να φοράει παντελόνια και κολάν και σε πιο επίσημες περιστάσεις σχεδόν πάντα κοστούμια (κλασική επιλογή πολιτικού στελέχους), ενώ είναι γνωστή και η αγάπη της για τα αθλητικά παπούτσια, διαθέτει, μάλιστα, μια συλλογή από τα γνωστά μας «σταράκια» Converse σε όλα τα χρώματα.
We did it, @JoeBiden. pic.twitter.com/oCgeylsjB4
— Kamala Harris (@KamalaHarris) November 7, 2020
Επειτα από μια «έκρηξη» των κολάν πριν από περίπου 15-20 χρόνια, κατόπιν βγήκαν εκτός μόδας, καθώς θεωρήθηκαν αντιαισθητικά και καθόλου σέξι.
Μέχρι σήμερα.
Χρειάστηκαν, λοιπόν, μία πανδημία και μία γυναίκα αντιπρόεδρος για να γίνουν ξανά αποδεκτά από μια μεγάλη μερίδα γυναικών.
Και όχι μόνο αυτά: πλέον, πολλές γυναίκες κινούνται περισσότερο με γνώμονα την άνεση.
Το 82% των γυναικών που ερωτήθηκαν σε σχετικό γκάλοπ για λογαριασμό της μάρκας Beauty No7, δήλωσαν ότι πλέον φορούν λιγότερο μακιγιάζ από ποτέ.
Και επίσης, πολλές γυναικείες φίρμες ρούχων έχουν ξεκινήσει μια κολεξιόν με άνετα ρούχα σπιτιού, ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση της πανδημίας.
Ενώ και το περιοδικό-βίβλος της γυναικείας ένδυσης, «Women Wear Daily», ανέφερε μια αύξηση 40% στις διαδικτυακές πωλήσεις αθλητικών κολάν.
Τέλος, και ως κατακλείδα, η φεμινιστική ιστοσελίδα σάτιρας Reductress αυτό το καλοκαίρι είχε άρθρο με τίτλο: «Πετάξτε τα σουτιέν. Δεν μας ενδιαφέρει πια η μόδα».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News