469
|

Η ανάδειξη του ελληνικού design μέσα από την έκθεση Greek Brand New

Κώστας Τσαούσης Κώστας Τσαούσης 7 Ιανουαρίου 2020, 14:37

Η ανάδειξη του ελληνικού design μέσα από την έκθεση Greek Brand New

Κώστας Τσαούσης Κώστας Τσαούσης 7 Ιανουαρίου 2020, 14:37

Τι συνδέει τον Σέργιο Φωτιάδη, την Αγγέλικα Νιάρχου, την Κατερίνα Γρηγοπούλου, τoν Γιώργο Χατζηζαχαρίου, την Μαρίνα Κοριολάνο – Λυκουρέζου; Ακόμη περισσότερο, τι σχέση έχουν μαζί τους, τα αδέλφια Πάνος και Θάνος Κλουτσινιώτης ή ο Χρήστος Αστερίου;

Όλοι τους είναι πρόσωπα (το Π κεφαλαίο) πίσω από brands: We Design, Ploos Design, A Future Perfect, Lovegreece, The Cool Projects, Ladolea, Nivo Soaps.

Τα τελευταία καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος επιλογών στο χώρο του νέου ελληνικού design – ακόμη και αν οι επιλογές αφορούν premium τρόφιμα και ποτά που έχουν ως βάση τους παραδοσιακά ελληνικά αγροτικά προϊόντα αλλά και προϊόντα καθημερινής ανδρικής και γυναικείας φροντίδας.

Αλλά, το νήμα που συνδέει τα πρόσωπα και τα brands είναι η συμμετοχή τους σε μια κοινότητα επιχειρηματιών και επιχειρήσεων που συγκροτείται στη βάση ενός κοινού συμφέροντος που δεν είναι άλλο από την ανάδειξη του ελληνικού design. Όχημα, για την ανάδειξη του μια ετήσια μπουτίκ έκθεση – με τίτλο, Greek Brand New, που οι επισκέπτες μπορούν να βρουν ότι πιο φρέσκο υπάρχει στο χώρο του ελληνικού design. Μάλιστα, η έκθεση – στον Πολυχώρο Αθηναϊς από τις 10-12 Ιανουαρίου 2020- απευθύνεται σε επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, που επιλέγουν να ξεχωρίσουν μέσω της ποιότητας και αισθητικής των προϊόντων που επιλέγουν.

Το βασικό διαφοροποιητικό στοιχείο της είναι ότι η έκθεση οργανώνεται από τους ίδιους του επιχειρηματίες και τις επιχειρήσεις τους, δηλαδή πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια από την αρχή έως το τέλος. Ο πυρήνας για την έκθεση Greek Brand New που σήμερα βρίσκεται στην 6η κατά σειρά παρουσία της ήταν μια ομάδα 22 επιχειρηματιών και επιχειρήσεων – μια ομάδα που θα μπορούσε άνετα να χαρακτηρισθεί ως εκπρόσωπος του νέου κύματος του ελληνικού design αλλά και ως εκφραστής του αναδυόμενου κλάδου της αστικής οικοτεχνίας. Σήμερα, οι συμμετοχές έχουν φθάσει τις 72 από 59 πέρυσι και όλες εγκρίνονται από με την ψήφο των μελών της αρχικής ομάδας που πήρε και την πρωτοβουλία της συλλογικής προσπάθειας.

Οι φετινές συμμετοχές είναι οι εξής: 3OIAdesign, Aeolis Natural Skincare, A FUTURE PERFECT, Aluminati, Antonis Kastrinakis, A totem fur Elita, Artpeckers, Birds & lofts, Bonendis, Cabeli, Christina Skouloudi, Christina Morali, Colour Greece, Cretoons, Dgrids, Dimitris Kalergis, Eleftheria Stamati, Euthalia, GIS DESIGN, GoGreek, Gracious Greece, Grizo & Prasino, GW The Greek Wine Routes, Have Tact, Hommer, IMISI COLLECTION, Jazzt Design, Karyon, KEKRIMA, Ladolea, Laouta, LOVEGREECEMONOGRAM OLIVE OIL, Marmarometry, Maru Meleniou, Memoteasers, MY by Maria Yeroula, My greek games, MYGREEKSOUVENIR, Nefelia, Nivosoap, ODE TO SOCKS, Olea secret, Olive’secret, Pepper Vally, Ploos Design, Rdesign, Rho design, Salty Bag, Sea you Soon, Shapes and Lines, Shedia Art, Sheepcount, Sophia Enjoy Thinking, Stories of Greek Origins, Sunset52, The Cool Projects,The greek imp, The KNLs, The Round Button, Thymitari, Tilt!, Tomy K., Tourvas, Urban Owl, Uglybell, Violeta Filippou jewelry, WAKS, When in Greece, Zacharias Crafts, Zyloeyewear

Περισσότερες πληροφορίες για την έκθεση και τους εκθέτες δείτε εδώ

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...