Εδώ και δυο μέρες, σκέφτομαι πως αν ήμουν διευθύνων σύμβουλος στην εταιρεία που λανσάρει τα Pretty Bra και τα Pretty Collant, θα ένιωθα τουλάχιστον εξοργισμένη. Θα καλούσα άμεσα σύσκεψη των συνεργατών μου για να βρούμε τρόπο πώς θα αντιδράσουμε στην προκλητική δήλωση του Νικήτα Κακλαμάνη. Δεν είναι δυνατόν να έχεις γίνει το παραμιλητό στα χείλια τόσων Ελλήνων και ξαφνικά να έρχεται ένας υποψήφιος δήμαρχος να σου κλέψει αυτό που με τόσο κόπο έχεις καταφέρει. Γιατί, να μου το θυμηθείτε, αυτό θα συμβεί εάν ο κ. Κακλαμάνης πραγματοποιήσει την υπόσχεση που ακούστηκε σχεδόν ως απειλή: «Δέκα χιλιάδες ταξί με τη φάτσα μου θα λένε "Ψηφίστε Νικήτα"».
Εφόσον όμως δεν είμαι διευθύνων σύμβουλος πουθενά, προσεγγίζω το θέμα ως πολίτης που μπορεί να μη ψηφίζει στην Αθήνα, αλλά κινείται σε αυτήν. Στην ιδέα και μόνο πως τα 2/3 των ταξί θα φέρουν φωτογραφία του Νικήτα, με πνίγουν κύματα απόγνωσης. Όχι φυσικά γιατί έχει κάτι το πρόσωπό του. Προς Θεού. Αλλά μια τέτοια κίνηση δείχνει με πόσο ξεπερασμένους όρους επιδιώκει κάποιος να διεκδικήσει τη ψήφο των πολιτών σε μια εποχή που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει ό,τι γνωρίζαμε έως σήμερα στους περισσότερους τομείς.
Και ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω, πραγματικά αδυνατώ να καταλάβω. Ο κ. Κακλαμάνης έχει σχεδόν 9.000 likes στη σελίδα του στο facebook και 4.000 followers στο twitter. Για ποιον λόγο δεν επικεντρώνεται στο να σχεδιάσει μια καλή και στοχευμένη καμπάνια στα social media; Ναι, θα μου πείτε, δεν έχουν όλοι λογαριασμό εκεί. Δεκτό. Ας την ενισχύσει με φυλλάδια όπως έκαναν όλοι αυτά τα χρόνια. Ποιος ο λόγος να γεμίσει η Αθήνα με την «φάτσα» του, όπως λέει και ο ίδιος; Υπάρχει κάποιος που θα πεισθεί να τον ψηφίσει βλέποντας νυχθημερόν «Ψηφίστε Νικήτα»; Αμφιβάλλω. Πιο πιθανό βρίσκω το ενδεχόμενο να ρίξει Pretty Bra στην κάλπη.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News