1058
O Μπένεντικτ Κάμπερμπατς φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του Vanity Fair από τους Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari | CreativeProtagon

Μπένεντικτ Κάμπερμπατς: «Το Netflix είναι ο Γολιάθ που σκοτώνει τον Δαβίδ»

Protagon Team Protagon Team 25 Φεβρουαρίου 2022, 21:01
O Μπένεντικτ Κάμπερμπατς φωτογραφήθηκε για το εξώφυλλο του Vanity Fair από τους Maurizio Cattelan & Pierpaolo Ferrari
|CreativeProtagon

Μπένεντικτ Κάμπερμπατς: «Το Netflix είναι ο Γολιάθ που σκοτώνει τον Δαβίδ»

Protagon Team Protagon Team 25 Φεβρουαρίου 2022, 21:01

Ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς αμφισβήτησε τη θέση του στην «κοιλιά του θηρίου», όπως είπε, σε έναν κινηματογραφικό κόσμο που ελέγχεται όλο και περισσότερο από το Netflix και τη Marvel.

Ο λαμπρός βρετανός ηθοποιός, ο οποίος έχει πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες που παρήγαγαν πέρσι οι δύο εταιρείες, δήλωσε απερίφραστα ότι «εργάζεται για τον Γολιάθ που σκοτώνει τον Δαβίδ».

Φέτος, ο Κάμπερμπατς είναι υποψήφιος για Οσκαρ και Bafta για την ερμηνεία του στην «Εξουσία του Σκύλου», ταινία παραγωγής του Netflix, ενώ επίσης διακρίθηκε για τις ερμηνείες του ως «Doctor Strange» στο σύμπαν της Marvel και πιο πρόσφατα στο «Spider-Man: No Way Home».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vanity Fair (@vanityfair)

Στο φετινό 28ο τεύχος, που βγάζει κάθε χρόνο το περιοδικό Vanity Fair για το Χόλιγουντ, ο 45χρονος ηθοποιός δήλωσε ότι η δύναμη του σύμπαντος της Marvel έχει δημιουργήσει δυσκολίες σε όσους βρίσκονται στα χαμηλότερα κλιμάκια του κινηματογραφικού κόσμου. Αναρωτήθηκε, ακόμη, γιατί το Netflix επιτρέπει στις ταινίες του να προβάλλονται στους κινηματογράφους μόνο για δύο εβδομάδες. Και πρόσθεσε ότι είχε σκοπό να θίξει το θέμα στους ηγέτες της εταιρείας.

Ο Κάμπερμπατς είπε στη συνέντευξή του στο τεύχος του Vanity Fair για το Χόλιγουντ ότι η χρηματοδότηση ταινιών είναι «πολύ, πολύ, πολύ, πολύ δύσκολη» εκτός κι αν συμμετέχει ένας σταρ της Marvel, «όσο σημαντική κι αν είναι η ιστορία και αξίζει την προσοχή, όσο ταλαντούχος και βραβευμένος και αναγνωρισμένος είναι ο καλλιτέχνης», τόνισε.

Ο σπουδαίος βρετανός ηθοποιός πρόσθεσε τη φωνή του στις ανησυχίες οι οποίες έχουν εκφραστεί σχετικά με τον αντίκτυπο που έχουν πλατφόρμες ροής, όπως το Netflix και το Amazon Prime στην κινηματογραφική εμπειρία της «μεγάλης οθόνης».

Ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς και ο Κόντι Σμιτ-ΜακΦι στην «Εξουσία του Σκύλου» (Netflix)

Τα στούντιο των εταιρειών streaming είναι πλέον αυτά που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα στην βιομηχανία του κινηματογράφου, με τις επενδύσεις, ιδίως του Netflix, να του έχουν εξασφαλίσει έναν κυρίαρχο ρόλο στη σεζόν των βραβείων, γράφει ο Ντέιβιντ Σάντερσον στην βρετανική εφημερίδα The Times. Να σημειωθεί ότι μόνο η «Εξουσία του Σκύλου» του Netflix έχει προταθεί για 12 Οσκαρ.

Ωστόσο, για να προκριθούν για βραβεία, οι παραγωγές τους πρέπει να προβάλλονται και στους κινηματογράφους για μια καθορισμένη περίοδο, προτού παρασχεθούν αποκλειστικά στους συνδρομητές μιας πλατφόρμας ροής. Πολλοί, ωστόσο, έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την προοπτική να χαθεί η εμπειρία της «μεγάλης οθόνης».

Ο Κάμπερμπατς είπε ότι η προβολή της «Εξουσίας του Σκύλου» μόνο για δύο εβδομάδες στους κινηματογράφους πριν ανέβη στην πλατφόρμα του Netflix ήταν «επιπόλαιη κίνηση», και το λιγότερο που μπορούσε να γίνει. (Δείτε το trailer της ταινίας)

«Αν είμαι στην “κοιλιά του θηρίου”, σίγουρα μπορώ να αρχίσω να κάνω ερωτήσεις για αυτό», είπε. «Το βασικό ερώτημα είναι το εξής: Γιατί το Netflix έδωσε στην ταινία μια τόσο επιπόλαιη προβολή στις αίθουσες;». Και απευθυνόμενος στον Σκοτ Στάμπερ, τον Τεντ Σαράντος  και όλους όσους διευθύνουν το Netflix ρώτησε: «Δεν θα μπορούσατε να αντέξετε οικονομικά μια μεγαλύτερη κυκλοφορία στους κινηματογράφους; Στην πραγματικότητα δεν έκανα αυτή τη συνομιλία μαζί τους, αλλά θα την έκανα και θα την κάνω».

Ο Κάμπερμπατς, ωστόσο, υπερασπίστηκε το σύμπαν της Marvel και είπε ότι βρίσκει ρόλους εξίσου απαιτητικούς στις υπερπαραγωγές της και στα έργα κύρους της εταιρείας: «Καλλιτεχνικά, ποτέ δεν σκέφτομαι ότι αυτά τα δύο αποκλείουν το ένα το άλλο», είπε, προσθέτοντας ότι «δεν ήταν απλώς ανοησίες με εφέ».

Στη συνέντευξή του είπε, ακόμη, ότι τα ερωτήματα για τις αποφάσεις του κάστινγκ σε σχέση με την πολιτισμική οικειοποίηση μπορεί να σημαίνουν μεγαλύτερη ευαισθησία στην αποδοχή ρόλων σε μια «νέα εποχή».

Οι σταρ Ιντρις Ελμπα, Πενέλοπε Κρουζ, Κρίστεν Στιούαρτ, Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, Νικόλ Κίντμαν, Σιμού Λιου, Αντριου Γκάρφιλντ και Μικαέλα Τζαέ Ροντρίγκεζ στην ομάδική φωτογράφιση για το Vanity Fair

Στο υπαρξιακό νουάρ «Εξουσία του Σκύλου», το οποίο έχει σκηνοθετήσει η Τζέιν Κάμπιον, ο Κάμπερμπατς υποδύεται τον Φιλ Μπέρμπανκ, έναν ομοφυλόφιλο κτηνοτρόφο στη Μοντάνα της δεκαετίας του 1920: «Αν και η εμπειρία μου είναι πολύ μακριά από εκείνη του Φιλ Μπέρμπανκ, δεν σημαίνει ότι αυτό είναι όλο», είπε στο περιοδικό, «εδώ, όμως, μπαίνουμε στη σφαίρα της ιδιωτικής μου ζωής. Δεν θέλω να ακουστεί ότι  αμύνομαι γιατί δεν το κάνω. Αυτό προέρχεται από μια πολιτισμική αμφισβήτηση της οικειοποίησης, κάτι που υποστηρίζω πολύ ως παραγωγός και ηθοποιός».

«Αν η κοινότητά σας υποεκπροσωπείται» είπε, «αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι  δικαίως θα είναι θυμωμένοι. Το καταλαβαίνω. Το καταλαβαίνω… Ισως μπαίνω σε μια νέα εποχή όπου πρέπει να είμαι πολύ πιο ευαίσθητος σε αυτό».

Ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς, είναι παντρεμένος με τη σκηνοθέτιδα του θεάτρου Σόφι Χάντερ με την οποία έχει τρία παιδιά.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...