371
Στη συνέντευξή του ο δήμαρχος Αθηναίων ρωτήθηκε και για την εμπειρία του click away στα μαγαζιά του κέντρου | YouTube

Μπακογιάννης: Ο χριστουγεννιάτικος στολισμός είναι η προίκα της Αθήνας

Protagon Team Protagon Team 15 Δεκεμβρίου 2020, 11:04
Στη συνέντευξή του ο δήμαρχος Αθηναίων ρωτήθηκε και για την εμπειρία του click away στα μαγαζιά του κέντρου
|YouTube

Μπακογιάννης: Ο χριστουγεννιάτικος στολισμός είναι η προίκα της Αθήνας

Protagon Team Protagon Team 15 Δεκεμβρίου 2020, 11:04

Η επένδυση στον χριστουγεννιάτικο στολισμό θα είναι η προίκα της Αθήνας για τα επόμενα 10 χρόνια, τόνισε σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ, ο δήμαρχος της πρωτεύουσας, Κώστας Μπακογιάννης, απαντώντας στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για το κόστος του στολισμού.

«Εχουμε που έχουμε μια έρημη πόλη, θέλουμε και μια σκοτεινή πόλη, μια πόλη νεκροταφείο; Στο παρελθόν η κρίση έχει αποτελέσει δικαιολογία για το Δήμο Αθηναίων να μην κάνει τίποτα», απάντησε ο κ. Μπακογιάννης στις επικρίσεις περί αλόγιστης σπατάλης και αχρείαστων υπερβολών εν μέσω πανδημίας.

«Αισθανόμαστε την ανάγκη για λίγο χαμόγελο και αισιοδοξία» και σιγά σιγά απλώνεται σε περισσότερες γειτονιές της πόλης, ενώ σχεδόν 30 χριστουγεννιάτικα δέντρα έχουν τοποθετηθεί σε γειτονιές και πλατείες της πόλης, ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων. «Στόχος», είπε, «είναι όλη η Αθήνα να μοιράζεται αυτή τη χαρά».

Σε σχετική ανακοίνωσή του, ο Δήμος Αθηναίων διευκρίνισε ότι με τον διαγωνισμό ύψους 599.800 ευρώ, ο εορταστικός στολισμός που αγοράστηκε «δεν είναι μόνο για μία χρονιά. Αντιθέτως, θα προστεθεί στον περσινό εξοπλισμό των δωρεών, με αποτέλεσμα το φως και η λάμψη των Χριστουγέννων να φτάσει σε ακόμα περισσότερα σημεία της Αθήνας».

Από τον περασμένο Ιούλιο, σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, η Οικονομική Επιτροπή «είχε αποφασίσει να γίνει διαγωνισμός για τον έγκαιρο στολισμό-αποστολισμό της πόλης, κόστους 371.729,68 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), που να αφορά το 2020 αλλά και το 2021. Αρα, το πραγματικό κόστος είναι 185.864,84 ευρώ, για κάθε έτος, καθώς διαπιστώθηκε ότι λόγω του μειωμένου εδώ και πολλά χρόνια προσωπικού του δήμου, η διαδικασία στολισμού-αποστολισμού άφηνε χιλιάδες αιτήματα δημοτών σχετικά με θέματα ηλεκτροφωτισμού της πόλης σε εκκρεμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα – κάτι το οποίο με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται ότι δεν θα ξανασυμβεί».

Στη συνέντευξή του στον ΣΚΑΪ, ο δήμαρχος της Αθήνας κλήθηκε να τοποθετηθεί και για την εμπειρία του click away στα μαγαζιά του κέντρου.

Οπως είπε, είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Ωστόσο, τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα και ο μεγάλος κίνδυνος που υπάρχει αυτή τη στιγμή είναι ότι πάρα πολλά μαγαζιά δεν θα σηκώσουν τα ρολά τους την επόμενη μέρα.

«Εμείς ως δήμος», συμπλήρωσε, «έχουμε ξεκλειδώσει 40 εκατ. ευρωπαϊκούς πόρους, έχουμε σχεδιάσει πρόγραμμα με τέσσερις άξονες και προσπαθούμε για να κρατηθούμε όρθιοι».

Για τον Μεγάλο Περίπατο, τέλος, ο Κώστας Μπακογιάννης επανέλαβε ότι πρόκειται για μια πιλοτική φάση και θα ακολουθήσει η δεύτερη φάση. «Ούτε ένα ευρώ δεν έχει πάει χαμένο», υποστήριξε.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...