Λένε ότι η μουσική εξημερώνει τα ήθη. Στην περίπτωση μιας 70χρονης που βρέθηκε στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, μάλλον τα εξαγρίωσε. Μάρτυρες πρωτοφανούς περιστατικού έγιναν όσοι βρέθηκαν στη χορωδιακή συνάντηση «Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου», η οποία πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 1η Ιουλίου 2018 στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο των Ελευθερίων 2018, όπως μεταδίδει το kavalapost.gr. και το in.gr.
Ενώ στη σκηνή βρισκόταν η Φιλαρμονική των Κρηνίδων, στο κενό ανάμεσα στα κομμάτια, γυναίκα περίπου 70 ετών πλησίασε τον μαέστρο και τον ρώτησε, σε έντονο ύφος, γιατί παίζει γερμανούς συνθέτες (η ορχήστρα είχε μόλις ερμηνεύσει έργο του Μπαχ) και όχι κάποιον Ελληνα. Και δεν σταμάτησε εκεί. Εφτυσε (!) τον μαέστρο και αποχώρησε από το θέατρο υπό τις διαμαρτυρίες των υπολοίπων θεατών.
Τόσο ο μαέστρος όσο και η συντονίστρια της εκδήλωσης σημείωσαν ότι η μουσική είναι παγκόσμια και δεν ανήκει σε κανέναν λαό. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης συνεχίστηκε κανονικά.
Λίγο αργότερα όμως, προστέθηκε ένα ακόμα περιστατικό όταν θεατής διαμαρτυρήθηκε για την αναφορά της παρουσιάστριας στην τοποθεσία των Κρηνίδων, Πλατανολεύκες, με το τουρκικό όνομά της, δηλαδή Καβάκια, με τον εν λόγω θεατή να επικαλείται και το νέο Μακεδονικό Κόμμα, για να εισπράξει και ο ίδιος τις έντονες διαμαρτυρίες των θεατών, οι οποίοι είχαν πάει να απολαύσουν καλή μουσική και αντί γι’ αυτό, βίωσαν «στιγμές γηπέδου».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News