641
H Lightning με το ξίφος της κοιτά το φακό | Square Enix

Mια γυναίκα από πίξελ στον Louis Vuitton

Protagon Team Protagon Team 29 Δεκεμβρίου 2015, 11:32
H Lightning με το ξίφος της κοιτά το φακό
|Square Enix

Mια γυναίκα από πίξελ στον Louis Vuitton

Protagon Team Protagon Team 29 Δεκεμβρίου 2015, 11:32

Kανένας Τζάστιν Μπίμπερ. Kαμία Τζόνι Μίτσελ. Το ιδανικό πρόσωπο για τις πιο ευφάνταστες παγκόσμιες καμπάνιες μόδας μπορεί να είναι μια φιγούρα από τον κόσμο των video games! Eνας από τους πιο «θεσμικούς», ιστορικούς, λαμπερούς οίκους μόδας, ο Louis Vuitton αποφάσισε να κάνει πρωταγωνίστρια της καμπάνιας του για την κολεξιόν «Ανοιξη/Καλοκαίρι 2016», την Lightning από τη δημοφιλή σειρά «Final Fantasy». Εχει ροζ μαλλιά, κρατά ένα ξίφος που θυμίζει Star Wars, μοιάζει αρκετά με τη φιγούρα της Ούμα Θέρμαν στην ταινία του Ταραντίνο «Κill Bill», είναι φτιαγμένη μόνο από πίξελ. Είναι παράξενα όμορφη, μαζί κορίτσι και σκληρή αγωνίστρια.

Lightning for @louisvuitton #lvss16

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης (@nicolasghesquiere) στις

Η Lightning δεν συμμετέχει απλά στη σειρά video games «Final Fantasy», άλλα έχει και την ολοδική της ενότητα με τίτλο «Lightning Returns: Final Fantasy XIII». Την αποκάλυψη πως θα είναι η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας – ή τουλάχιστον μέρους της- έκανε ο ίδιος ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Louis Vuitton, ο ιδιοσυγκρασιακός Nicolas Ghesquière μέσω του λογαριασμού του στο Instagram.

Lightning by tetsuya nomura and visual works of square enix for the new @louisvuitton ad campaign #LVSS16

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης (@nicolasghesquiere) στις

Και ναι, είναι αυτή μια στιγμή απελευθέρωσης για τον σχεδιαστή και μια (ακόμα) στιγμή καινοτομίας για τον γαλλικό οίκο μόδας. Ο Nicolas Ghesquière δεν είχε πειραματιστεί ιδιαίτερα με το ύφος των διαφημιστικών εκστρατειών του Louis Vuitton από το 2013 που ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση. Αυτό αλλάζει τώρα: Για την καμπάνια με τίτλο «Series 4» συνεργάστηκε με τον σχεδιαστή video games και διευθυντή της Tetsuya Normura, προκειμένου να σχεδιάσουν τις εικόνες της Lighting που έκαναν παγκόσμια πρώτη εμφάνιση τη Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου μέσω social media.

To αποτέλεσμα; To πραγματικό συγχωνεύεται με τη φανταστικό, η επιστημονική φαντασία (sci-fi) βάζει την υπογραφή της, ο φουτουρισμός έχει τον πρώτο και τελευταίο λόγο, η αισθητική των manga επικρατεί. Οι ειδικοί στα video games του quartz βρίσκουν σαφείς αναφορές στο δημοφιλές παιχνίδι Minecraft, αλλά και το Sailor Moon.

Η αλήθεια είναι πως από την στιγμή που ο Ghesquière έβγαλε στην πασαρέλα το μοντέλο-ξωτικό Fernanda Ly με τα ροζ μαλλιά, όσοι τoν γνωρίζουν κατάλαβαν πως «ξύπνησε» το nerd που είχε πάντα μέσα του. Σε εκείνη την επίδειξη τον περασμένο Οκτώβριο, η πρώτη «εικόνα» που παρουσίασε ήταν ένα μπουφάν μοτοσικλετιστή σε απαλό ροζ χρώμα, φορεμένο με μαύρη περίτεχνα κεντημένη με μεταλλικά στοιχεία δερμάτινη φούστα (ασύμμετρη) και με χοντροκομμένα μαύρα σανδάλια.

Ο Ghesquière απολαμβάνει τη νέα ηρωίδα του ανεβάζοντας βίντεο αλλά και φωτογραφίες της στον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram εδώ και λίγες μέρες. Πάντως δεν είναι σαφές ως τώρα, πόσο κεντρικό ρόλο θα έχει η Lightning στη μεγάλη, γενική καμπάνια του οίκου Louis Vuitton.

GettyImages-491638936 (1)
Η Fernanda Ly στην κολλεξιόν «Ανοιξη/Καλοκαίρι 2016» του οίκου Louis Vuitton (Pascal Le Segretain/Getty Images/Ideal Image)

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...