Πανσέληνος για ορεκτικό, και κατόπιν όλοι εμείς από κάτω της: περουβιανοί εργάτες, βραζιλιάνικα καλλιτεχνήματα, περίεργες χειροτεχνίες, ινδουιστές προσκυνητές, χελώνες Ινδονησίας, τούρκοι γιδοβοσκοί, ισπανοί καβαλάρηδες, ιγκουάνα των Γκαλάπαγκος, ο «παρτάκιας» Μπόρις, ο πάγος των Πολωνών και ο πάγος των Ρώσων, τα θαμμένα ΙΧ μας, αρουραίοι της Βενεζουέλας και ολλανδοί μουσικοί (αν και δεν παίζουν Τσιτσάνη) – οι φωτογραφίες της εβδομάδας
Η εβδομάδα άρχισε με πανσέληνο –αυτήν του «λύκου»–, συνεπώς ας της δώσουμε και την πρωτιά στο άλμπουμ: εδώ βλέπετε να την υποδέχεται το κάστρο στο Mow Cop της Αγγλίας, που είναι τόπος χωρίς φαντάσματα παρ’ ότι καταγεγραμμένος στο Νησί ως «εθνική κληρονομιά» του – η μοναχική ανθρώπινη φιγούρα (κάτω δεξιά) υποδηλώνει την ελπίδα ότι η βρετανική ποίηση θα αναγεννηθεί
REUTERS/Carl Recine
Καλλιτεχνική εγκατάσταση στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας, έργο του καλλιτέχνη Σιρόν Φράνκο: 365 κούκλες βιτρίνας ντυμένες με γυναικεία και ανδρικά ρούχα φωτογραφήθηκαν από το υπόγειο, από χώρο δηλαδή όπου σε ένα νοσοκομείο μπορεί να βρίσκονται είτε τα χειρουργεία είτε οι νεκροθάλαμοι – πρόκειται για απότιση φόρου τιμής στο υγειονομικό προσωπικό αλλά και στα θύματα του κορονοϊού
REUTERS/Carla Carniel
Η ομάδα τσικό των χελωνών η οποία μόλις διασώθηκε από το ματς με τη μεικτή αρπακτικών απαθανατίζεται κατάκοπη αλλά σώα στα αποδυτήρια της κόκκινης λεκάνης – το τρομακτικό ντέρμπι έγινε στο Μπαλί της Ινδονησίας, και η ανθρώπινη διαιτησία αποφάσισε να διεξαχθεί και αγώνας μπαράζ στην ανοιχτή θάλασσα
REUTERS/Sultan Anshori
Δύο τούρκοι τσοπάνηδες φορτώθηκαν τα δεμάτια με το τριφύλλι και πήραν τα χιονισμένα βουνά για να ταΐσουν τα αστάβλιστα ζωντανά τους (κατσίκια)
Sidar Can Eren/Anadolu Agency via Getty Images
Αλογο και καβαλάρης υπερπηδούν τα προσανάμματα και διαπερνούν το φράγμα της φωτιάς σε ένα χωριό κοντά στη Μαδρίτη – η πυρά είναι λαογραφική, φουντώνει κάθε χρόνο στο πλαίσιο εκδηλώσεων που σχετίζονται με τη γιορτή του Αγίου Αντωνίου, «προστάτη των ζώων της Ισπανίας»
REUTERS/Javier Barbancho
Δύο «θαλάσσιες» σαύρες, ιγκουάνα του καταφυγίου των Νήσων Γκαλάπαγκος, μαλώνουν επειδή αυτό είναι το φυσικό τους – εκεί το «δόρυ της γλώσσας τους» δεν βυθίζεται στη βλάστηση, όπως έγραψε ο και Νομπελίστας Πάμπλο Νερούδα στο «Κάντο Χενεράλ», αλλά μέσα στο νερό για να βρει τροφή, και όντως τη βρίσκει
REUTERS/Santiago Arcos
Ο φόβος του εγκλωβισμού μπορεί να είναι «σιδερένιος», όμως όταν το ψύχος περονιάζει το σώμα, αντί να συσταλεί, διαστέλλεται στην ψυχή μας – πάντως αυτοί οι Πολωνοί φαίνεται να διασκεδάζουν προσπαθώντας να δραπετεύσουν από τον «λαβύρινθο του πάγου» που καταλαμβάνει έκταση 3.000 τετραγωνικών μέτρων
Omar Marques/Anadolu Agency via Getty Images
Ψεύτικη τίγρη, καλοδουλεμένη όμως μέχρι τη λεπτομέρεια και ωραία φωτισμένη, καθοδηγούμενη από το ένστικτο του κυνηγού, προσηλωμένη στην επιβίωση, βγήκε παγανιά στη Σαγκάη και ψάχνει Κινέζους πανηγυριστές με σκοπό να συνεορτάσουν το νέο σεληνιακό έτος που φέρει το όνομά της
REUTERS/Aly Song
Ο Μπόρις Τζόνσον στο βρετανικό Κοινοβούλιο υπέστη πρέσινγκ και από τους Τόρις για τα κορονοπάρτι του μέσα στα λοκντάουν, όμως μόλις εκείνοι του ζήτησαν να παραιτηθεί, αυτός κοίταξε τις μάρκες του και αποφάσισε να κάνει εντυπωσιακή ρελάνς: ήρε τα περισσότερα από τα περιοριστικά μέτρα που είχε επιβάλει λόγω της Ομικρον, και πλέον σκέφτεται το «ταμείο»
UK Parliament/Jessica Taylor/Handout via REUTERS
Οικογένεια (με την ευρεία έννοια) λατινοαμερικανικών τρωκτικών τής υπαίθρου λιάζεται προσανατολισμένη στο φως δίπλα σε μια γούνα – καρέ που τραβήχτηκε σε φάρμα βοοειδών στη Βενεζουέλα και δείχνει τις αντοχές των ειδών στην αναγκαστική συμβίωση, αφού από τη γούρνα πίνουν νερό τα βόδια
REUTERS/Leonardo Fernandez Viloria
Ξημερώματα στο Sale Water Park του Μάντσεστερ φωτογραφήθηκε αυτή η παρέα να καλωσορίζει τον ήλιο με κατάρες κατά της νέφωσης και να τον προσκαλεί στην ομήγυρη ώστε να πλατσουρίσουν όλοι μαζί δίπλα στα χηνάρια και στους κύκνους – τολμηρό καρέ αν σκεφτεί κανείς ότι έχουμε καταχείμωνο
REUTERS/Phil Noble
H πλακέτα δεν λέει ψέματα, αλλά δείχνει ψέματα: τοποθετήθηκε σε είσοδο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη, εκεί όπου ο Τσιτσάνης διατηρούσε ουζερί επί Κατοχής, σε άλλο κτίσμα βέβαια – πλην όμως στη φωτογραφία της πλακέτας βλέπουμε τον βάρδο έξω από ένα παλιό τρικαλινό καφενείο, του αδελφού του, του Κίτσου, ενός μερακλή που σιγοντάριζε το ούζο με τις πενιές του σαν είχε κέφια. Φάλτσο
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ/STR
Ινδουιστές κινούνται στην πολύχρωμη κλίμακα των σπηλαίων Μπατού της Μαλαισίας: άλλοι προσπαθούν να φθάσουν στην κορυφή και στον ναό τους και άλλοι κατεβαίνουν ξαλαφρωμένοι από το εκπληρωμένο τάμα τους – το μέρος είναι διεθνής τουριστικός προορισμός, αν και σηματοδοτούμενος από το κολοσσιαίο άγαλμα ενός «θεού» τους
REUTERS/Hasnoor Hussain
Περουβιανοί εργάτες καθαρίζουν μία ακτή κοντά στη Λίμα από τα υπολείμματα πετρελαιοκηλίδας η οποία προκλήθηκε από το τσουνάμι που έφθασε εκεί ύστερα από την υποβρύχια ηφαιστειακή έκρηξη στα νησιά Τόνγκα, 10.000 χιλιόμετρα μακριά – μικρός ο κόσμος, και ο Ειρηνικός (Ωκεανός) είναι ευφημισμός
REUTERS/Angela Ponce
Από τα ρωσικά ορθόδοξα Θεοφάνεια της 19ης Ιανουαρίου (Ιουλιανό ημερολόγιο) έρχεται αυτό το καρέ: δείχνει έναν άνδρα στα περίχωρα της Μόσχας να αψηφά τον παγετό – κάθε χρόνο αυτήν την ημέρα οι Ρώσοι πέφτουν στα παγωμένα πλην καθαγιασμένα νερά τρεις φορές απανωτά, ώστε να λάβουν την ευλογία τους
REUTERS/Maxim Shemetov
Οι μουσικοί της κλασικής ορχήστρας παίζουν στη σάλα τους, στο Αμστερνταμ, καθώς μία κυρία… κουρεύεται δίπλα τους – η παραδοξότητα εξηγείται: πρόκειται για διαμαρτυρία μετά μουσικής, αφού η Ομικρον έπεισε την ολλανδική κυβέρνηση να επιτρέψει την εκ νέου λειτουργία των κουρείων και των γυμναστηρίων, όχι όμως και των θεάτρων
REUTERS/Piroschka van de Wouw
Αυτό το «πορτρέτο γάτου» είναι ένα ιαπωνικό τρισδιάστατο χειροτέχνημα φτιαγμένο από κετσέ: μαστορεύεται από τη φωτογραφία του αγαπημένου ζώου που εξεμέτρησε το ζην, ώστε να ξεγελάει τη θλίψη του ο άνθρωπος – φτάνει να μην έχει αναμαλλιάσει το μυαλό του η ανάγνωση του «Νεκρωταφίου ζώων» (ναι, έτσι γράφεται το συγκεκριμένο) του τρομερού Στίβεν Κινγκ
REUTERS/Akira Tomoshige
Περισσότερο εκπαιδευτικό παρά δυσοίωνο αυτό το μαύρο καρέ που κατέφθασε από τα ισπανικά Κανάρια Νησιά: στα καλά καθούμενα, πριν προλάβεις να βγάλεις κιχ και ώσπου να πεις κύμινο, έτσι ξαφνικά θάβονται κάτω από την ηφαιστειακή στάχτη όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες όλων των βιομηχανικών επαναστάσεων του ανθρώπου
REUTERS/Borja Suarez
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22