288
Ο σεφ Σταύρος Βαρθαλίτης συμμετέχει στο πρώτο από τα τέσσερα βίντεο της καμπάνιας της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος | ΕΑΕΕ

«Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε»

Protagon Team Protagon Team 11 Νοεμβρίου 2021, 14:07
Ο σεφ Σταύρος Βαρθαλίτης συμμετέχει στο πρώτο από τα τέσσερα βίντεο της καμπάνιας της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος
|ΕΑΕΕ

«Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε»

Protagon Team Protagon Team 11 Νοεμβρίου 2021, 14:07

Στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών και στην ανάδειξη της αξίας της Ασφάλισης, ως πολύτιμου συμμάχου στα απρόοπτα και τις κρίσιμες στιγμές στη ζωή μας, στοχεύει η ψηφιακή καμπάνια της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ)

Η νέα καμπάνια ξεκίνησε στις 11/11, ημερομηνία που έχει θεσμοθετηθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης και έχει κεντρικό μήνυμα τη φράση «τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε» .

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα σύντομα βίντεο τα οποία αντιπαραβάλουν μικρά, καθημερινά και ασήμαντα ρίσκα με τα σημαντικά ζητήματα της ζωής που δεν πρέπει ποτέ να διακινδυνεύουμε ανασφάλιστοι, όπως η υγεία και η περιουσία μας.

«Η πανδημία Covid – 19 και οι συχνότερες και σφοδρότερες φυσικές καταστροφές δείχνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ρίσκα και ανατροπές. Παρόλ’ αυτά oι Ελληνες παραμένουν σημαντικά ανασφάλιστοι συγκριτικά με τους Ευρωπαίους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτεθειμένοι στους κινδύνους» αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου. «Η ασφάλιση προστατεύει τους πολίτες από τις ζημιές που φέρνουν τα απρόοπτα. Ο ελληνική ασφαλιστική αγορά στηρίζει κάθε χρόνο χιλιάδες συμπολίτες μας με αποζημιώσεις που αγγίζουν τα €2,5 δισ. Η καμπάνια της ΕΑΕΕ έχει ακριβώς αυτόν τον σκοπό: να υπενθυμίσει ότι ο ασφαλιστικός κλάδος με υψηλό αίσθημα ευθύνης βρίσκεται δίπλα στους πολίτες για να προστατέψει όλα αυτά που είναι σημαντικά για αυτούς».

Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, ο chef Σταύρος Βαρθαλίτης, ο διακοσμητής Σπύρος Σούλης, η δημοσιογράφος Μυρτώ Κάζη και ο ηθοποιός Δημήτρης Μακαλιάς αναδεικνύουν με τον μοναδικό τους τρόπο τα μηνύματα της καμπάνιας, υπενθυμίζοντας την αξία των Ασφαλίσεων Υγείας, Περιουσίας, Σύνταξης και Αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...