Τρία καταστήματα ΔΕΗ με νέο διευρυμένο ωράριο 07:30 – 20:00.
Δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα.
Και μια νέα εφαρμογή «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ».
Η ΔΕΗ αλλάζει. Και αλλάζει προς το καλύτερο και με γρήγορους ρυθμούς. Οι 3 νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτησή μας, συμβαδίζουν με τις νέες ανάγκες και συνήθειες των καταναλωτών. Αναβαθμίζουν αισθητά την εμπειρία πελάτη και εκσυγχρονίζουν την εικόνα του μεγάλου παρόχου ενέργειας.
Με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής και να διευκολυνθούν οι συναλλαγές στα καταστήματα, η ΔΕΗ μας δίνει τη δυνατότητα:
- Να πηγαίνουμε στα κεντρικά καταστήματα και αργά το απόγευμα! Τα δύο καταστήματα ΔΕΗ στο κέντρο της Αθήνας (Αριστείδου 5-7 και Αγίου Κωνσταντίνου 11, Ομόνοια), όπως και το κατάστημα της Τσιμισκή 136 στη Θεσσαλονίκη, λειτουργούν πλέον με διευρυμένο ωράριο, από τις 07:30 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ.
- Να κλείνουμε ραντεβού στα 3 παραπάνω καταστήματα, μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου! Μπαίνουμε στο dei.gr ή καλούμε το 11770 και προγραμματίζουμε την επίσκεψή μας, χωρίς αναμονή! Και αν αλλάξει το πρόγραμμά μας, με τον ίδιο τρόπο ακυρώνουμε το ραντεβού, που είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.
- Να εξυπηρετούμαστε από όποιο σημείο βρισκόμαστε και να παίρνουμε άμεσες απαντήσεις σε μια σειρά από απορίες και ζητήματα. Και αυτό χάρη στη νέα εφαρμογή «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ», που είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr, μέσω της σελίδας @DEHGreece στο Facebook, και μέσω της εφαρμογής messenger στο ΔΕΗ Chatbot. Εκεί, πληκτρολογούμε το μήνυμά μας και η Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ απαντά αμέσως στα ερωτήματά μας.
Με την απειλή της COVID-19 και την ανάγκη για social distancing να παραμένουν, οι νέες υπηρεσίες ήρθαν την κατάλληλη στιγμή: “Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook”, λέει σχετικά ο κ. Γιώργος Καρακούσης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ. Και προσθέτει: “Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».
Η ΔΕΗ μας καλωσορίζει στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα εποχή της. Και εμείς, την καλοδεχόμαστε!
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News