Μια γυναίκα μπορεί να ξεγελάσει τον σύντροφο της κατά την διάρκεια του σεξ ότι έφτασε σε οργασμό αλλά δεν μπορεί να ξεγελάσει τον αλγόριθμο που ανέπτυξε η εταιρεία Relinda Limited. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν τα στελέχη της εταιρείας που εδρεύει στην Κύπρο έχοντας κερδίσει τις τελευταίες μέρες τα φώτα της δημοσιότητας αφού τέτοια ζητήματα πυροδοτούν τις αντιδράσεις και τα σχόλια στα social media με τρόπο ανάλογο σαν να πετάς ένα αναμμένο σπίρτο σε μια δεξαμενή καυσίμων.
Βέβαια η εταιρεία και τα όσα ισχυρίζεται έχουν γίνει κατά βάση αντικείμενο λοιδορίας στην κοινότητα των κοινωνικών δικτύων αλλά αν ο στόχος της ήταν απλά να ακουστεί το όνομα της αυτός επετεύχθη. Μετά τα social media την σκυτάλη παίρνουν μεγάλα μέσα μαζικής ενημέρωσης που αποφάσισαν να ασχοληθούν με το θέμα αφού η εταιρεία πέρασε στην αντεπίθεση επιμένοντας ότι ο αλγόριθμος της μπορεί να εντοπίσει την… fake ερωτική απόλαυση μια γυναίκας. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα του το BBC η Relida Limited πραγματοποίησε μια online παρουσίαση σε επαγγελματίες της βιομηχανίας του σεξ στο υλικό της οποίας είχε πρόσβαση και το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο.
Ο καρδιακός ρυθμός
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι ο αλγόριθμός της αναγνωρίζει το αν μια γυναίκα είχε πράγματι οργασμό με ποσοστό επιτυχίας 86%! Τα στελέχη της αναφέρουν ότι ο αλγόριθμος αυτός δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τους κατασκευαστές ερωτικών αξεσουάρ να τεστάρουν τα προϊόντα τους και ότι η όλη προσπάθεια έχει διαστρεβλωθεί από διάφορες πλευρές. Η εταιρεία αναφέρει ότι το σύστημα που αναπτύσσει είναι ακόμη στο στάδιο της ανάπτυξης και ότι δεν υπήρχε πρόθεση της να δημοσιοποιηθεί η όλη προσπάθεια.
Η Relida αποκαλύπτει ότι ο αλγόριθμος είναι ένα καθαρά επιστημονικό εργαλείο που βασίζεται σε προηγούμενες έρευνες που σχετίζονταν με τις μεταβολές στον καρδιακό ρυθμό. «Ένας οργασμός μπορεί να εντοπισθεί μέσω της παρακολούθησης του καρδιακού ρυθμού αφού ο οργασμός έχει συγκεκριμένο μοτίβο καθώς κλιμακώνεται» αναφέρει η εταιρεία σε e-mail που έστειλε στο BBC αναφέροντας επίσης ότι ο αλγόριθμος αναπτύχθηκε από μια γυναίκα «με στόχο να βοηθήσει στην ευεξία των άλλων γυναικών». Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι δεν είχε ποτέ πρόθεση να πωλήσει ελεύθερα σε άνδρες και γυναίκες τον αλγόριθμο γιατί είναι μια ευαίσθητη πληροφορία που μπορεί να προκαλέσει στις γυναίκες επιπλέον άγχος από όσο ήδη έχουν για το σεξ.
«Για να είμαι ειλικρινής έχουμε ήδη στην διάθεση μας ένα πολύ στιβαρό και αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας και αποτελεσματικότητας των προϊόντων μας και αυτό δεν είναι άλλο από την γνώμη των ανθρώπων που τα χρησιμοποιούν. Άρα ο αλγόριθμος λύνει ένα πρόβλημα που ποτέ δεν είχαμε. Η ιδέα να διερευνούμε αν υπήρξε οργασμός σε σχέση με το τι λέει για αυτό το θέμα μια γυναίκα (είτε λέει αλήθεια είτε ψέματα) είναι επικίνδυνη» δηλώνει ο Στου Νάτζεντ, στέλεχος της εταιρείας ερωτικών αξεσουάρ Lelo που ήταν ανάμεσα σε όσους είδαν την παρουσίαση του Relida για τον αλγόριθμο της.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News