Οι περισσότερες εταιρείες παραγωγής ποτών που τοποθετούνται εκτός από μπουκάλια και σε κουτάκια χρησιμοποιούν πλαστικές ύλες για την κατασκευή των συσκευασιών που περιέχουν πολλά κουτάκια. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η εφημερίδα Guardian πολλές μεγάλες ζυθοποιίες αποφάσισαν να πάρουν κάποια μέτρα περιορισμού της μόλυνσης του περιβάλλοντος στον βαθμό που τους αφορά αντικαθιστώντας τις πλαστικές συσκευασίες των προϊόντων τους με χάρτινες.
Η Heineken επενδύει περίπου 23 εκατ. ευρώ σε μια νέα τεχνολογία η οποία θα επιτρέψει την παραγωγή φιλικών στο περιβάλλον χάρτινων συσκευασιών που θα τοποθετούνται στα κουτάκια των προϊόντων της. Στην Heineken εκτός από την ομώνυμη μπύρα ανήκουν και άλλες γνωστές μάρκες μπύρας όπως η Foster’s, η Kronenbourg 1664, η Red Stripe, η John Smith’s κ.α. και φυσικά όλες οι μπύρες που παράγει στην Ελλάδα η θυγατρική της Αθηναϊκή Ζυθοποία. Η ολλανδική εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει θέσει ως στόχο η αντικατάσταση των πλαστικών συσκευασιών με χάρτινες να έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 100% το 2021.
Σε ανάλογη κίνηση με την χρήση χάρτινων συσκευασιών αντί για πλαστικές αποφάσισαν να προχωρήσουν και οι εταιρείες Diageo και Budweiser στις οποίες ανήκουν οι μπύρες Guinness, Harp, Rockshore και Smithwick’s, Stella Artois, Budweiser, Bud Light.
Η δανέζικη Carlsberg επέλεξε ένα διαφορετικό δρόμο ανακοινώνοντας ότι δεν θα αντικαταστήσει τις πλαστικές της συσκευασίες με χάρτινες αλλά με ένα είδος ανακυκλώσιμης κόλας που θα ενώνει τα κουτάκια μεταξύ τους.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News