253
|

Make My Day 34.0

Αρης Μαλανδράκης Αρης Μαλανδράκης 18 Ιανουαρίου 2015, 00:33

Make My Day 34.0

Αρης Μαλανδράκης Αρης Μαλανδράκης 18 Ιανουαρίου 2015, 00:33

Οι δυνατότητες που κρύβουν τα αστραφτερά λευκά δόντια, είναι απεριόριστες. Όπως να σβήσουν, για παράδειγμα, τα φώτα και στη θέση τους να… ανάψει ένα χαμόγελο. Αν σας ακούγεται παράλογο, τότε πρέπει να δείτε αυτή τη διαφήμιση για μια τσίχλα που λευκαίνει σε τέτοιο βαθμό τα δόντια, ώστε να λάμπουν στο σκοτάδι! Όλα ξεκίνησαν όταν η πολυεθνική Perfetti, που παράγει και διανέμει τσίχλες και ζαχαρώδη προϊόντα σε πάνω από 130 χώρες παγκοσμίως (ανάμεσά τους και στην Ελλάδα), αποφάσισε να λανσάρει την τσίχλα Happydent στην Ινδία. Αντιμετώπισε, ωστόσο, δύο μεγάλα εμπόδια. Το ένα είχε να κάνει με μια ήδη κορεσμένη αγορά, από δεκάδες αντίστοιχα προϊόντα. Το δεύτερο -και σημαντικότερο- αφορούσε το γεγονός ότι σε μια χώρα όπως η Ινδία, το κοινό δεν είχε ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την αίσθηση της στοματικής υγιεινής.

Η McCann-Erickson, που ανέλαβε τη διαφημιστική καμπάνια, ξεπέρασε αυτά τα εμπόδια χάρη σε ένα σποτ που δημιούργησαν τρεις Ινδοί συνεργάτες της: ο σεναριογράφος και γκουρού της διαφήμισης, Πρασούν Τζόσι, ο βραβευμένος σκηνοθέτης Ραμ Μαντχαβανί και ο μουσικοσυνθέτης πολλών ταινιών του Μπόλιγουντ, Σαντάνου Μόιτρα. Το μήνυμα της καμπάνιας δεν αφορούσε τις θεραπευτικές ιδιότητες του προϊόντος. «Τσίχλα για φωτεινά δόντια» ήταν το σλόγκαν και η ιδέα επικεντρωνόταν στο τι θα μπορούσαν να κάνουν τα αστραφτερά σαν διαμάντια δόντια. Χάρη στο «μπολιγουντιανό» στιλ, με μια εντυπωσιακή επίδειξη της ένδοξης και πολυτελούς πλευράς της Ινδίας (η οποία περιλαμβάνει βασιλικά παλάτια και πρίγκιπες), καθώς και στο σουρεαλιστικό ύφος, η διαφήμιση αυτή κέρδισε πλήθος βραβείων και τιμητικών διακρίσεων, επιβάλλοντας την τσίχλα Happydent στην τεράστια ινδική αγορά.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News