Βιομηχανικός Εργάτης: «Qu'est-ce qu'on a fait au Bon Dieu?» («Θεέ μου τι σου κάναμε;»). Αισιόδοξη ταινία για ένα δύσκολο θέμα, με εκπληκτικές ερμηνείες, που σου φτιάχνουν το κέφι.
Ρέα Βιτάλη: «Ida», πολωνική ασπρόμαυρη ταινία του Παβελ Παβλικόφσκι. Μα πόσες αποχρώσεις έχει το ασπρόμαυρο;
Γκέλη Βούρβουλη: «Interstellar»
Κώστας Γιαννακίδης: «Ο Λύκος της Wall Street»
Γκίζα: «Nebraska», του Αλεξάντερ Πέιν
Λένα Διβάνη: «Deux jours et une nuit», των υπέροχων αδερφών Dardenne. Είναι η απάντηση στην αιώνια ερώτηση πώς μια ταινία μπορεί να συνδιαλέγεται με τα πιο καυτά ερωτήματα της εποχής της χωρίς να ξεπέφτει στο μπανάλ.
Τάκης Καραγιάννης: «Il Capitale Umano»
Γιώργος Καρελιάς: «Ο κύκλος των χαμένων ποιητών». Είναι παλιά βέβαια, αλλά το 2014 πέθανε ο Ρόμπιν Γουίλιαμς
Στέφανος Καστρινάκης: «Μεγαλώνοντας», σκηνοθεσία Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τους Ίθαν Χοκ, Πατρίσια Αρκέτ, Έλαρ Κολτρέιν
Γιάννης Κόντος: «In Order of Disappearance»
Γιάννης Κυφωνίδης: «Hobbit»
Λουκρητία: «The Double» και «Gone Girl»
Άρης Μαλανδράκης: «Ιστορίες για αγρίους», του Αργεντινού Ντάμιαν Σέφρον. Μαύρο χιούμορ, κοφτερό σαν ξυράφι.
Γιώργος Μαυρωτάς: «The imitation game»
Τάσος Μελετόπουλος: «Magic in the moonlight»
Κώστας Μίντζηρας: «Nebraska», Alexander Payne
Νίκος Ορφανός: «Locke» («Σε λάθος χρόνο»), του Στίβεν Νάιτ, με τον Τομ Χάρντι.
Γιώτα Παναγιώτου: Η ταινία που θα πήγαινα να ξαναδώ ήταν η συνέχεια της τριλογίας του Τόλκιν «The Hobbit: The Desolation of Smaug».
Έλενα Παπαδημητρίου: «A Pigeon Sat on a Branch Reflecting on Existence», Roy Andersson
Μαρία Πετρίδη: «Ιστορίες για αγρίους» («Relatos salvajes»)
Μυρτώ Πολυμίλη: «Mr Turner»
Σπύρος Σεραφείμ: «Interstellar», του Κρίστοφερ Νόλαν. Η Οδύσσεια, με φόντο το Διάστημα.
Εύα Στάμου: «Xenia», Πάνος Κούτρας
Λίλα Σταμπούλογλου: «Fury»
Νίκος Σωκιανός: «Auf den Spuren der Intuition» («Στα χνάρια της διαίσθησης»), Bayrischer Rundfunk. Διαθέσιμο στα γερμανικά στο Amazon.
Το κορίτσι του διπλανού portal: «Boyhood» του Richard Linkater, η ζωή ενός αγοριού που μεγαλώνει χρόνο χρόνο επί 12 χρόνια. Η ζωή όλων μας καθώς μας προσπερνάει και μας ρημάζει ανεπαισθήτως. Ο χρόνος γλύπτης των ανθρώπων παράφορος. Το αγόρι τα σπάει. Η μαμά του επίσης.
Δείτε την protagon ανασκόπηση 2014
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News