Από αριστερά: Β. Κωστόπουλος, (Marketing Manager Zakcret sports), Φ. Αντωνόπουλος (πρόεδρος του GRECA), Χρ. Καλογεράκης (διευθύνων σύμβουλος των Public), Σ. Καφούνης (ιδρυτής της Kidsmcom, Πρ. Εμπορ. Συλλόγου Αθήνας) | CreativeProtagon
Επικαιρότητα

«Είμαστε το Amazon της Ελλάδας»

Τα Public δημιουργούν το πρώτο ελληνικό marketplace, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας. Η γκάμα του public.gr εμπλουτίζεται με πολλά νέα προϊόντα: από βρεφικά μέχρι είδη αυτοκινήτου, ταξιδιού και γυμναστικής
Protagon Team

«Ας μην κρυβόμαστε. Το Amazon της Ελλάδας είμαστε!». Πίσω από αυτή τη γεμάτη αυτοπεποίθηση δήλωση που έκανε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος των Public Χρήστος Καλογεράκης, κρύβεται ένα καλά δομημένο πρότζεκτ, με το οποίο η μεγάλη ελληνική αλυσίδα εγκαινιάζει μια νέα εποχή για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το πρώτο ελληνικό marketplace είναι γεγονός. Τα Public παρουσίασαν τη νέα τους επιχειρηματική πρωτοβουλία, αλλάζοντας με θεαματικό τρόπο τον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Με μία επένδυση ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ, το public.gr μετατρέπεται στον απόλυτο e-commerce προορισμό, σε ένα τεράστιο on line mall που φιλοξενεί μικρά και μεγάλα ελληνικά καταστήματα.

Δίνεται με αυτόν τον τρόπο η ευκαιρία σε ελληνικά καταστήματα να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τα Public, αποκτώντας το δικό τους shop in a shop στο public.gr. Με άλλα λόγια, αντί οι χρήστες του Ιντερνετ, οι οποίοι κάνουν όλο και πιο συχνά τις αγορές τους διαδικτυακά, να χάνονται μέσα στην τόση υπερπροσφορά, θα μπορούν πλέον να καταφεύγουν για τις αγορές τους στο ολοκαίνουργο marketplace των Public.

Με 41 εκατομμύρια επισκέπτες σε ετήσια βάση, το public.gr εμπλουτίζει την γκάμα των προϊόντων του. Πλέον, δεν θα βρίσκετε εκεί μόνο προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, αλλά και: βρεφικά είδη, είδη σπιτιού και smart living, γυμναστικής και σπορ, προσωπικής φροντίδας, χόμπι και ελεύθερου χρόνου, αυτοκινήτου και μηχανής, ταξιδιού και εποχικά.

Για την ανάδειξη του public.gr στο πρώτο marketplace στην Ελλάδα, τα Public συνεργάστηκαν με τη διεθνή εταιρεία Mirakl, η οποία προσφέρει σε επίπεδο τεχνολογίας την κορυφαία παγκοσμίως πλατφόρμα. Η συγκεκριμένη εταιρεία διαθέτει 45χρονη εμπειρία σε θέματα marketplace, έχοντας συνεργαστεί με κορυφαίους λιανεμπόρους σε όλον τον κόσμο, όπως Best Buy, Walmart, Fnac-Darty, κ.ά.

«Κάνοντας τις αγορές σου μέσω του εμπλουτισμένου public.gr, κερδίζεις χρόνο, δίνεις τη δυνατότητα στους Ελληνες να αγοράσουν από ελληνικές εταιρείες, χωρίς να επιβαρυνθούν με υψηλά κόστη shipping, όπως συμβαίνει όταν αγοράζεις προϊόντα από το εξωτερικό. Δημιουργούμε ουσιαστικά ένα νέο κανάλι πωλήσεων και ένα ισχυρό κλαμπ πολλών και διαφορετικών εταρειών. Προσφέρουμε κορυφαία on line εξυπηρέτηση μέσα από ένα φιλικό και εύχρηστο site που έχει ήδη δώσει τις εξετάσεις του» τόνισε ο κ. Καλογεράκης.

Ο διευθύνων σύμβουλος των Public

Πώς επιλέχτηκαν να προστεθούν οι συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων στα «ηλεκτρονικά ράφια» αυτής της καλοστημένης ιντερνετικής αγοράς; Ο διευθύνων σύμβουλος εξήγησε το σκεπτικό. «Οι μηχανές αναζήτησης μας έδειξαν τον δρόμο: αν για παράδειγμα δεις ότι υπάρχουν περισσότερες από 500 αναζητήσεις για ένα συγκεκριμένο προϊόν, ένα βρεφικό καροτσάκι ας πούμε, σκέφτεσαι ότι θέλεις να το συμπεριλάβεις στη λίστα με τα προϊόντα σου».

Οι πρώτες συνεργασίες αφορούν μεταξύ άλλων εταιρίες όπως οι: Baby City, Blue Green, GRC TECH, Just Baby, Kiddo, Kidscom, Koolfly, Lapin House, Medisana, Mother Vision, Munchkin, One of One, Outdoor Market, Peramax, Power Force, Safe Bebe, Terramare, Tsirikos, Unigreen, Visual Store, Zakcret Sports, Zeus, Δημητριάδης, ενώ η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται.

Στην κατηγορία «HOBBIES» θα μπορείτε πλέον να βρείτε μέσω public.gr ό,τι έχει να κάνει με το κάμπινγκ, τις καταδύσεις, τα ταξίδια και τη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου

Και όπως εξήγησε ο Χρήστος Καλογεράκης, «θα γίνουν καμπάνιες, αλλά και προσφορές, προκειμένου να καταλάβει ο κόσμος ότι από εδώ και πέρα στο public.gr δεν θα βρίσκει μόνο βιβλία, γραφική ύλη και προϊόντα τεχνολογίας, αλλά και καροτσάκια και είδη καταδύσεων και αθλητικά είδη και ένα σωρό άλλα πράγματα».

Την πρωτοβουλία χαιρέτισε ο πρόεδρος του GRECA, (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου) Φώτης Αντωνόπουλος, δηλώνοντας πανευτυχής με το φιλόδοξο πρότζεκτ και τονίζοντας τη σημασία του εγχειρήματος, τόσο για την προώθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα όσο και για την εξοικείωση των Ελλήνων με τις on line αγορές.

Τα βρεφικά είδη δεν θα λείψουν από το νέο marketplace των Public

Η ομάδα συνεργατών συνεχώς διευρύνεται, καθώς στα ήδη υπάρχοντα καταστήματα επιθυμούν να προστεθούν πολλά ακόμη. Το συνεργαζόμενο κατάστημα πρέπει να καλύπτει τις επιθυμίες του πελάτη, ενώ ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να αξιολογεί on line τις υπηρεσίες που θα του παρέχει το κάθε κατάστημα που θα βρίσκεται κάτω από τη στέγη του public.gr. Οι υπεύθυνοι των Public τόνισαν ότι θα κοιτάζουν πολύ συχνά τα «αστεράκια» αξιολόγησης, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι όσοι επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους από εκεί, μένουν ευχαριστημένοι και είναι διατεθειμένοι να επιστρέψουν. Οποιο κατάστημα δεν αφήνει ικανοποιημένους τους πελάτες, αργά ή γρήγορα θα αναγκάζεται να αποχωρήσει από αυτή την ιντερνετική κοινότητα-αγορά.

Αν θέλεις να γίνεις το «Amazon της Ελλάδας», οφείλεις να προσέχεις την κάθε λεπτομέρεια.

ΤΑ PUBLIC ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ