Πρόκειται για μια από τις πιο φιλόδοξες indigenous εγκαταστάσεις της Documenta. Ο γερμανός καλλιτέχνης Ντάνιελ Κνορ τριγύρισε για μέρες στην Αθήνα, πάλεψε με ρακοσυλλέκτες για να εξασφαλίσει ένα πολύτιμο κομμάτι τέχνης, σάλταρε σε οχήματα αποκομιδής απορριμάτων για να τα σώσει από την αφάνεια και να τα αναδείξει σε καλλιτεχνήματα. Και κατά την αποκάλυψη του εμβληματικού έργου του, μόλις ήρθε η ώρα να απολαύσει τον προσωπικό του θρίαμβο, όλα πήγαν στραβά.
Ενώ ο καλλιτέχνης δεχόταν συγχαρητήρια από το πλήθος που είχε μαζευτεί για να θαυμάσει το έργο και να αποκωδικοποιήσει τους συμβολισμούς του, μια οργισμένη επικεφαλής του συνεργείου καθαρισμού, του επιτέθηκε με τη σκούπα της, αποκαλώντας τον «αλήτη», «χούλιγκαν» και «γερμανό τεντυμπόι» που δεν σέβεται τον κόπο των εργαζόμενων.
Μάλιστα πριν προλάβουν να την σταματήσουν, η ανεκπαίδευτη indigenous καθαρίστρια όρμησε πάνω στο έργο και άρχισε να το καταστρέφει με τη σκούπα της, τοποθετώντας τα κομμάτια του μέσα σε σακούλες σκουπιδιών. Παράλληλα ομάδα κατοίκων της περιοχής γύρω από το Ωδείο Αθηνών, συγκεντρώθηκαν στην οδό Ρηγίλλης και με σύνθημα «Οχι Χωματερές στην Γειτονιά μας» ζήτησαν την απομάκρυνση του έργου.