| Nissan
Θέματα

Nissan GT-R50 με 720 ίππους σε 50 τεμάχια. Το κύκνειο άσμα;

Χθες, Κυριακή 8 Δεκεμβρίου, στο Φεστιβάλ NISMO, στην Ιαπωνία, η περιορισμένη, επίσημη έκδοση του Nissan GT-R50 έκανε την εμφάνισή της. Και σειρά έχουν οι μόλις 50 τυχεροί που θα τα παραλάβουν, περίπου σε ένα χρόνο από σήμερα
Γιάννης Κωνσταντόπουλος

Το Nissan GT-R50, που ολοκληρώθηκε ως project σε συνεργασία με τη γνωστή Italdesign του Giorgetto Giugiaro (ο οποίος έχει ανακυρηχθεί ως ο Σχεδιαστής του 20ου αιώνα), θα είναι εξατομικευμένο κατά τις επιθυμίες των 50 αγοραστών.

Η Nissan συνεργάστηκε με την γνωστή Italdesign που εδρεύει στο Τορίνο για να δημιουργήσει το μοντέλο, βασισμένο στο τελευταίο Nissan GT-R NISMO, μνημονεύοντας τις επετείους των 50 ετών, τόσο για το GT-R, όσο και για την Italdesign.

Πιθανόν, η συγκεκριμένη έκδοση να ενέχει και θέση ενός μεγάλου φινάλε στην ιστορία ενός εμβληματικού αυτοκινήτου. Τουλάχιστον, όπως το γνωρίσαμε κατά τα χρόνια της ύπαρξής του.

Η απόδοση του GT-R50 είναι, πλέον, στη στρατόσφαιρα των 720 ίππων και των 780 Nm ροπής. Το 6κύλινδρο μοτέρ των 3.8 λίτρων, υπό τον κωδικό V638RETT, έχει τροποποιηθεί από τη NISMO και είναι κατασκευασμένος στο χέρι.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση που λάβαμε από τη NISSAN Θεοχαράκης Α.Ε., «το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο μοντέλο του Nissan GT-R50 θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, πριν απότην έναρξη των παραδόσεων στα τέλη του 2020».

Δεν έχουν εξαντληθεί. Προλαβαίνεις

Όπως προαναφέρθηκε, το Nissan GTR50 θα παραχθεί σε 50 μόλις «κομμάτια». Πιθανόν, ως τελική έκδοση ενός ιδιαίτερου αυτοκινήτου, να εμπεριέχει κάποια στιγμή και επενδυτικό χαρακτήρα. Η επίσημη Nissan δηλώνει, τουλάχιστον για την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, πως το βιβλίο παραγγελιών δεν έχει «κλείσει» ακόμη. Ενώ, ταυτόχρονα, σημειώνει πως «η αγοραστική ζήτηση είναι υψηλή καθώς «έχει ληφθεί ένας σημαντικός αριθμός προκαταβολών».

Η μετάβαση στη νέα εποχή

Είναι τόσο κομβική η περίοδος της αυτοκίνησης που έρχεται -με ηλεκτροκίνηση, υβριδικά, αυτόνομα και όλη αυτήν την ψηφιοποίηση της οδήγησης- που ακόμα και ένα τέτοιο αυτοκίνητο, για το οποίο θα περιμέναμε πως θα έχει διάδοχο, καταλήγει να είναι ένα αμφίβολο project.

Κάπως έτσι, λοιπόν, μετά από δώδεκα χρόνια, μετά από το σημαντικότερο «άπερκατ» ενός σπορ ιαπωνικού αυτοκινήτου στο υπογάστριο των κορυφαίων προτάσεων του ιταλικού και γερμανικού ανταγωνισμού, φαίνεται να ‘χει κριθεί πως οι οικονομικές συνθήκες δεν επιτρέπουν μία τόσο μεγάλη επένδυση με σοβαρό ρίσκο.

Οι 50 τυχεροί ιδιοκτήτες θα έχουν να απολαύσουν κάτι σημαντικό. Με την πιστοποίηση και συμμόρφωση του μοντέλου στις αγορές που θα διατεθεί να αποτελεί μια τυπική εκκρεμότητα, οι ιδιοκτήτες του μοναδικού supecar αναμένεται να καθίσουν πίσω το τιμόνι του δικού τους, εξατομικευμένου Nissan GTR-50 από την Italdesign.