Η Νικόλ Κίντμαν ως Κυρία Μπάρμπουρ στη νέα της ταινία «Καρδερίνα» | Amazon Studios/Color Force/Warner Bros.
Θέματα

Νικόλ Κίντμαν: «Ελεύθερη, μητέρα, σύζυγος και τίποτε άλλο…»

«Σκέφτομαι τις μητέρες που εργάζονται σε εργοστάσια ή μεταναστεύουν πραγματοποιώντας επικίνδυνα ταξίδια με τα παιδιά τους ώστε να έχουν ένα μέλλον. Συγκριτικά με αυτές τις γυναίκες εγώ δεν είμαι τίποτα»
Protagon Team

Την βλέπουμε παντού. Την Νικόλ Κίντμαν. Και στην τηλεόραση, χάρη στους ρόλους της στις σειρές «Big little lies» και «Top of the lake», και στη μεγάλη οθόνη. Μετά τις ερμηνείες της στις ταινίες «Destroyer» και «Boy Erased», η πανέμορφη ηθοποιός από την Αυστραλία η οποία τιμήθηκε το 2003 με το Οσκαρ Α΄Γυναικείου Ρόλου για το «The Hours», πρωταγωνιστεί τώρα στην «Καρδερίνα» (The Goldfinch) έργο που σκηνοθέτησε ο ιρλανδός (περισσότερο θεατρικός παρά κινηματογραφικός) σκηνοθέτης Τζον Κρόουλι και βασίζεται στο πολυσυζητημένο (και με την καλή και με την κακή έννοια) ομώνυμο βιβλίο της Ντόνα Ταρτ με το οποίο η αμερικανίδα συγγραφέας απέσπασε το 2014 το Βραβείο Πούλιτζερ Μυθοπλασίας.

Η πρεμιέρα της ταινίας πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στις ΗΠΑ (λαμβάνοντας αρνητικές κριτικές, αναφέρει το BBC, και σημειώνοντας αρνητικό ρεκόρ εισπράξεων) ενώ στους ελληνικούς κινηματογράφους θα αρχίσει να προβάλλεται αυτές τις ημέρες.

Η πλοκή περιστρέφεται γύρω από τη ζωή του Θίο Ντέκερ (Ανσελ Ελγκορτ) τον οποίο περιμάζεψε σε νεαρή ηλικία μια εύπορη οικογένεια από το Μανχάταν μετά τον τραγικό θάνατο της μητέρας του κατά τη διάρκεια μιας τρομοκρατικής επίθεσης στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της αμερικανικής μητρόπολης. Η Νικόλ Κίντμαν υποδύεται την Κυρία Μπάρμπουρ, τη γυναίκα που ανέλαβε την κηδεμονία του μικρού Θίο. Λόγω της σύγχυσης που του προκάλεσε η τραγωδία, ο Θίο θα καταλήξει τελικά στον υπόκοσμο και την παρανομία.

Με τον πρωταγωνιστή της ταινίας Ανσελ Ελγκορτ (Θίο)

«Η ταινία, όπως και το βιβλίο, έχει μια ποιητική χροιά που σχεδόν θυμίζει τον Ντίκενς, με χαρακτήρες που πηγαινοέρχονται την ιστορία, ακολουθώντας την πορεία του αγοριού ανά τα χρόνια. Και παρουσιάζει ενδιαφέρον το πώς ο δικός μου χαρακτήρας, ο οποίος στην αρχή δεν λέει τίποτα σχεδόν, κάνει τον θεατή να αντιληφθεί σιγά σιγά τον δεσμό του με το αγόρι. Αυτή η ταινία είναι μια οδύσσεια, σχεδόν ένα ποίημα, γεγονός εξαιρετικά σπάνιο στις μέρες μας», υποστήριξε η Νικόλ Κίντμαν, μιλώντας στη Σίλβια Μπίτσιο, ανταποκρίτρια της La Repubblica στο Λος Αντζελες.

Σχολιάζοντας το γεγονός πως στην «Καρδερίνα» υποδύεται μια ηλικιωμένη γυναίκα, η 52άχρονη ηθοποιός αποκάλυψε: «Συχνά βλέπω την μητέρα μου σε εκείνες τις εικόνες. Ετσι θα γίνω και κατά βάθος είμαι ήδη έτσι. Από τη μια πλευρά ανησυχώ όταν με βλέπω έτσι, με το μακιγιάζ και όλα τα υπόλοιπα. Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, μου αρέσει και το διασκεδάζω. Ενας ηθοποιός είναι πάντα ένας χαμαιλέοντας, αυτό θεωρώ πως είμαι εγώ. Είμαι μια μεταλλαγμένη, ασπάζομαι τη μεταλλαγή».

Στην πρεμιέρα της ταινίας «Καρδερίνα», στο κινηματογραφικό φεστιβάλ του Τορόντο (REUTERS/Mario Anzuoni)

Και αυτό εξηγεί γιατί η Κίντμαν είναι έτοιμη να μεταλλαχτεί ξανά, σε μια ηθοποιό του Μπρόντγουεϊ αυτή τη φορά, για τα γυρίσματα (θα αρχίζουν τον ερχόμενο Δεκέμβριο) του «The Prom», του δεύτερου μιούζικαλ, μετά το «Moulin Rouge», που συμμετέχει κατά τη μεταφορά του στη μεγάλη οθόνη, γνωρίζοντας πως στο πλευρό της θα έχει την νέα καλύτερή της φίλη και μια από τις καλύτερες ηθοποιούς στον κόσμο.

«Παρέσυρα και την Μέριλ Στριπ με την οποία δεθήκαμε πολύ στο πλαίσιο του νέου κύκλου επεισοδίων του “Big little lies”. Στη Νέα Υόρκη πήγαμε μαζί στο θέατρο για να δούμε το “The Prom”, και μετά το τέλος της παράστασης στα παρασκήνια ο σκηνοθέτης Ράιαν Μέρφι μας πρότεινε να παίξουμε στην ταινία που θα βασίζεται στο μιούζικαλ. Επειτα από τις τραγωδίες του “Big Little Lies” είχαμε ανάγκη από λίγη ελαφρότητα. Η Μέριλ διασκέδασε πολύ με το Mamma Mia! Και δεν δίστασε να δεχτεί. Το αποτέλεσμα θα είναι υπέροχο, κατά το πρότυπο του Μπομπ Φόσι και του “All that jazz”», αποκάλυψε η Κίντμαν.

Με την Μέριλ Στριπ στην πετυχημένη σειρά «Big little lies»

Δεν παρέλειψε, όμως, να υπογραμμίσει πως, παρότι μόλις τελείωσε τα γυρίσματα μίας ακόμη τηλεοπτικής σειράς (The Undoing), αυτήν την περίοδο αισθάνεται «ελεύθερη, μητέρα, σύζυγος και τίποτα άλλο. Σκέφτομαι τις μητέρες που εργάζονται σε εργοστάσια ή μεταναστεύουν πραγματοποιώντας επικίνδυνα ταξίδια με τα παιδιά τους ώστε να έχουν ένα μέλλον. Συγκριτικά με αυτές τις γυναίκες εγώ δεν είμαι τίποτα».