Το μάρμαρο στο σουτιέν της Μέριλιν και η χρυσόσκονη στα μαλλιά της Μάρλεν

Τα μυστικά ομορφιάς των πιο εντυπωσιακών γυναικών του 20ου αιώνα. Από απλές λύσεις μέχρι ξεχωριστές... ιδιοτροπίες
Protagon Team

Υπήρξαν μερικές από τις πιο όμορφες και εντυπωσιακές γυναίκες του 20ου αιώνα που γοήτευσαν γενιές και γενιές ανδρών, και όχι μόνο, μέσω της μεγάλης αλλά και της μικρής οθόνης. Αλλά για να είναι αψεγάδιαστες και πάντα στην εντέλεια, είχαν τα δικά τους μικρά μυστικά ομορφιάς, κάποια από τα οποία ήταν πραγματικά περίεργα και ξεχωριστά.

Τα πέντε διαφορετικά κραγιόν της Μέριλιν

Η Μέριλιν Μονρόε, φορούσε πέντε διαφορετικά κραγιόν, το ένα πάνω από το άλλο, ώστε να πετύχει το τέλειο χρώμα. Και έβαζε επίσης κομμάτια από μάρμαρο στο σουτιέν της, ώστε το άκρως εντυπωσιακό ντεκολτέ της να μην δίνει ποτέ την εντύπωση ότι έχει αρχίσει να «πέφτει».

Τα αυγά της Τζόαν Κρόφορντ

Η αμερικανίδα ηθοποιός που βραβεύτηκε με Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία του 1945 «Θύελλα σε μητρική καρδιά», έπλενε τα μάτια της με ένα διάλυμα από βορικό οξύ ώστε να είναι πάντα «λαμπερά». Όσον αφορά την κόμη της, η Κρόφορντ συνήθιζε να πλένει τα μαλλιά της με έξι αυγά. Ένα άλλο μυστικό της θρυλικής ντίβας του Χόλιγουντ: «πρέπει να έχει κανείς πάντα την έκφραση κάποιου που λέει ναι».

Η χρυσή κόμη της Μάρλεν

Ενδεχομένως να μην γνωρίζουν όλοι ότι η Μάρλεν Ντίτριχ, η γερμανίδα ηθοποιός που καθιέρωσε στον κινηματογράφο της εποχής τον τύπο της μοιραίας γυναίκας, δεν είχε πολλά μαλλιά. Και για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούσε συχνά, ειδικά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, περούκες. Τις πασπάλιζε όμως, με σκόνη από καθαρό χρυσό, ώστε να μην μπορεί, όπως αποδείχτηκε ανά τα χρόνια, να της αντισταθεί κανείς, άνδρας ή γυναίκα.    

Οι βλεφαρίδες της Όντρεϊ

Αφότου έβαζε τη μάσκαρά της η ασυναγώνιστη Όντρεϊ Χέπμπορν ξεχώριζε την κάθε μία βλεφαρίδα με ένα τσιμπίδι ώστε να έχει το τέλειο βλέμμα. Και το ότι η βρετανίδα εμβληματική ηθοποιός κατάφερε να μαγνητίσει και να σαγηνεύσει εκατομμύρια ανθρώπους ανά τον κόσμο, αποδεικνύεται και από πρόσφατη δημοπρασία προσωπικών της αντικειμένων που απέφερε στον οίκο Cristie’s 5,3 εκατομμύρια ευρώ.

Η Γκλόρια Γκράχαμ και το βαμβάκι

Η Γκλόρια Γκράχαμ, η αμερικανίδα ηθοποιός του θεάτρου, της τηλεόρασης και του κινηματογράφου που βραβεύτηκε Όσκαρ Β’ γυναικείου ρόλου για την ταινία «Η Ωραία και το Κτήνος» του 1952, είχε υποβληθεί σε μια σειρά επεμβάσεων στο άνω χείλος της με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να παραλύσει εντελώς. Αλλά εκείνη δεν πτοήθηκε και άρχισε να βάζει ένα κομμάτι βαμβάκι πίσω από το χείλος της ώστε να έχει μια έκφραση όσο το δυνατόν πιο φυσική.

Για πάντα νέα η Φάνι Γουάρντ

Η Φάνι Γουάρντ, η «κοπέλα που δεν γερνούσε ποτέ», είχε μια εξαιρετικά ιδιότυπη διαδικασία καλλωπισμού. Ξεχωρίζει,ωστόσο, η συνήθεια της να κρεμιέται ανάποδα με το κεφάλι προς τα κάτω από μια πόρτα καθώς υποστήριζε ότι αυτό συνέβαλε στο να έχει καλύτερο χρώμα η επιδερμίδα της. Όσον αφορά το αποτέλεσμα, ενδεικτικά είναι όσα ανέφεραν οι New York Times στη νεκρολογία τους το 1952: η Γουάρντ «υπήρξε μια ηθοποιός που ποτέ δεν έφτασε στην κορυφή κατά την επαγγελματική της πορεία και η οποία αφιέρωσε τον εαυτό της στην προσπάθειά της να φαίνεται διαρκώς νέα, γεγονός που την έκανε διάσημη».