Σε αυτή την πόλη δεν κυκλοφορεί τίποτα άλλο παρά μόνο μοντέλα του Μ division της BMW, του τμήματος της εταιρείας από το οποίο έχουν παραχθεί μερικά από τα πιο οδηγοκεντρικά και απολαυστικά στην οδήγησή τους μοντέλα της βαυαρέζικης φίρμας. Τα Μ3, Μ5 και όλα αυτά τα υπέροχα γκάζια που έχουν γράψει με μαύρη γόμα την υπογραφή τους στην άσφαλτο είναι εδώ. Ανεξαρτήτως γενιάς M.
Με άλλα λόγια, η ‘’M Town’’ είναι η νέα ψηφιακή καμπάνια που έχει ήδη βγει στον «αέρα» με μια σειρά από βίντεο-υπερπαραγωγή. Το μπάτζετ δεν ανακοινώνεται από την εταιρεία αλλά δε χρειάζεται και πολλή φαντασία για να υποθέσει κάποιος ότι, τόσο στο χολιγουντιανό σκηνικό όσο και στο λεγόμενο post-production, έχουν δώσει τα ρέστα τους.
Όπως και σε προηγούμενα διαδικτυακά βίντεο, έτσι και τώρα πολλές BMW M δίνουν δυναμικό παρών στο νέο φιλμ που έχει τον τίτλο «The Drop». Συνολικά 18 διαφορετικά μοντέλα από τη γκάμα της BMW M εμφανίζονται στιγμιαία ή και περισσότερο στο βίντεο.
Ταυτόχρονα η σειρά είναι και η ευκαιρία για να γίνει και η σύνδεση με το πιστό κοινό. Από το 2018, η ‘’M Town’’ έχει λειτουργήσει ως πλατφόρμα κοινωνικής και ψηφιακής επικοινωνίας για τους φίλους της εταιρείας σε όλο το κόσμο. Όσοι θέλουν εγγράφονται στο bmw-m.com ως πολίτες της ‘M Town’ και δημιουργούν το δικό τους ατομικό, ψηφιακό πάσο. Tο νέο βίντεο παρουσιάζει όχι μόνον υπέροχες BMW M που βγήκαν απ’ τα γκαράζ του Μονάχου όπου εδρεύουν τα κεντρικά της εταιρείας, αλλά και ιδιωτών που προσέφεραν τα προσωπικά τους αυτοκίνητά για τα γυρίσματα του φιλμ. Σε 2 λεπτά και 6 δεύτερα μπαίνετε στο σκηνικό. Όπως λέει και η Όπρα, watch this.